2013-05-07, 20:22
Medlem
Rabbadabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madderfacker
Nej, det fanns det inte. Var helikoptrar som vanligt, men jag misstänker att i V så kommer säkert militären kunna jaga en med jets om man är så pass efterlyst.

Fanns det inte militärflyg i San Andreas som jagade och sköt efter en när man hade sex stjärnors efterlysning? Eller det kanske bara var i något uppdrag och inte i free roam.
2013-05-07, 20:33
Medlem
Kaejkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rabbadab
Fanns det inte militärflyg i San Andreas som jagade och sköt efter en när man hade sex stjärnors efterlysning? Eller det kanske bara var i något uppdrag och inte i free roam.
Stämmer helt rätt i det du skriver.
Jobbiga jävlar

http://www.youtube.com/watch?v=Rw8G1Dmyi6A
2013-05-07, 20:36
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guest02
Kommer det idiotiska auto-aim vara borttaget i gta v? Speciellt online. Förstörde ju hela online-läget. Jag vill ha ett level-system och auto-aim ska inte ens vara möjligt att ha på. Alltså det ska INTE gå att ställa in om man ska ha auto-aim eller inte, det ska FETBORT. Spyr bara jag tänker på det. För mycket "CS-Deathmatch eller COD" känsla kring det hela. Spawna, skjut, dö. Jag vill ha frihet.

Nu vet jag inte vilken plattform du har spelat Gta IV på men på PS3 så kan du ju iallafall "ta bort" autosikte genom att hålla siktknappen halvt intryckt, det gör jag jämt då jag också är redigt trött på auto-aim

Citat:
Ursprungligen postat av albrt99
Vilken karaktär gillar ni mest? so far

Trevor och Michel är rätt lika vid det här laget, med Michael kommer jag cruisa runt med och känner mig rik och med Trevor kommer jag att leka adrenalinjunkie och rövare.

Franklin känns rätt så ointressant, han står inte riktigt ut i jämförelse med de andra

Citat:
Ursprungligen postat av Defero
Är det bekräftat att GTA V kommer vara precis som RDR, GTA SA och IV tillsammans? Eller kommer det kunna vara större?

Lika stort som Gta IV, RDR och Gta SA tillsammans + lite till + undervattensvärlden.

Citat:
Ursprungligen postat av Zorrowz
Hur tror ni snuten kommer jaga en om man är efterlyst men befinner sig undervatten med dykarutrustning?

Jag tror att det kommer att se ut som vanligt dvs att de skjuter på en från båtar, kan inte se hur det annars skulle gå till, skulle kännas löjligt om de åkte efter en i polisubåtar...

Citat:
Ursprungligen postat av Schnauzer
Kul tanke. Och på tal om det, fanns det poliser som flög jets i San Andreas?

Inte poliser men militär
Senast redigerad av Reggaeman 2013-05-07 kl. 20:40.
2013-05-07, 21:03
Medlem
edberg24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Nu vet jag inte vilken plattform du har spelat Gta IV på men på PS3 så kan du ju iallafall "ta bort" autosikte genom att hålla siktknappen halvt intryckt, det gör jag jämt då jag också är redigt trött på auto-aim

Trevor och Michel är rätt lika vid det här laget, med Michael kommer jag cruisa runt med och känner mig rik och med Trevor kommer jag att leka adrenalinjunkie och rövare.

Franklin känns rätt så ointressant, han står inte riktigt ut i jämförelse med de andra

Lika stort som Gta IV, RDR och Gta SA tillsammans + lite till + undervattensvärlden.

Jag tror att det kommer att se ut som vanligt dvs att de skjuter på en från båtar, kan inte se hur det annars skulle gå till, skulle kännas löjligt om de åkte efter en i polisubåtar...

Inte poliser men militär

Jag vill ha tillbaka spikmattorna, det var asroligt ju
2013-05-07, 21:13
Medlem
ArturoBandinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gideon-Sture
Den medelålders snubben med fru och barn som glider runt i rolexklocka och kostym e till exempel inte någon (jag skulle kunna tänka mig) hux flux skulle raka av sig håret eller skaffa en tatuering.

Fast har inte Rockstar sagt att man kommer att kunna modda karaktärerna på ett sätt som är realistiskt just för dem? Alltså att det förmodligen kommer att kunna gå att raka huvudet på negern och tatuera honom medan just de alternativen inte ens kommer finnas för kostymgubben?
2013-05-07, 21:17
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av edberg24
Jag vill ha tillbaka spikmattorna, det var asroligt ju

Faktiskt, en riktigt rolig grej som jag verkligen inte fattar varför dom tog bort i Gta IV

Citat:
Ursprungligen postat av ArturoBandini
Fast har inte Rockstar sagt att man kommer att kunna modda karaktärerna på ett sätt som är realistiskt just för dem? Alltså att det förmodligen kommer att kunna gå att raka huvudet på negern och tatuera honom medan just de alternativen inte ens kommer finnas för kostymgubben?

Precis, man kommer att kunna göra om karaktärerna men med måtta och som passar deras personligheter/utseende, har för mig att jag läste någonstans i den nya infon att man tex inte kommer att kunna ge Trevor mer hår då han är rätt flintis och det tycker jag är bra.

Det känns som att karaktärerna i Gta V har större personligheter än i något av de andra spelen och den vill man inte gärna (inte jag iallafall) förstöra genom att göra om karaktärerna så att de ser helt annorlunda eller töntiga ut, även om det skulle gå så kommer jag nog förmodligen aldrig sätta ett afro på Michael eller Trevor
2013-05-07, 21:19
Medlem
PUSClFERs avatar
Nya screenshots från GameInformer: http://imgur.com/a/yF8gn
2013-05-07, 21:40
Medlem
Deferos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rabbadab

På tal om detta! Vad vet vi om polisen och hur deras metoder kommer se ut när man är jagad? Har för mig att något kommer innebära att man blir efterlyst men hur länge varar efterlysningen och hur kommer detta integrera sig med resten av spelet? Kommer efterlysningen försvinna ifall man gör uppdrag? Kommer efterlysningen följa med en hem? Kommer efterlysningen försvinna när man blir tagen? Och har vi hört något annat kring vad som kommer hända när man åker fast? Fängelse?
2013-05-07, 21:42
Medlem
qrs avatar
Längtar något enormt, ber till gud att detta släpps till PC samtidigt/strax efter det kommit till de andra konsolerna..
Medlem
Deferos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER

Bara jag som får sån jävla lust att ta en sportbil och köra på vägen som man ser i flygplansbilden?
Medlem
Rabbadabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER

Riktigt grymma bilder! Snacka om San Andreas-känsla på sista bilden, en ghettoafrikan i grönt som skjuter uzi från bilen mot ghettoafrikaner i lila
2013-05-07, 21:43
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Defero
På tal om detta! Vad vet vi om polisen och hur deras metoder kommer se ut när man är jagad? Har för mig att något kommer innebära att man blir efterlyst men hur länge varar efterlysningen och hur kommer detta integrera sig med resten av spelet? Kommer efterlysningen försvinna ifall man gör uppdrag? Kommer efterlysningen följa med en hem? Kommer efterlysningen försvinna när man blir tagen? Och har vi hört något annat kring vad som kommer hända när man åker fast? Fängelse?

Det enda som jag vet som är lite nytt är att man kan bli av med polisen om man lyckas gömma sig, inte enbart genom att åka utanför efterlysningscirkeln

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in