Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-06-13, 22:19
  #1
Medlem
Tapthiss avatar
Tja grabbar! jo det är så att jag har tänk länge nu på att börja träna med Steroider, jag har tränat MMA, samt gym i 5års tid nu, och jag skulle vilja höra från er som är insatta in Steroid kulturen.

Det är så att jag har ADHD, och har lätt för att tända till även om jag dricker, kan det förvärras med Steroider?

Tacksam för svar! Mvh Tapthis!
Citera
2009-06-13, 22:31
  #2
Medlem
Helt riktigt du kan få en rejäl blackout
Citera
2009-06-13, 22:35
  #3
Medlem
Ramaskriets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tapthis
Tja grabbar! jo det är så att jag har tänk länge nu på att börja träna med Steroider, jag har tränat MMA, samt gym i 5års tid nu, och jag skulle vilja höra från er som är insatta in Steroid kulturen.

Det är så att jag har ADHD, och har lätt för att tända till även om jag dricker, kan det förvärras med Steroider?

Tacksam för svar! Mvh Tapthis!
Du kommer att bli ett jävla monster. Ta't lugnt!
Citera
2009-06-13, 22:35
  #4
Avstängd
Du är inte lämplig att bruka aas öht.
Citera
2009-06-13, 22:41
  #5
Medlem
det enda som jag skulle kunna tänka att du använder är tillväxt.
4iu ew 5 dagar ON 2 OFF, dock äe tillväxt utan aas inte lika bra som utan, därav kommer kostnaden att bli skyhöga.
Mvh//SB
Citera
2009-06-13, 22:44
  #6
Medlem
Tapthiss avatar
Jag är dock allvarlig, och vill även växa. Men om nån har några erfarenheter med diagnoser som ADHD, samt ta Steroider så får dom mer en gärna kontakt mig. Det finns en anledning till varför jag skriver här.
Citera
2009-06-13, 22:46
  #7
Medlem
bergelins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tapthis
Jag är dock allvarlig, och vill även växa. Men om nån har några erfarenheter med diagnoser som ADHD, samt ta Steroider så får dom mer en gärna kontakt mig. Det finns en anledning till varför jag skriver här.
Det finns något som heter självbehärskning, ADHD eller inte, lätt att gömma sig bakom en diagnos. Dessutom ska du inte dricka när du är på kur.
Edit: https://www.flashback.org/showthrea...1#post17167381
Du har kurat förut alltså?
Citera
2009-06-13, 22:51
  #8
Medlem
Tapthiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bergelin
Det finns något som heter självbehärskning, ADHD eller inte, lätt att gömma sig bakom en diagnos. Dessutom ska du inte dricka när du är på kur.
Edit: https://www.flashback.org/showthrea...1#post17167381
Du har kurat förut alltså?

Jag har kurat förut med Susta och D-bol, dock fick jag några "snedtänningar" när jag vart på fyllan, men inte så värst allvarliga. De har med även min och andras osäkerhet till att jag skriver just om detta.
Citera
2009-06-13, 22:58
  #9
Medlem
bergelins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tapthis
Jag har kurat förut med Susta och D-bol, dock fick jag några "snedtänningar" när jag vart på fyllan, men inte så värst allvarliga. De har med även min och andras osäkerhet till att jag skriver just om detta.
Sluta drick på kur då. Jävla idiot.
Citera
2009-06-13, 23:05
  #10
Medlem
Tapthiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bergelin
Sluta drick på kur då. Jävla idiot.

Och ärligt talat, vem fan är du och säger jävla idiot? jag frågade om ett ämne som har med detta att göra. Om nån har liknande problem och erfarenheter av. Har du någon erfarenhet av detta ämne så säg ditt, resten kan du hålla för dig själv!!!!
Citera
2009-06-13, 23:08
  #11
Medlem
bergelins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tapthis
Och ärligt talat, vem fan är du och säger jävla idiot? jag frågade om ett ämne som har med detta att göra. Om nån har liknande problem och erfarenheter av. Har du någon erfarenhet av detta ämne så säg ditt, resten kan du hålla för dig själv!!!!
Ta några djupa andetag, sätt dig bekvämt och fundera på din fråga. Du vet med dig att du har problem med aggressioner när du inte är på kur, och vill därför nu veta hur det är att ta aas och samtidigt dricka alkohol? Vad tror du? Låter det som en bra idé? Du ska inte dricka alkohol under kur och speciellt inte när du redan har problem med aggressivitet.

Dessutom säger du att du redan har kurat. Vad är din fråga då? Du vet ju redan hur det påverkar dig.
Citera
2009-06-13, 23:08
  #12
Medlem
ogos avatar
Du är en typisk person som absolut inte ska röra AAS eller droger för den delen.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback