2009-06-25, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wehrmacht
Fyll tråden med bilder som svartskallar fastnat på. Allt hjälper ju polisen.

snaggade vitskallar går också bra :O
Citera
2009-06-25, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av korvett

Då det är ganska överbevisat att det var turkar känns väl det ganska meningslöst? Var också på öland/Köpingsvik när detta inträffa, hade dock däckat när detta inträffa men skoja inte om att man fick sig en chock, å åkte hem... Men som du säger fanns de "Vitskallar" som sprang runt å jiddra å bråka med, men majoriteten vita var där å festa å hade kul. Turkarna sprang runt, snurfla sitt tjack/kokain å var allmänt sönderbrända å gav blickar som kunnat döda när jag sprang runt å härja å gasta, att det ska vara så jävla svårt å ha kul å festa, ha de behovet av å bråka å söka bråk för å ha kul måste vara en sjukdom.
Citera
2009-06-25, 21:01
Medlem
ja släng upp alla bilder du/ni har.
Citera
2009-06-25, 21:48
Medlem
afugglass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korvett

Varför?
Citera
2009-06-25, 21:59
Medlem
putte.ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arafax
Då det är ganska överbevisat att det var turkar känns väl det ganska meningslöst? Var också på öland/Köpingsvik när detta inträffa, hade dock däckat när detta inträffa men skoja inte om att man fick sig en chock, å åkte hem... Men som du säger fanns de "Vitskallar" som sprang runt å jiddra å bråka med, men majoriteten vita var där å festa å hade kul. Turkarna sprang runt, snurfla sitt tjack/kokain å var allmänt sönderbrända å gav blickar som kunnat döda när jag sprang runt å härja å gasta, att det ska vara så jävla svårt å ha kul å festa, ha de behovet av å bråka å söka bråk för å ha kul måste vara en sjukdom.
Vi hade 1 husvagn eller 2 bredvid oss där det bodde utlänningar. Trevliga, kollade aldrig konstigt, hälsade m.m....
Citera
2009-06-25, 21:59
Medlem
hoppas verkligen det här klaras upp..
tragiskt detta och jag känner att jag kan identifiera mig med offret såsom han beskrivits... det känns som att det skullle kunna hänt mig eller mina vänner.
har varit på öland ett par år och firat midsommar, varav det blev storslagsmål ett år och kompisar fick åka in till sjukan.

det låter ju helt osannolikt att (10-tal??) ungdomar kan hålla inne på en sådanhär händelse utan att på något sätt ändra sitt beteendemönster.. nån måste ju bara prata vid sidan om eller nån i deras närhet måste ju märka att något har hänt..
Citera
2009-06-25, 22:00
Medlem
jamssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jon_
Har inte haft tid att följa tråden eller utvecklingen. Men jag har skaffat fler bilder på kalmar patrasket.

Ska jag uppa? Vad säger fb-crewen?

Ös på bara, spara inte på krutet. Allt som kan stärka arbetet i att gripa GM är av godo.
Farbror blå avgör sedan vad som passar in i utrednings arbetet. alla som kan, bör dra ett strå till stacken.

När inte ynkryggarna själva kan stå för vad dom gjort så skall dom släpas in till skranket. Och där skall dom hånas. Stegling skulle vara ett lämpligt straff för såna här missanpassade babianer.

M.V.H.
jamsson.
Citera
2009-06-25, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av putte.k
Vi hade 1 husvagn eller 2 bredvid oss där det bodde utlänningar. Trevliga, kollade aldrig konstigt, hälsade m.m....

x-i-taket
Citera
2009-06-25, 23:02
Medlem
Hmm mycket annat nytt folk med på bilderna ser jag nu.. Men dom verkar iofs vara samma skrot och tattare så.

Bah nu blev jag kluven här.
Citera
2009-06-25, 23:09
Medlem
MaryJane 4:20s avatar
Någon som vet var denna http://i43.tinypic.com/2e4j3mv.jpg killen firade midsommar?

För det är väll Daniel Paparisabet?
Citera
2009-06-25, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaryJane 4:20
Någon som vet var denna http://i43.tinypic.com/2e4j3mv.jpg killen firade midsommar?

Original bilden jag har kom döpt till hanna-daniel-danne.jpg
Citera
2009-06-26, 00:08
Medlem
KaZibers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaryJane 4:20

Annars var det någon som sa att Stewe var rakad runt midsommar efter de där bilderna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in