Vad r Zyban?
Nemesis1, r det inte snarare ngra veckor? S var det i mitt fall. Hll upp i ett halvr, sen fick jag terfall. Det var 4 r sedan, sitter fortfarande kvar i "trsket".
jag tror inte att det gr att komma ur ett nikotinberoende helt och hllet med ngra hjlpmedel.. d gr man bara beroendet till en stor grej, vilket det inte r
Vad r Zyban?
Nemesis1, r det inte snarare ngra veckor? S var det i mitt fall. Hll upp i ett halvr, sen fick jag terfall. Det var 4 r sedan, sitter fortfarande kvar i "trsket".
Jag hade visserligen bara rkt i typ 4 r, men jag tror att det varierar mycket frn person till person... Jag minns att jag rkte en massa hasch d jag slutade rka, det var ganska sknt att bara flumma bort abstinensen...
Med tanke p att nikotin r den mest beroendeframkallande drogen ( http://www.a1b2c3.com/drugs/add15.htm ) som finns ( mindre abstinens n heroin dock ) s r det ju iaf en lite smstor grej.
Citat:
Ursprungligen postat av LaterLater
jag tror inte att det gr att komma ur ett nikotinberoende helt och hllet med ngra hjlpmedel.. d gr man bara beroendet till en stor grej, vilket det inte r
Vad r Zyban?
Receptbelagt lkemedel fr rkavvnjning. Det skrev om det en del i kvllspressen (bleurk) i vras tror jag.
Det finns att kpa p en massa internet-apotek, drfr jag frgar.
Oj vilken gammal trd. Bumpar den istllet fr att starta ny. Jag gr p Zyban nu, har kkat i en vecka och slutar snusa i morgon. Wish me good luck. Torr i kften som satan blir man i alla fall av pillrena.
Oj vilken gammal trd. Bumpar den istllet fr att starta ny. Jag gr p Zyban nu, har kkat i en vecka och slutar snusa i morgon. Wish me good luck. Torr i kften som satan blir man i alla fall av pillrena.
Spnnande. Uppdatera grna trden med hur det gr fr dig!
Jag slutade snusa fr 3 veckor sedan, utan ngra som helst hjlpmedel trappade inte heller ner. Visst r det jobbigt men det finns betydligt vrre saker att sluta med.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!