2026-06-25, 17:25
  #11521
Medlem
Så fruktansvärt tragiskt. Hur kan man supa sig full när man precis blivit föräldrar??? Det bevisar ju att båda är i ett missbruk och inte är kapabla att ta hand om eller bry sig om ett barn. Tusen tack till de som ringde polisen och fy fan att Ozzys förutsättningar till ett bra och framgångsrikt liv minskades drastiskt den dagen han föddes. Så jävla tragiskt!
Citera
2026-06-25, 17:27
  #11522
Medlem
Nu har Jackie varit inne här och läst.
Att svärmor låtsas som ingenting är en gåta för mig.
Citera
2026-06-25, 17:45
  #11523
Medlem
Att lägga upp domen här, helt omaskad, är rejält över gränsen. Det är att gå för långt. Ni som lagt ut bör ta bort. Inte för Jackies skull men för barnets. Det är verkligen inte okej och skadar ett oskyldigt barn
Citera
2026-06-25, 17:47
  #11524
Medlem
pixiewings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sverre1
Nu har Jackie varit inne här och läst.
Att svärmor låtsas som ingenting är en gåta för mig.

Hur vet du det?
Citera
2026-06-25, 17:56
  #11525
Medlem
BitterFittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Forumforum
Vilken tragisk läsning.
Stackars barn. Bägge två!
Tur att stora pojken har en mamma.

Det här tror jag blir svårt för Jackie att komma tillbaka från. Skulle säga omöjligt.

Men samtidigt borde hon vara glad. Glad över att pojken får en chans. En chans hon själv inte fick och nu ser vi resultatet.

Var P's stora son också på plats i kaoset?
Att J är störd har man fattat sen länge.
Men HUR kan denna P låta allt falla pga J?
Han har mist bägge sina barn, jobb mm mm.
Hur är det ens möjligt att sjunka så pass lågt?

Stackars, stackars barn! Vilka trauma den stora grabben utsatts för.
Citera
2026-06-25, 18:03
  #11526
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BitterFitta
Var P's stora son också på plats i kaoset?
Att J är störd har man fattat sen länge.
Men HUR kan denna P låta allt falla pga J?
Han har mist bägge sina barn, jobb mm mm.
Hur är det ens möjligt att sjunka så pass lågt?

Stackars, stackars barn! Vilka trauma den stora grabben utsatts för.

Ja han var med tyvärr.
Citera
2026-06-25, 18:12
  #11527
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av purpleisafruit
Att lägga upp domen här, helt omaskad, är rejält över gränsen. Det är att gå för långt. Ni som lagt ut bör ta bort. Inte för Jackies skull men för barnets. Det är verkligen inte okej och skadar ett oskyldigt barn
Det är en offentlig handling. Inget hemligt.
Kryp tillbaka under stenen
Citera
2026-06-25, 18:22
  #11528
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sverre1
Nu har Jackie varit inne här och läst.
Att svärmor låtsas som ingenting är en gåta för mig.
Hur vet du att Jackie varit här och läst ?
Citera
2026-06-25, 18:23
  #11529
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av purpleisafruit
Att lägga upp domen här, helt omaskad, är rejält över gränsen. Det är att gå för långt. Ni som lagt ut bör ta bort. Inte för Jackies skull men för barnets. Det är verkligen inte okej och skadar ett oskyldigt barn

Barnet kan ju själv begära ut domen när han blir stor nog att kolla upp hur fan saker gick till när han föddes. Jackie hade med kunnat göra det o ta reda på vilken farlig person hennes fader var istället för att hylla honom.
Vidare är ju bebisen i dagsläget lyckligt omedveten om vad som hänt. Men inte stora sonen. Hoppas han har det bra! O nu uppdagades väl allt ljug från J o P ang att P fick umgänge trots missbruk.
Citera
2026-06-25, 18:27
  #11530
Medlem
Fy fan vilket tragiskt läsande. Hur kan TVÅ föräldrar vara så omdömeslösa? Det bekräftar bara Patriks låga begåvning. Inget fel med att vara lågbegåvad, det säger jag inte. Men nu har ett oskyldigt, försvarslöst spädbarn dragits med i karusellen.
Visst, man hade på känn att det skulle hända men såhär snabbt trodde jag inte.

Andemamman gör väl rätt i att hålla låg profil nu. Inget mer ska väl komma från några kanaler som har en direkt eller indirekt knytning till varken Jackie, Patrik eller barnen. Dock är hon alltid lite kryptisk i sina statusar på Facebook så har man följt tråden kan man läsa mellan raderna.
Är dock jävligt nyfiken på hur Jackie’s ”insikt” presenterades av henne själv. Det är ingen jävla insikt. Det är en efterhandskonstruktion. Har hon NÅGONSIN visat på någon typ av insikt gällande sitt beteende och sina handlingar? Nej. Total brist på självinsikt.
Citera
2026-06-25, 18:53
  #11531
Avstängd
Av nämndens utredning framgår bl.a. följande. Polis kontaktade socialjouren
under natten den 2 juni 2026 med anledning av oro för O**y då det fram-
kommit att hans föräldrar varit alkoholpåverkade och att det förekommit en
konflikt i hemmet. Under samtal med socialtjänsten uppvisade föräldrarna
begränsad insikt i allvaret i situationen och ett utåtagerande beteende, trots att
O**y befann sig i deras omedelbara närhet. Jacqueline Ferm hade vid tillfället
svårigheter att på ett säkert sätt hålla och hantera O**y. Vid utandningsprov
visade testet att föräldrarna var alkoholpåverkade. Föräldrarna kunde inte
anvisa någon annan vuxen som socialtjänsten bedömt kunna ge O**y ett
omedelbart tryggt omhändertagande.


Vilka trash !
I detta befann sig även en 10 åring !
Undrar om hon fortfarande har delad vårdnad runt hunden ?
Det vidrigaste är ändå att hon lyckats dupera alla att hon inte visste att hon var gravid och fortsatte sitt destruktiva missbruk tillsammans med P
Antagligen har ett litet barn kommit till världen med skador från fostertiden
Hoppas de skäms ögonen ur sig och även att de runtomkring som inte larmat
Citera
2026-06-25, 18:54
  #11532
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Incorporeal
Fy fan vilket tragiskt läsande. Hur kan TVÅ föräldrar vara så omdömeslösa? Det bekräftar bara Patriks låga begåvning. Inget fel med att vara lågbegåvad, det säger jag inte. Men nu har ett oskyldigt, försvarslöst spädbarn dragits med i karusellen.
Visst, man hade på känn att det skulle hända men såhär snabbt trodde jag inte.

Andemamman gör väl rätt i att hålla låg profil nu. Inget mer ska väl komma från några kanaler som har en direkt eller indirekt knytning till varken Jackie, Patrik eller barnen. Dock är hon alltid lite kryptisk i sina statusar på Facebook så har man följt tråden kan man läsa mellan raderna.
Är dock jävligt nyfiken på hur Jackie’s ”insikt” presenterades av henne själv. Det är ingen jävla insikt. Det är en efterhandskonstruktion. Har hon NÅGONSIN visat på någon typ av insikt gällande sitt beteende och sina handlingar? Nej. Total brist på självinsikt.

Verkligen, och tyvärr är det ju inte "bara" alkoholen.. Hon verkar inte vuxen alls, handlar ju om så mycket mer än bara vara nykter, kunna ge trygghet och stabilitet..
Uttryckte hon sig också inte väldigt fult "du har inget och jag har allt din ---" nåt sånt, gällande bebisen. Totalt olämpligt i föräldraansvar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in