Citat:
Ursprungligen postat av LadyMystica
Usch och fy vilken djävla soppa egentligen. Detta är väl ypperligt exempel på att man skall hålla VT privata. Alla parter får sina liv utlagda och analyserade, dotterns namn kommer finnas kvar på nätet för evigt tack vare att pappan valde att blotta henne på det sättet.
En dag kommer hon, och hennes kompisar, och kompisarnas föräldrar, kunna läsa all denna smörja.
Hur folk kan försvara denna publicering av dottern är för mig obegripligt.
Jag håller med dig, den dagen dottern blir läskunnig och kan läsa allt hat pappan vräkt ut mot hennes älskade mamma kommer inte att stämma överens med den bild hon har av sin familj. Jag tycker riktigt synd om henne.
Sen har vi ju problemet med alla i den närstående omgivningen, både de som bor nära dottern och de som bor nära pappan. Alla följer ju detta drama med bästa såpoperahunger. Det skvallras och har sig.
Den stackars dotterns klasskompisar kommer att känna till det.
Att Daddy hade en tragisk skolgång tack vare sitt neurologiska handikapp är ju ganska klart, men ska han med sitt neurologiska handikapp fixa att även hans dotter får det?
Han borde om han är kärleksfull förälder lägga ner de hatiska uthängningarna på internet, söka hjälp att förstå det han gör istället för att förvärra i någon psykotisk iver att försöka hävda rätt där han har fel.