• 1
  • 2
2003-11-20, 10:55
Medlem
Nn som har anvnt det med bra resultat?
Annars undrar jag vart man kan kpa nikotinpiller (typ apotekets goa mint-nikotinpiller) billigt p ntet.
Citera
2003-11-20, 11:50
Medlem
Nemesis1s avatar
G cold turkey istllet... Det gjorde jag fr ett tag sen, man mr skit i ngra dar och sen blir det bttre...
Citera
2003-11-20, 13:40
Medlem
Deleriums avatar
Vad r Zyban?
Nemesis1, r det inte snarare ngra veckor? S var det i mitt fall. Hll upp i ett halvr, sen fick jag terfall. Det var 4 r sedan, sitter fortfarande kvar i "trsket".
Citera
2003-11-20, 14:18
Medlem
LaterLaters avatar
jag tror inte att det gr att komma ur ett nikotinberoende helt och hllet med ngra hjlpmedel.. d gr man bara beroendet till en stor grej, vilket det inte r
Citera
2003-11-20, 14:33
Medlem
Nemesis1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Delerium
Vad r Zyban?
Nemesis1, r det inte snarare ngra veckor? S var det i mitt fall. Hll upp i ett halvr, sen fick jag terfall. Det var 4 r sedan, sitter fortfarande kvar i "trsket".

Jag hade visserligen bara rkt i typ 4 r, men jag tror att det varierar mycket frn person till person... Jag minns att jag rkte en massa hasch d jag slutade rka, det var ganska sknt att bara flumma bort abstinensen...
Citera
2003-11-20, 16:13
Medlem
Deleriums avatar
Med tanke p att nikotin r den mest beroendeframkallande drogen ( http://www.a1b2c3.com/drugs/add15.htm ) som finns ( mindre abstinens n heroin dock ) s r det ju iaf en lite smstor grej.

Citat:
Ursprungligen postat av LaterLater
jag tror inte att det gr att komma ur ett nikotinberoende helt och hllet med ngra hjlpmedel.. d gr man bara beroendet till en stor grej, vilket det inte r
Citera
2003-11-20, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Delerium
Vad r Zyban?

http://www.fass.se/LIF/produktfakta/...43&DocTypeID=7

Receptbelagt lkemedel fr rkavvnjning. Det skrev om det en del i kvllspressen (bleurk) i vras tror jag.
Det finns att kpa p en massa internet-apotek, drfr jag frgar.
Citera
2006-02-13, 09:54
Medlem
Siden-Carlssons avatar
Oj vilken gammal trd. Bumpar den istllet fr att starta ny. Jag gr p Zyban nu, har kkat i en vecka och slutar snusa i morgon. Wish me good luck. Torr i kften som satan blir man i alla fall av pillrena.
Citera
2006-02-13, 10:20
Medlem
Hin Hle.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Siden-Carlsson
Oj vilken gammal trd. Bumpar den istllet fr att starta ny. Jag gr p Zyban nu, har kkat i en vecka och slutar snusa i morgon. Wish me good luck. Torr i kften som satan blir man i alla fall av pillrena.

Spnnande. Uppdatera grna trden med hur det gr fr dig!
Citera
2006-02-13, 15:17
Medlem
Jag slutade snusa fr 3 veckor sedan, utan ngra som helst hjlpmedel trappade inte heller ner. Visst r det jobbigt men det finns betydligt vrre saker att sluta med.
Citera
2006-02-13, 15:27
Medlem
Dorazios avatar
har bde slutat med snus och cigg frr...
Brjade dock med bgge igen

men slutade med snus i torsdags och faktiskt hllt det...
ska sluta med cigg snart

wish me luck
Citera
2006-02-13, 15:28
Medlem
Siden-Carlssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hin Håle.
Spnnande. Uppdatera grna trden med hur det gr fr dig!

I will.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in