2011-06-03, 21:46
Medlem
Aposterioris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ahmenvaafaan
Nej ponkens mamma kör dubbla identiteter på bloggen och smutskastar barnets mor och mormor. Det är en finfin farmor det! Man kan väl kalla det att den farmodern försöker förgöra sitt barnbarn 6 år.

Vilken offerkofta pratar du om nu? Har mormor varit här och varit matyr? Eller har hon ringt dig och martyrat sig? Jävla mormor och stick nosen i allt!

Ni är mansgestalter men inga män. Ni är männen som gladeligen trampar ner kvinnor och barn i nödsituationer.

För daddan behövs inte ens nödsituation. Han mejar ner barn och kvinnor för de har ju inte samma värde och rättigheter som pappisen. Det har vi lärt oss nu.
Om det är någon som har varit tyst i allt detta är det flickans farmor, mormor borde ta efter det exemplet.
Citera
2011-06-03, 21:48
Medlem
Aposterioris avatar
Citat:
Jahaja!

Spelreglerna är olika?

Farmor får spotta på mamma och barnbarn? Men mormor får inte? Sen så ska mamman vilja att barnbarnet umgås med en sån farmor? Vilka krav!

Jag har aldrig hört talas om att man bygger en sund relation till sitt barnbarn genom att attackera mamman. Men vad vet jag?

När jag ser denna sorgliga soppa så tackar jag min lyckliga stjäna för min mor-farmor och mina barns farmor och mormor.
Äh, det där har du hittat på. Farmor har inte skrivit någonstans. Möjligt i din hjärna, men den har vi ju fått prov på hur den fungerar.
Citera
2011-06-03, 21:51
Medlem
Aposterioris avatar
Citat:
Inte bryr jag mig om det lilla impotenta gubbelubbisen!

Jag har redan förstått att du inte har de vassaste knivarna i lådan.

Vi tar det igen! Jo det har lika mycket vikt som någon släkt på mammans sida. Barn kan aldrig få för många som älskar dem.

Ska jag rita en förklaring till dig kanske?
Nä, nu blir jag konfunderad. Vad vet du om Reimers potens? Nu är du nog utanför ämnet tror jag. Plockar fram trådstarten och kikar tror jag.
Näpp det står inget om att det skall diskuterar Reimers potens där. Jag får be dig kolla på trådstarten då och då, du vet, det blir så virrigt.
Citera
2011-06-03, 21:51
Moderator
Amirons avatar
Citat:
Jahaja!

Spelreglerna är olika?

Farmor får spotta på mamma och barnbarn? Men mormor får inte? Sen så ska mamman vilja att barnbarnet umgås med en sån farmor? Vilka krav!

Jag har aldrig hört talas om att man bygger en sund relation till sitt barnbarn genom att attackera mamman. Men vad vet jag?

När jag ser denna sorgliga soppa så tackar jag min lyckliga stjäna för min mor-farmor och mina barns farmor och mormor.

Nu sitter ju du och försöker flytta fokus ännu än gång, genom att blanda in en farmor som inte har med diskussionen att göra.

Diskussionen handlar FORTFARANDE om mormor och hennes beteende gentemot sin dotter och barnbarn.

Varför hyser mormor sådant agg mot pappan och hans sida av släkten? Är det möjligtvis så att hon projicerar en massa självupplevd skit på honom för att rättfärdiga sitt beteende mot sin dotter och barnbarn?
Citera
2011-06-03, 21:52
Medlem
Aposterioris avatar
Citat:
Visst kan du bry dig om det. Var så god!
Jasså, då kan du plocka fram källan då. Vad bra, det ser jag framemot.
Citera
2011-06-03, 21:54
Medlem
Aposterioris avatar
Citat:
Kan vara så. Jag tycker ju att det känns ganska okej att du tycker det. Jag har svårt att se mig själv som någon som vill LVU:a oskyldiga barn eller tycker deras farmödrar får trakassera dem direkt och indirekt.

Men alla är vi olika!
Men jösses vad du går igång på farmor nu då. Vet du, jag har inte sett någonstans att farmor har lagt näsan i blöt eller påverkat flickan negativt. Har du, ja mer än dina påhittade små lustigheter, sett det?
Citera
2011-06-03, 21:59
Medlem
Aposterioris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amiron
Nu sitter ju du och försöker flytta fokus ännu än gång, genom att blanda in en farmor som inte har med diskussionen att göra.

Diskussionen handlar FORTFARANDE om mormor och hennes beteende gentemot sin dotter och barnbarn.

Varför hyser mormor sådant agg mot pappan och hans sida av släkten? Är det möjligtvis så att hon projicerar en massa självupplevd skit på honom för att rättfärdiga sitt beteende mot sin dotter och barnbarn?
Ja, mormors historia upprepar sig. Jag funderar på vad sjutton morfar är. Varför verkar han inte finnas i sin dotterdotters liv? Lever han?
Citera
2011-06-03, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aposteriori
Nu får du allt komma med bevis. Var har jag skrivit att jag anser att pappans känslor är viktigast. Citera, det gäller som bevis. Sedan är det bra om du hädanefter separerar olika nick. Du blandar ofta i hop lite, det blir så rörigt. Jodå, jag står ut med att andra har olika åsikter. Det kallas utveckling förstår du, men jag som parallellt med diskussionen nu och diskussioner som varit innan ser att du är världsmästare (GRATTIS!) på att hålla samma linje, samma skitsnack, samma totala avsaknad för empati för barnet, ljuger, falsk ryktesspridning, vägrar erkänna en bevisad lögn osv osv. Vad skall detta hjälpa i vårdnadstvisten hade du tänkt dig. Jag undrar om det var en tillfällighet att du dundrade in i tråden igen när pappan hittat dotterns skola. Vad säger du, kan det vara orsaken?

Nu hänger du inte med igen!

Jag har väl varit inne i diskussionerna runt ponken mycket längre än så, så vitt jag vet?

Det är ju helt otroligt att du svarar mig och engagerar dig så hårt om jag är så värdo som du säger.

Varför slösar du så mycket energi på det?
Citera
2011-06-03, 22:06
Medlem
Citat:
Om det är någon som har varit tyst i allt detta är det flickans farmor, mormor borde ta efter det exemplet.

Tycker du?

Jag anser nog att hon skrivit en del under sitt nick. Det borde du också veta.

Faktiskt är det ju så att farmor sagt mer på nätet än vad mormor har gjort.
Citera
2011-06-03, 22:08
Medlem
Citat:
Äh, det där har du hittat på. Farmor har inte skrivit någonstans. Möjligt i din hjärna, men den har vi ju fått prov på hur den fungerar.

Farmor har skrivit både i eget namn och med sitt nick med jämna mellanrum.
Citera
2011-06-03, 22:12
Medlem
Citat:
Nä, nu blir jag konfunderad. Vad vet du om Reimers potens? Nu är du nog utanför ämnet tror jag. Plockar fram trådstarten och kikar tror jag.
Näpp det står inget om att det skall diskuterar Reimers potens där. Jag får be dig kolla på trådstarten då och då, du vet, det blir så virrigt.

Nähä!! Var det inte potensen på Reimer det här handlar om? Är du säker på det?

Kanske ironiserade jag på "lilla hjärtat" yada yada? Eller för att du inte ska missförstå. Det gjorde jag!

Jag vet! Det blir alltid kladdigt och virrigt runt ponken.

Man får ha överseende. Det tillhör personlighetstypen.
Citera
2011-06-03, 22:21
Medlem
Aposterioris avatar
Citat:
Nu hänger du inte med igen!

Jag har väl varit inne i diskussionerna runt ponken mycket längre än så, så vitt jag vet?

Det är ju helt otroligt att du svarar mig och engagerar dig så hårt om jag är så värdo som du säger.

Varför slösar du så mycket energi på det?
Värdo?? Vad är det för något? Ojo, jag håller som jag skrev på att gå genom tråden igen och du har allt skrivit både länge om mycket, lite maniskt sådär.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in