Citat:
Ursprungligen postat av
Forumforum
Vilken tragisk läsning.
Stackars barn. Bägge två!
Tur att stora pojken har en mamma.
Det här tror jag blir svårt för Jackie att komma tillbaka från. Skulle säga omöjligt.
Men samtidigt borde hon vara glad. Glad över att pojken får en chans. En chans hon själv inte fick och nu ser vi resultatet.
Var P's stora son också på plats i kaoset?
Att J är störd har man fattat sen länge.
Men HUR kan denna P låta allt falla pga J?
Han har mist bägge sina barn, jobb mm mm.
Hur är det ens möjligt att sjunka så pass lågt?
Stackars, stackars barn! Vilka trauma den stora grabben utsatts för.