Citat:
Ursprungligen postat av RozZy
Snacket?? Jag undrar vad eran ställning är till laglig prostitution i Iran i allah's namn.
Jag tycker mycket allvarligare prostitution pågår i Iran! De flesta äktenskap är en sort prostitution där! Dagens människor i Iran tänker alldeles för mycket på pengar och det beror endast inte på Irans sämre ekonomi utan också att på att människor tar till sig och lär sig fel saker av väst!
I ett samhälle där individuell egendom värderas högre en nationella intressen , i ett samhälle där man prioriterar västerlänningars intressen framför sina minoriteter ett sånt land lider av psykologisk infektion. Där kan du inte förvänta dig att prostitution i vems som helsts namn inte förekommer bara det leder till ett bättre materiell välfärd så kan de tom sälja sina föräldrar! Den här tävlingen om vem som mest liknar amerikanen har fått många att tom döda varandra

man kan ju bara ställa sig frågan varifrån allt detta härstammar?! Islam? IRI? nej jag tvekar på sånt skitsnack , roten till problematiken är en felaktig modernism som växt med tiden och utformat den falska persiska mentaliteten. Liknande infektioner förekommer i mindre grad i våra andra etniska minoriteter, folk som många kallar för Dahati har haft den styrkan att bevara sina kulturella värderingar fastän de har levt under svårare förhållanden dessa är riktiga Iranier och borde få större utrymme i politiken.
Att prostitution förekommer behöver inte ha något med regeringen att göra, det kan också bero på den mentalitet som råder över samhället. Om du har fastnad för " i Allahs namn" kan jag tala om för dig att man under samma namn begår andra stora brått, och du tror säkert att staten motiverar folk till prostitution eller hur?
Regimens stora misstag är deras rekrytering för poliskåren, dessa poliser eller goshnepedar har stora brister i sina ageranden. Polisyrket i Iran anser jag bör vara den mest betalda och den mest svåraste att kunna uppnå! Dagens poliser är massa skägg med koranen i hand och mutor i röven, jag tror inte att polisen ska ha med människors kläder att göra det är bara mullor som lobbar för sånt, det finns många i parlamentet som är emot det här! Denna överdrivna ironi har utvecklats till ett hinder i polisarbetet, polisen måste nu prioritera såna saker framför de verkliga olagliga företeelserna som förekommer. Många tror att Ahmadinejad är för sånt, men det tror inte jag utan jag tror han är hindrad att reformera den delen men en del tecken tyder på att han vill förbättra situationen. Bla bättre koll på förhörs salar och fängelser med kamera och inspelningar är bara en början!