Citat:
Ursprungligen postat av HusvagnSvensson
Sorry, det blev ett inte för mycket där i hastigheten. En missuppfattning, således.
Du har helt rätt. Lägg också märke till att socialen alltså anser att det inte längre finns något behov av ett övervakat umgänge.
Det där med behovet av övervakade umgänge vet vi faktiskt inget om, nu menar jag då att vi inte har sett dokument med beslut om det.
Det är en sak jag finner mycket märklig...varför har man inte utökat umgänget efter senaste utredningen i försök att normalisera det?
Jag menar, om man har kommit fram till allt det som påstås borde väl det vara nästa åtgärd?
Edit:
En sak till, om nu Daddy lämnat in en ny stämning, vad händer då med den gamla? Jag tänker då på att beslutet om övervakat umgänge var tillfälligt fram till det slutgiltiga...försvinner den då och man lägger allt i den nya stämningen, eller hur funkar det?