Citat:
Ursprungligen postat av Skrik & Panik
Jag tillhör det lata släktet som inte orkar plöja igenom 300 sidor för att få svar på en fråga.
Finns det någon som kan förbarma sig och skriva en kort sammanfattning?
Jag blir lite förvånad över att alla utom möjligtvis en person har vänt sig mot Daddys nu.
Vad har hänt?
Daddy har umgänge efter skilsmässan, varannan helg. Mamman får en ny man i sitt liv, Daddy bryter ihop, söker akut på psyket, får två olika psykofarmaka, gråter, ringer till mamman och kräver hennes förståelse för att han tycker det är jobbigt, han anmäler mamman för egenmäktigt förfarande, för kidnappning av barn, anmäler mormodern för medhjälp av kidnappning av barn för att hon hämtat sin dotter och barnet utan Daddys lov. Hon flyttade hem till mamman. Daddy säger att hon flyttade hem till mamman för att hon inte är klok.
Daddy är gränsöverskridande och flickan berättar att hon lekt med pappans snopp. Daddy försöker sabotera förhöret genom att rusa in med sin advokat och vill närvara vid förhöret av barnet.
Inget går att bevisa, inget åtal väcks.
Han visar genom sin blogg att han inte kan ta en konflikt, ett samtal eller att någon har en annan åsikt. Han hänger ut barn som tagit livet av sig på hans tidigare arbetsplats, han sprider rykten om en våldtagen fjortonårig flicka att hon erbjuder sig att suga av pojkar på toaletten, han säger att flickan har anmält en man på ett badhus för att ha tafsat några år tidigare så att hon ljuger kanske om våldtäkten, han hänger ut våldtäktsmannen, han stöttar mamman till vådtäktsmannen som har spridit ut att flickan har ett sexuellt förhållande med sin far på internet.....