Citat:
Ursprungligen postat av Aposteriori
Men då så. Då är det ju bra enligt dig. Låt barnet leva under den pressen mamman ger henne, låt barnet få veta vilken skitstövel pappan är enligt mamman. Bra, då har du ju kommit dithän du ville. Varför inte fira tills nästa omgång i rätten, för den kommer är jag mycket säker på och jag är rätt övertygad om att detta kommer att granskas och utfallet blir annorlunda.
Men vad gafflar du om?
Barnet ska inte alls leva under någon press från någon av sina föräldrar. Vad har jag uppgivit att jag anser det?
För att vara utanför det här caset så tycker jag du är lite väl aggressivt engagerad.
Varför skulle jag vilja något i detta fall? Var läser du att jag vill ha min vilja igenom. Jag ventilerar min åsikt. Förstår du skillnaden? Förmodligen inte!
Min absoluta åsikt och övertygelse är att i såna här strider finns det bara förlorare. Barnet är den största förloraren. Du tycks tro att det är ponkens förlust. Illa!
Vi kan väl säga så här: Jag har sett ponken snedsegla förr. Bjästa, Uppdrag granskning mm, mm. Kanske vore det en idé att inte ta ut någonting i förskott med erfarehet av det? Eller vad tror du?