Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jag har sett många utredningar, jag har också upprättat många utredningar.
Tror du på fullt allvar att kravet på att en utrednings skall utföras och utformas professionellt - och inte som en "jag tror på gud" är lägre när det gäller vårdnadsutredningar än andra utredningar?
Ja men kära nån, kan du inte svara på frågan!?
Jag får hjälpa dig:
Du har inte författat någon enda utredning om vårdnad, boende och umgänge. Summa noll.
Om nu ett hominem-argument skulle bära tyngd till dina teser.
Du har inte läst så många heller, däremot kan du nog ha stött på ett antal dokument författade av tjänstemän i det allmänna (inom en viss sektor), på den tiden du fortfarande arbetade för din försörjning.