Citat:
Ursprungligen postat av Mayito
Ja, detta saknar helt och hållet betydelse - ur precis alla perspektiv.
Själv har jag till och med stulit hemligstämplade dokument från myndigheter och än mindre brytt mig om någon Datainspektion. Och jag står för allt.
Ingen har dock utkrävt något ansvar trots att jag erkänt mina brott föredömligt. Kan det bero på att det jag avslöjat varit så pinsamt?
Pappan i det här fallet har naturligtvis inte betett sig publicistiskt korrekt. Och det bryr jag mig inte ett skit om. Han ska ha en stor eloge för att han vågat gå ut på det här sättet för det har uppenbarligen hjälpt myndigheterna att inse vilken jättemiss de gjorde inledningsvis. Så på det stora hela är Daddy ett föredöme och ni är de stora förlorarna.
Den som anser annat möter jag gärna i verkligheten för en diskussion man mot man. Säg bara tid och plats.
Själv har jag till och med stulit hemligstämplade dokument från myndigheter och än mindre brytt mig om någon Datainspektion. Och jag står för allt.
Ingen har dock utkrävt något ansvar trots att jag erkänt mina brott föredömligt. Kan det bero på att det jag avslöjat varit så pinsamt?
Pappan i det här fallet har naturligtvis inte betett sig publicistiskt korrekt. Och det bryr jag mig inte ett skit om. Han ska ha en stor eloge för att han vågat gå ut på det här sättet för det har uppenbarligen hjälpt myndigheterna att inse vilken jättemiss de gjorde inledningsvis. Så på det stora hela är Daddy ett föredöme och ni är de stora förlorarna.
Den som anser annat möter jag gärna i verkligheten för en diskussion man mot man. Säg bara tid och plats.
Villken osedvanligt stor fjant du är, mayito.
Att ingen brytt sig ett skit om du händelsevis fått fingrarna på några dokument beror
med all säkerhet på att dom inte betydde ett dugg. För övrigt kan du ju skriva precis
vad du vill, eftersom det inte går att kontrollera.
Dom enda förlorarna här är Daddy, hans barn och hans ex. Och detta är helt och
hållet daddys eget fel. Sedan kan du fjanta bäst fan du vill med ditt "vi ses man mot man
för en diskussion, säg bara tid och plats". Jävla tonårstramsande.
"publicistiskt korrekt"? Vad fan är det för ett jävla mesuttryck?
Vart tog alla fina "stinkande fittor"-tirader vägen? Det värsta är nästan om Daddy
skulle ha rätt i sak. Att han beter sig som en clown på nätet hjälper honom INTE.
Inte heller resten av hans "döda alla feminister"-polare gör speciellt mycket för
att hans ska få rätt.
Det här är så fel och testo-fyllt trallande att man häpnar. Pajas.
vad vi hade undrat vem det kunde röra sig om.