Citat:
Ursprungligen postat av jamsson
Jag fick ett PM från en nyreggad medlem. Han ville att jag skulle lägga ut det här.
Så här kommer det:
jsdlkfjsdf
Recently registered
Reg.datum: Jun 2009
hejsan skulle du kunna va bussig och lägga ut detta?
hallå på er! hörde att ni skriver om mig här. tänkte bara informera er om att jag har ett vatten tätt alibi. farbror blå själva faktiskt, ja satt nämnligen frihetsberövad för olaga utseende på allmän plats... men tack ändå för att ni tänker på mig (trots att era tankar om mig inte va särskilt höga)..jag lovar att jag ska ha er i åtanke åxå... sieg heil på er
mvh/ Daniel Paparisabet
OBS!!! Jag gjorde detta på Daniels egen begäran. Detta är alltså ingen outning från min sida. Jag har pm,et sparat i inkorgen.
M.V.H.
jamsson.
PS. Daniel paparisabet kan vi då avföra från våran FB utredning. Undrar dock hur man ser ut då

.DS
Gillar inte att outa folks pm till mig, men gör det bara för att kunna bjuda på ett skratt såhär på en söndagsnatt.
Jag fick exakt samma pm som du här har citerat. Inget konstigt med det, dagen innan dock fick jag detta:
"IDIOT
faaan va trött jag är på era jävla rasistiska åsiker och falska anklagelser..!!! Daniel paparisabet var med mig den kvällen (jag är hans flickvän) och vi var inte i närheten av köpingsvik på midsommar..Vi hade de trevligt och drack med nära och kära den tidpunkten.Så vänligen lägg ner hans namn i detta forum tack!! Fan skaffa ett jävla liv istället för att sitta här hela jävla nätterna och leka snut. Ni är ju helt ute å cyklar!"
Så både flickvän och polis är alibi, samtidigt...
Säger inte att han är skyldig eller att han har varit på plats, men det lät minst sagt roligt att hans flickvän sitter och pimplar vin med honom samtidigt som han är frihetsberövad. Kanske en parmiddag i en cell?
Nu går jag och skaffar ett liv.