Citat:
Ursprungligen postat av severiano
Som sagt - du är fixerad och klarar därför inte av att ta in vad jag faktiskt skriver! Det finns vissa anatomiska skillnader mellan män och kvinnor och jag tror alltså att det är mycket ovanligt att ett barn skulle komma på att undersöka sin mor invärtes! Jag tror dessutom att en kvinna knappast skulle kunna "sova över" ett sådant ingrepp, medan jag mycket väl kan tänka mig att en man kan det. Vi talar om yttre och inre genitalier här, men du kanske inte kan se skillnaden?
Men vad snackar du för skit?
Vad menar du skulle vara anatomisk skillnad för ett barn på en kvinnas genitalier mot en mans?
Jag har även döttrar och de har också genitalier som är intressanta för dem. De har både blygdläppar, klitoris och vagina, bara för att de inte hänger ner som en snopp och en pung så är de jätteintressanta. Både killar och tjejer är intresserade av denna olikhet mellan deras olika kön, men vill påpeka att det är
på barns vis.
Vad vill du göra gällande att en man är mindre känslig än en kvinna och därför inte vaknar när barnen runkar av dem? Men att däremot kvinnor skulle vakna av samma behandling?
Vad vill du göra gällande att barn skulle vara mindre intresserade av sin mors kön än sin pappas?
Vad är det för yttre och inre genitalier du snackar om? Att en kvinnas blygdläppar och klitoris inte hänger ner så mycket som en mans snopp och pung? Jag kan tala om för dig att det finns kvinnor vars genitalier hänger ner långt mycket mer än andra sämre utrustade män.
Dock kvarstår, barn är normalt inte intresserade på sådant sätt av sina föräldrars kön att de tycker det är ok att röra dem på det sätt som beskrivits i Daddys fall.