Citat:
Ursprungligen postat av guest02
Kommer det idiotiska auto-aim vara borttaget i gta v? Speciellt online. Förstörde ju hela online-läget. Jag vill ha ett level-system och auto-aim ska inte ens vara möjligt att ha på. Alltså det ska INTE gå att ställa in om man ska ha auto-aim eller inte, det ska FETBORT. Spyr bara jag tänker på det. För mycket "CS-Deathmatch eller COD" känsla kring det hela. Spawna, skjut, dö. Jag vill ha frihet.
Nu vet jag inte vilken plattform du har spelat Gta IV på men på PS3 så kan du ju iallafall "ta bort" autosikte genom att hålla siktknappen halvt intryckt, det gör jag jämt då jag också är redigt trött på auto-aim
Citat:
Ursprungligen postat av albrt99
Vilken karaktär gillar ni mest? so far

Trevor och Michel är rätt lika vid det här laget, med Michael kommer jag cruisa runt med och känner mig rik

och med Trevor kommer jag att leka adrenalinjunkie och rövare.
Franklin känns rätt så ointressant, han står inte riktigt ut i jämförelse med de andra
Citat:
Ursprungligen postat av Defero
Är det bekräftat att GTA V kommer vara precis som RDR, GTA SA och IV tillsammans? Eller kommer det kunna vara större?
Lika stort som Gta IV, RDR och Gta SA tillsammans + lite till + undervattensvärlden.
Citat:
Ursprungligen postat av Zorrowz
Hur tror ni snuten kommer jaga en om man är efterlyst men befinner sig undervatten med dykarutrustning?

Jag tror att det kommer att se ut som vanligt dvs att de skjuter på en från båtar, kan inte se hur det annars skulle gå till, skulle kännas löjligt om de åkte efter en i polisubåtar...
Citat:
Ursprungligen postat av Schnauzer
Kul tanke. Och på tal om det, fanns det poliser som flög jets i San Andreas?
Inte poliser men militär