Igår, 19:12
  #11533
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dinsos
VAD ska dom socanmäla enligt dig???

, vad har du att säga om dagens händelser?
Citera
Igår, 19:24
  #11534
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoelAyel123
Verkligen, och tyvärr är det ju inte "bara" alkoholen.. Hon verkar inte vuxen alls, handlar ju om så mycket mer än bara vara nykter, kunna ge trygghet och stabilitet..
Uttryckte hon sig också inte väldigt fult "du har inget och jag har allt din ---" nåt sånt, gällande bebisen. Totalt olämpligt i föräldraansvar.

Ja exakt. Hon behöver massiva insatser om hon ska kunna vara en förälder i framtiden vilket dock kräver motivation och insikt från hennes sida. Vilket tyvärr känns som osannolikt..

Ja! Något sådant, kommer inte ihåg ordagrant vad hon skrivit men det är direkt olämpligt och väldigt konstigt uttryckt. Och det som tidigare skrivit i tråden att hon ska döda de som ger sig på hennes barn. Visst, kan fatta känslan men vem skriver ut det? Jackie Ferm. Utan någon eftertanke i vanlig ordning. För fan, tänk till 2 sekunder innan du skriver ut saker på sociala medier för 20,000 pers. Uppmärksamhet eller bara ren inkompetens, vet inte vad som väger tyngst.
Citera
Igår, 19:29
  #11535
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Incorporeal
Ja exakt. Hon behöver massiva insatser om hon ska kunna vara en förälder i framtiden vilket dock kräver motivation och insikt från hennes sida. Vilket tyvärr känns som osannolikt..

Ja! Något sådant, kommer inte ihåg ordagrant vad hon skrivit men det är direkt olämpligt och väldigt konstigt uttryckt. Och det som tidigare skrivit i tråden att hon ska döda de som ger sig på hennes barn. Visst, kan fatta känslan men vem skriver ut det? Jackie Ferm. Utan någon eftertanke i vanlig ordning. För fan, tänk till 2 sekunder innan du skriver ut saker på sociala medier för 20,000 pers. Uppmärksamhet eller bara ren inkompetens, vet inte vad som väger tyngst.
Tror det är varken eller.
Hon är bara helt jävla urblåst. En pundare som
Inte ska vara nära barn

Roligast var när hon raljerade om körkort för att skaffa barn…. Hade det funnits hade varken hon eller knullkarln första unge funnits
Citera
Igår, 19:29
  #11536
Medlem
Forumforums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BitterFitta
Var P's stora son också på plats i kaoset?
Att J är störd har man fattat sen länge.
Men HUR kan denna P låta allt falla pga J?
Han har mist bägge sina barn, jobb mm mm.
Hur är det ens möjligt att sjunka så pass lågt?

Stackars, stackars barn! Vilka trauma den stora grabben utsatts för.

P är kapad sexuellt av J, vilket inneburit att han alltid väljer henne framför avkommorna.

Jag tror absolut att P skäms som fan. Men Jackie!? Not so much. Stora Sonens mamma kan äntligen känna sig trygg och behöver inte låta grabben vara med pappa utan övervakning.
Citera
Igår, 19:36
  #11537
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Forumforum
P är kapad sexuellt av J, vilket inneburit att han alltid väljer henne framför avkommorna.

Jag tror absolut att P skäms som fan. Men Jackie!? Not so much. Stora Sonens mamma kan äntligen känna sig trygg och behöver inte låta grabben vara med pappa utan övervakning.

Jag tror Jackie skäms, men inte gentemot sitt barn utan för att alla vet att hon återigen har misslyckats, å det grövsta denna gång. Alla haters hade rätt.
Citera
Igår, 19:46
  #11538
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av benstrackare
Av nämndens utredning framgår bl.a. följande. Polis kontaktade socialjouren
under natten den 2 juni 2026 med anledning av oro för O**y då det fram-
kommit att hans föräldrar varit alkoholpåverkade och att det förekommit en
konflikt i hemmet. Under samtal med socialtjänsten uppvisade föräldrarna
begränsad insikt i allvaret i situationen och ett utåtagerande beteende, trots att
O**y befann sig i deras omedelbara närhet. Jacqueline Ferm hade vid tillfället
svårigheter att på ett säkert sätt hålla och hantera O**y. Vid utandningsprov
visade testet att föräldrarna var alkoholpåverkade. Föräldrarna kunde inte
anvisa någon annan vuxen som socialtjänsten bedömt kunna ge O**y ett
omedelbart tryggt omhändertagande.


Vilka trash !
I detta befann sig även en 10 åring !
Undrar om hon fortfarande har delad vårdnad runt hunden ?
Det vidrigaste är ändå att hon lyckats dupera alla att hon inte visste att hon var gravid och fortsatte sitt destruktiva missbruk tillsammans med P
Antagligen har ett litet barn kommit till världen med skador från fostertiden
Hoppas de skäms ögonen ur sig och även att de runtomkring som inte larmat

Ja tänk alla som har försvarat äckel paret.
Hoppas verkligen inte de har egna barn.
Citera
Igår, 19:55
  #11539
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qui-Gon-Gin
Det är en offentlig handling. Inget hemligt.
Kryp tillbaka under stenen

Offentlig handling för en berörd person att hämta ut, inte att basunera ut på Flashback även om man tekniskt kan. Din empatilösa kommentar gör att jag tycker synd om dig. Sorgligt
Citera
Igår, 20:29
  #11540
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av purpleisafruit
Offentlig handling för en berörd person att hämta ut, inte att basunera ut på Flashback även om man tekniskt kan. Din empatilösa kommentar gör att jag tycker synd om dig. Sorgligt
Men nu görs det ju offentligt och det lugnar ned spekulationer
Nu vet vi ju
Citera
Igår, 21:02
  #11541
Medlem
Kan inte förstå det här. Det finns ett oskyldigt nyfött barn ( bebis ) i hemmet och ändå väljer man att ta den där flaskan eller burken och dricka. Alltså finns det ingen spärr???? var är moderskänslorna.? Uppenbarligen finns det inte , en normal mamma skulle inte gå över gränsen att svika sitt barn. Herregud ja hon förtjänar att skämmas.

Bra att Ozzy kommer till trygghet och slipper växa upp i något dysfunktionellt.
Citera
Igår, 21:25
  #11542
Medlem
"J" hade svårigheter att hålla och hantera
"Barnet"
Står svart på vitt
Nu vet vi och berörda parter vet att det är offentligt

Sorgligt, jag trodde inte att det skulle gå så långt
Bra att barnet omhändertogs
Citera
Igår, 21:37
  #11543
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Fuck it vi kör.

Dom

https://imgur.com/a/MZYRwQi
Åhfan det var alltså sant. Vilken skam, och vilket thrashfolk. Barnet hann väl knappt komma hem.
Citera
Igår, 21:44
  #11544
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qui-Gon-Gin
Tror det är varken eller.
Hon är bara helt jävla urblåst. En pundare som
Inte ska vara nära barn

Roligast var när hon raljerade om körkort för att skaffa barn…. Hade det funnits hade varken hon eller knullkarln första unge funnits

True.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in