Citat:
Ursprungligen postat av Tyfonen
Troligt skriver du, men det har ju gång på gång skrivits som en sanning av flera.
Helt horribelt.
Du menar att Joakim ljög i sitt inlägg att han sökte vård och fick pyskofarmaka, blev instabil och ringde dottern mamma och klagade för att hon hade en man och tyckte hon var dum som inte förstod honom och ömkade honom för detta? Att han ljög om att han gick till polisen med sinnesstörda anmälning mot mamman och mormodern?
Just det här med att han hade en lång radda på orimliga anmälningar är ju ett starkt tecken på att han var helt under isen och totalt instabil. Klart att mamman gjorde rätt som inte lätt dottern träffa honom när han mådde så där. Det var ju värsta veckan i hela hans liv. Han var ju helt förstörd och behövde kraftig medicin.