2026-05-24, 16:32
Medlem
Jackie anser att hon är helt perfekt i allt hon gör. Så hon kommer aldrig ta emot något stöd.
Citera
2026-05-24, 16:56
Medlem
Är det denna eller veckan efter som knullkarln ska tillbaka till sin dagliga verksamhet?
Undra hur det ska gå när mamma Jacky är ensam med bebis första dagarna då
Citera
2026-05-24, 20:17
Medlem
motyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qui-Gon-Gin
Är det denna eller veckan efter som knullkarln ska tillbaka till sin dagliga verksamhet?
Undra hur det ska gå när mamma Jacky är ensam med bebis första dagarna då

Torsdag denna vecka borde det vara om han väljer att ta ut dem i ett svep (förutsatt att han jobbar mån-fre). Men man får disponera dem precis hur man vill under 60 dagar, tror jag det är. Du kan till och med ta ut dem i procent, till exempel 50 % i 20 dagar osv.
Senast redigerad av motyl 2026-05-24 kl. 20:21.
Citera
2026-05-24, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sverre1
100 % MEN när man vet vad hon har utsatt Patriks son för vet man att hennes narcissistiska beteende kommer gå ut även på hennes egna barn.
Hon har dan inte utsatt Patriks son för något!! Ge dig någon gång!
Citera
2026-05-24, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sverre1
Jag hoppas BB gör en orosanmälan vilket de har skyldighet enligt lag att göra.
VAD ska dom socanmäla enligt dig???
Citera
2026-05-24, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dinsos

Jag tror inte du förstår hur internet fungerar. Normala människor, som kan tänka längre än näsan räcker, vet att man delar inte innehåll på barn i dagens sociala medieklimat inför tjugo tusen följare på det sätt hon gör. I synnerhet inte på ANDRAS BARN när deras mor uttryckligen sagt nej. Hon maskar hans ansikte men kropp, röst och namn framgår och det är inte okej för det finns helt störda människor därute som tar del av innehållet, ger honom öknamn (här bland annat). Hon exploaterar honom för sin egna skull, för innehåll och det är att utsätta honom för tokstollar och än värre på internet.
Citera
2026-05-24, 23:37
Medlem
Ikväll är det Patrik son. Inte bonussonen eller gullgossen
Citera
2026-05-25, 00:04
Medlem
Citat:
VAD ska dom socanmäla enligt dig???

Att ungen måste få leva i en missbrukarfamilj.
Citera
2026-05-25, 00:06
Medlem
Citat:

Jo varje dag. Den dagen Jackie försvinner blir han eventuellt fri men känner man Jackie kommer hon hålla på i dödagar tills hon får kontaktförbud.
Citera
2026-05-25, 15:33
Medlem
Nu spelar musikern ostämda riff igen på gitarren i soffan och Jackie går runt med sin bebis och skriver "Hur kan jag ha haft så här stor tur i livet?" på insta stories. Det är otroligt cringe och genomskinligt.
Citera
2026-05-25, 15:50
Medlem
Tur?

Att Jackie såg till att Patrik fick sparken?
Att båda är arbetslösa?
Att sett till att Patrik oxå fått betalningsanmärkningar?
Att de är skuldsatta?
De bor i en liten kvart där de äter,sover, tittar på tv & byter bajsblöja i ett och samma rum?
Att de inte har pengar?
Att de inte på flera år kommer kunna byta upp sig till en större lägenhet?
Att Patrik inte kommer kunna få ett ordentligt och fast anställning pga det groteska liv de lever?
Att Jackie är körd det visste man ju innan och hon har inget intresse av att jobba.
Att de har soc ögon på sig?

Om allt det där är tur är jag förbannat glad med all otur i mitt liv.
Citera
2026-05-25, 16:14
Medlem
Andemamman är ju med gränslös som lägger ut ett offentligt inlägg med taggar att dottern fyller år o inte haft det så lätt. Vill dottern att alla ska veta det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in