2011-06-03, 18:57
Medlem
Reimers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ahmenvaafaan
Inser du inte själ hur infantil du låter när du gör anspråk på mina känslor? Inte ens när man påtalar det om och om igen förstår du.

Du försöker bara förminska mig. Synd att det aldrig kommer att fungera.

Synd att det aldrig kommer att fungera att få dig att förstå hur korkad du framställer dig själv. Men det är din förlust.

Jag skiter väl i dina känslor, jag påtalar att du blir påtagligt upprörd ibland.
Man skulle kunna säga att du går i affekt och det talar inte för dig.

Angående vara korkad, pröva med att läsa dina inlägg så kanske du får en
förnimmelse av att uppnå den absoluta idiotin!!

//Reimer
Citera
2011-06-03, 18:59
Medlem
Aposterioris avatar
Citat:
Nu vet vi det. Nu har vi diskuterat ponkens klipp och klist.

Kan vi inte diskutera varför ponken fick sammanbrott och de var tvungna att ta ditt hans läkare på utredningshemmet.Kan vi inte diskutera hur ponken, återigen låter plantera ut händelser på hemmet via Pew eller ATIS (kolla själv om ni är intresserade) om hallelujamoment mellan han och mamman. Allt skulle bli sååå bra och alla var glada och lyckliga.

I sedvanlig ponkenstil var det "bang the drum" och sen visade det sig att han som vanligt misstolkat situationen. Allt blev pannkaka. Självklart får vi förutsätta att även utplanteringen av skvaller här var ett verk av den onda mormodern. Eller något sånt. *gäsp* Jävla mormor!

Var har du läst det? Det har jag inte läst, måste ha missat det.
Citera
2011-06-03, 19:04
Medlem
Aposterioris avatar
Citat:
Det är psykisk misshandel att kränka sitt barn på nätet också. Det är fysisk misshandel att inte ge barnen mat.

Så? Ska vi avpolettera båda föräldrarna då?
Va?! Ger inte mamman flickan mat? Nu tycker jag att du borde skärpa till dig lite, det är väl självklart att mamman ger henne mat.
Citera
2011-06-03, 19:05
Medlem
Aposterioris avatar
Citat:
Var har jag skrivit att jag ogillar en vändning?

Allt som är bra för barnet är fine med mig.

Jag och flera?

Förstår du inte hur löjlig du är fas jag påpekar "vi" mentaliteten?
Problemet här är att det du anser är bra för barnet inte är bra för barnet, därför blir det inget bra om du är nöjd.
Citera
2011-06-03, 19:09
Medlem
Aposterioris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amiron
Ingen av föräldrarna skall avpolleteras, det som skall göras är att se till att barnet får fri tillgång till BÅDA sina föräldrar, UTAN att det står någon i bakgrunden och talar om hur hon skall bete sig. Det skall även ges fan i skitsnacket om den andra föräldern så barnet hör det. speciellt från mormors sida..
Helt rätt, precis så. Barnet skall ha tillgång till båda sina föräldrar, tillåtelse att älska båda sina föräldrar. Barnet skall inte bli så till sig när hon ser pappan och agera som i skolan. Hon skall inte heller behöva vara rädd för mammans utbrott. Hon skall ha tillträde till sina egna känslor utan att behöva vara rädd för vad andra skall säga. Hon skall inte ha ansvar för sin mamma och mormors känslor.
Citera
2011-06-03, 19:10
Medlem
Aposterioris avatar
Citat:
Ponken säger ju det, är han ute och skarvar nu igen?
Han säger att mamman sa det den 2 maj, han säger också att han tror mer på personalen som säger att det var mormor som hämtade henne och barnet. Jag antar att mamman och mormor kom på efter kritik att det är bättre att sambon fick ta på sig det. Jag säger, snick snack.
Citera
2011-06-03, 19:12
Medlem
Aposterioris avatar
Citat:
Och så kommer det slutliga beviset på hur korkad du är.

Men barnet ska få läsa åratal av skitsnack om mamma och mormor på nätet? Det blir nog jättebra för barnet. Jättebra!
Ditt skitsnack om pappan då, där har du bidragit i ett stort antal inlägg, det tänker du inte på. Men det är väl inte samma sak, det kommer ju från dig. Du kan verkligen gå över lik, rätt otäckt hur du agerar.
Citera
2011-06-03, 19:16
Medlem
Aposterioris avatar
Citat:
PK

Jag har massor av info. Jag har hela gamla bloggen och jag har inside information. Och jag har senaste nytt. Gammal info, om sexmissbruk, böjelser för att vilja att partnern klädde ut sig till unga flickor. Mm, mm.

Vad du ältar om det för vet inte jag?

Kanske för att du vill ha min info och källa. Det kommer du aldrig få!

Fråga JR så kanske du iaf får det matrial han vill att du ska se. Mig är det fullkomligt egalt att det finns minst en person som "läcker" i "Daddysekten". Sekten som du känner bättre än vad jag gör, eller inte?
En liten undrande fråga, hur har du fått tag på inside info. Du känner ju inte mamman eller mormor. Du känner pappan ibland. Hmmm... det där med läckan är högst sannolikhet en lögn.
Senast redigerad av Aposteriori 2011-06-03 kl. 19:18.
Citera
2011-06-03, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reimer
My bad, en av de alla som faktiskt egentligen inte är släkt med"J" men nog så viktig.

De andra då Farmor, Farfar o.s.v är de alltså inte relevanta?

//Reimer

Men för i helvete Reimer. Är du helt slut i huvvet?

Är det bättre för dig att visa hur korkad du är genom att haka upp dig på en skitsak. Fattar du inte andemeningen så fråga istf mästra!

Ta vem i helvete som helst som passar parterna och som förstår vikten av att förhålla sig neutral till vad som varit och se framåt ur barnets perspektiv.
Citera
2011-06-03, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reimer
Otrevlig som vanligt, du har inte någon gång sett till barnets bästa och det är
så lätt att hämta dina inlägg och smeta upp dem i ditt ansikte.

Några har ju redan gjort det ska du ha mera i facet eller?

Dina åsikter finns ju klarlagda i dina inlägg och som sagt snygga har de ju inte varit.

//Reimer

Själv är du charmtrollet personifierad.

Jo, det du inte fattar är att vi har olika åsikte om vad som är barnets bästa.

Om du mår bra av det så gör det. Jag har min åsikt i alla fall.

Allting är relativt.
Citera
2011-06-03, 19:57
Medlem
Reimers avatar
Citat:
Men för i helvete Reimer. Är du helt slut i huvvet?

Är det bättre för dig att visa hur korkad du är genom att haka upp dig på en skitsak. Fattar du inte andemeningen så fråga istf mästra!

Ta vem i helvete som helst som passar parterna och som förstår vikten av att förhålla sig neutral till vad som varit och se framåt ur barnets perspektiv.

Men hjärtat, bli inte så upprörd över min ringa person nu jag har ju
erkänt att jag missade att du tog med "R" storebrors mamma.

Men resten då?

Har de ingen vikt i "R",s liv eller vad anser du?

//Reimer
Citera
2011-06-03, 20:00
Medlem
Reimers avatar
Citat:
Själv är du charmtrollet personifierad.

Jo, det du inte fattar är att vi har olika åsikte om vad som är barnets bästa.

Om du mår bra av det så gör det. Jag har min åsikt i alla fall.

Allting är relativt.

Nu är du upprörd igen, lugna dig och gör som jag sagt andas in och andas ut.

Jag anser att dina åsikter om vad som är bäst för barnet är direkt skadliga
och du har tyvärr inte lyckats motbevisa mig än.

//Reimer
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in