2011-06-03, 22:29
Medlem
Aposterioris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ahmenvaafaan
Tycker du?

Jag anser nog att hon skrivit en del under sitt nick. Det borde du också veta.

Faktiskt är det ju så att farmor sagt mer på nätet än vad mormor har gjort.
Nope, jag har ingen aning om något farmor har skrivit. Jag tror hon skrev något runt den där julen där hon tackade för stöd, annars har jag inte sett ett ord från henne. Ge dig nu, försök inte flytta fokus till någon som inte har visat sin nuna på nätet i denna fråga. Har jag fel kan jag ta det.
Citera
2011-06-03, 22:33
Medlem
Aposterioris avatar
Citat:
Farmor har skrivit både i eget namn och med sitt nick med jämna mellanrum.
Lägg av nu, jag har följt bloggen väldigt länge och jag har sett farmor en gång skriva där. Det kan ju vara fler än den gången jag såg det. Nick, det har jag ingen aning om vad hon har i så fall så jag står fast vid att hon inte har förtalat någon. Oavsett vilket har hon inte kunnat påverka flickan, hon får ju inte. Det är ju en mamma och en mormor som satt P för det, därav kan inget av flickans mående skyllas på farmor överhuvudtaget. Det måste väl till och med du begripa?
Citera
2011-06-03, 22:38
Medlem
Aposterioris avatar
Här är intressant läsning:

Vad är alienation och hur kan vi hantera frågan?

http://www.sfsr.se/index.php?special=articles&id=32
Citera
2011-06-03, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amiron
Nu sitter ju du och försöker flytta fokus ännu än gång, genom att blanda in en farmor som inte har med diskussionen att göra.

Diskussionen handlar FORTFARANDE om mormor och hennes beteende gentemot sin dotter och barnbarn.

Varför hyser mormor sådant agg mot pappan och hans sida av släkten? Är det möjligtvis så att hon projicerar en massa självupplevd skit på honom för att rättfärdiga sitt beteende mot sin dotter och barnbarn?

Men vad säger du? Har mormor börjat ge sig på pappskallens släkt också? Hemskt!
Citera
2011-06-03, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aposteriori
Nope, jag har ingen aning om något farmor har skrivit. Jag tror hon skrev något runt den där julen där hon tackade för stöd, annars har jag inte sett ett ord från henne. Ge dig nu, försök inte flytta fokus till någon som inte har visat sin nuna på nätet i denna fråga. Har jag fel kan jag ta det.

Jaha?

Så hon har inte nyss skrivit under eget namn hos Monica A?

Minsann , det tror jag visst att hon gjort.
Citera
2011-06-03, 22:47
Medlem
Citat:
Äh, det där har du hittat på. Farmor har inte skrivit någonstans. Möjligt i din hjärna, men den har vi ju fått prov på hur den fungerar.

Jasså?
Citera
2011-06-03, 22:56
Medlem
Citat:
Men jösses vad du går igång på farmor nu då. Vet du, jag har inte sett någonstans att farmor har lagt näsan i blöt eller påverkat flickan negativt. Har du, ja mer än dina påhittade små lustigheter, sett det?

Nej jag går inte igång på farmor.

Du tycks däremot bli väldigt provocerad av att sanningen kommer upp i dager.
Citera
2011-06-03, 22:57
Medlem
Citat:
Ja, mormors historia upprepar sig. Jag funderar på vad sjutton morfar är. Varför verkar han inte finnas i sin dotterdotters liv? Lever han?

Hahhaha.. Vilken looser du är!

Fiska, fiska, fiska..
Citera
2011-06-03, 23:01
Medlem
Citat:
Värdo?? Vad är det för något? Ojo, jag håller som jag skrev på att gå genom tråden igen och du har allt skrivit både länge om mycket, lite maniskt sådär.

Precis, därför stämmer det inte med flickan och uppsökning skola osv.

Det var väl det du anklagade mig för?
Citera
2011-06-03, 23:01
Moderator
Amirons avatar
Citat:
Men vad säger du? Har mormor börjat ge sig på pappskallens släkt också? Hemskt!

På vilket sätt skulle pappan vara en pappskalle?
Är det bara för att han lägger ut soc journalanteckningar där det framkommer att de faktiskt börjar inse hur saker och ting verkligen ligger till, och det stör agendan för mormor?
Citera
2011-06-03, 23:02
Medlem
Citat:

Kanske ska låta bli att uttala dig då?
Citera
2011-06-03, 23:05
Medlem
Aposterioris avatar
Citat:
Jaha?

Så hon har inte nyss skrivit under eget namn hos Monica A?

Minsann , det tror jag visst att hon gjort.
Monica A, där var det längesedan jag läste. Smutskastar hon mormor och mamman där då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in