• 4
  • 5
2006-02-28, 11:39
Medlem
Siden-Carlssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kuggarn
Biverkningar? Typiskt. Hoppas att det gr bra nd tillslut...

JApp, jag blev sinnessjukt speedad av dem. Kommer kunna anvnda resten av tabletterna som knark.
Citera
2006-02-28, 11:44
Medlem
Kuggarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Siden-Carlsson
JApp, jag blev sinnessjukt speedad av dem. Kommer kunna anvnda resten av tabletterna som knark.

andra sidan s brukar den dr typen av biverkaningar ge sig efter ett tag. Har precis gtt p citalopram igen efter min zybankur (man fr inte blanda) eftersom jag blir s mycket snllare av dem n utan... Av dessa fr jag apsvrt att sova i ett tag men sen ger det sig. Eventuellt s funkar Zybanet likadant..?
Citera
2006-02-28, 12:12
Medlem
Siden-Carlssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kuggarn
andra sidan s brukar den dr typen av biverkaningar ge sig efter ett tag. Har precis gtt p citalopram igen efter min zybankur (man fr inte blanda) eftersom jag blir s mycket snllare av dem n utan... Av dessa fr jag apsvrt att sova i ett tag men sen ger det sig. Eventuellt s funkar Zybanet likadant..?

Vet inte och r allts inte beredd att utforska huruvida biverknbingarna ger sig efter ett tag. Det gr bra utan Zyban just nu, faktiskt.
Citera
2006-02-28, 18:45
Medlem
Kuggarns avatar
Citat:
Vet inte och r allts inte beredd att utforska huruvida biverknbingarna ger sig efter ett tag. Det gr bra utan Zyban just nu, faktiskt.

Sknt! Hng i...
Citera
2006-03-03, 18:17
Medlem
ericos avatar
Slutade rka efter 26 rs kedjerkande utan problem med Zyban. Inte kan jag minnas att jag hade ngra biverkningar... (kanske placebopiller jag fick?) Har varit rkfri i 5 mnader men inte fan mr jag bttre.
Blir rksugen rtt som det r men det gr ver efter en minut eller tv. Nr jag frskte sluta utan Zyban hll det ungefr 6 timmar.
Citera
2006-03-28, 15:15
Medlem
Siden-Carlssons avatar
Det har varit en mycket tung period d jag avbrt zyban-behandlingen i frtid och dessutom lade ner att snusa substitutet Choice. Brjar dock komma tillbaka s sakteliga. Det r jobbigast p eftermiddagarna. Morgnarna gr bra och jag har inga probs att sova. Men timmarna efter lunch och middag r fortfarande tunga.
Citera
2006-03-28, 15:49
Medlem
mollydotts avatar
Citat:
Det har varit en mycket tung period d jag avbrt zyban-behandlingen i frtid och dessutom lade ner att snusa substitutet Choice. Brjar dock komma tillbaka s sakteliga. Det r jobbigast p eftermiddagarna. Morgnarna gr bra och jag har inga probs att sova. Men timmarna efter lunch och middag r fortfarande tunga.
Du har inte drogat?
Varma gratulationer. Vet vad du gr igenom. Har du lst "Sluta rka boken"?
Citera
2006-03-28, 16:02
Medlem
Siden-Carlssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mollydott
Du har inte drogat?

N, fr jag har inte rkt.
Citera
2006-03-28, 16:56
Medlem
Katzespeiens avatar
Citat:
Du har inte drogat?
r det den dr mycket komiska boken?
Frfattaren frsker sluta rka genom att snusa. Det slutar med att han rker och snusar. Sedan frsker han anvnda nikotinplster och det slutar med att han rker, snusar och anvnder ungefr fyra nikotinplster kombinerat. Jag kommer dock inte ihg om han lyckades sluta.
Citera
2006-03-28, 17:10
Medlem
pnoshts avatar
Citat:
Zyban minskar rksug och abstinensbesvr som uppkommer nr man slutar rka, troligen genom att pverka vissa kemiska signalmnen i hjrnan.

Hur fan kan det komma sig att man inte vet varfr det fungerar? Det lter ju lite lskigt.
Citera
2006-03-28, 17:22
Medlem
mollydotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katzespeien
r det den dr mycket komiska boken?
Frfattaren frsker sluta rka genom att snusa. Det slutar med att han rker och snusar. Sedan frsker han anvnda nikotinplster och det slutar med att han rker, snusar och anvnder ungefr fyra nikotinplster kombinerat. Jag kommer dock inte ihg om han lyckades sluta.
Hehehe...nej, den r det inte.
DEn jag menar heter "ntligen ickerkare" av Allen Carr.
Fast din lter roligare!
Citera
2006-03-28, 20:39
Medlem
Katzespeiens avatar
Citat:
Hehehe...nej, den r det inte.
DEn jag menar heter "ntligen ickerkare" av Allen Carr.
Fast din lter roligare!
Jag lste den i trettonrsldern eller ngot sdant s tyvrr minns jag inte vad frfattaren heter. Jag r iofs osker p titeln ocks. Om ngon vet vilken bok jag menar vore det uppskattat med information eftersom den r mycket lsvrd.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in