2013-02-02, 11:50
Medlem
baconskates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sneakydude
Du kanske kan testa att vara utomhus. Jag vet att det kan verka skrämmande till en början, men ge det lite tid så kanske du t.o.m får en schysst bränna.
Fast ja menar ju förstås att man vill sitta på nätterna å spela de. På dagarna försöker man ju såklart vara ute så länge de inte regnar
2013-02-02, 12:18
Medlem
Kikus avatar
Citat:
Du kanske kan testa att vara utomhus. Jag vet att det kan verka skrämmande till en början, men ge det lite tid så kanske du t.o.m får en schysst bränna.
Vilket land bor du i? Vi som bor i Sverige måste ju ha något att göra under våra regniga somrar.

Citat:
Ursprungligen postat av Rati
Låter ju som goda nyheter, men jag hittar ingen riktig källa på att det verkligen kommer vara så.
Det står i GI:s artikel vissa byggnader kommer vara låsta och säkerligen något militärområde men annars upplåst + att man kommer kunna flyga från början.
2013-02-02, 12:37
Medlem
Fladdermasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kiku

Det står i GI:s artikel vissa byggnader kommer vara låsta och säkerligen något militärområde men annars upplåst + att man kommer kunna flyga från början.

Fyfan fetta visste jag inte! Låter kanon att hela världen kommer att att upplåst direkt, och att man kan flyga med mera från start
Dom första 30timmarna kommer jag förmodligen bara leka runt i världen som jag alltid har gjort i gta spelen xD
2013-02-02, 12:41
Medlem
Kikus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fladdermask
Fyfan fetta visste jag inte! Låter kanon att hela världen kommer att att upplåst direkt, och att man kan flyga med mera från start
Dom första 30timmarna kommer jag förmodligen bara leka runt i världen som jag alltid har gjort i gta spelen xD
Du glömde feta men antar du menar flyget, orkar inte leta upp källa men har för mig att det stod i GI att en av karaktärerna var pilot.
Jag hoppas det blir underhållande styrning på flygen så man kan glida runt och göra trix, flyga nära/mellan byggnader mm. Kommer ihåg att man lekte runt massor med helikoptrarna, var det i VC de kom först?
2013-02-02, 14:03
Medlem
Fan, release 17e september suger ju, och kommer det till PC så tar det väl säkert 6 månader till från det datumet vilket gör att det suger ännu mer.
2013-02-02, 14:13
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fladdermask

Citat:
Du glömde feta men antar du menar flyget, orkar inte leta upp källa men har för mig att det stod i GI att en av karaktärerna var pilot.
Jag hoppas det blir underhållande styrning på flygen så man kan glida runt och göra trix, flyga nära/mellan byggnader mm. Kommer ihåg att man lekte runt massor med helikoptrarna, var det i VC de kom först?

Anledningen till att hela världen kommer att vara upplåst från början är för att alla tre karaktärer bor på helt olika ställen av kartan så det skulle inte gå att ha delar av kartan låst utan att förstöra storyns uppbyggnad om jag förstod det rätt

Trevor är gammal krigsveteran med flyglicens så med honom kommer man att kunna flyga med direkt bara man hittar ett/en flygplan/helikopter, hur man kommer att behöva göra med dom andra vet jag inte men antar att man måste gå flygskola
2013-02-02, 19:32
Medlem
Kikus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Anledningen till att hela världen kommer att vara upplåst från början är för att alla tre karaktärer bor på helt olika ställen av kartan så det skulle inte gå att ha delar av kartan låst utan att förstöra storyns uppbyggnad om jag förstod det rätt

Trevor är gammal krigsveteran med flyglicens så med honom kommer man att kunna flyga med direkt bara man hittar ett/en flygplan/helikopter, hur man kommer att behöva göra med dom andra vet jag inte men antar att man måste gå flygskola
Hur tror du/ni med flygskola? om det skulle vara med. Tror du/ni att man inte kommer kunna flyga flygplanen, typ svårstyrda eller inte ens kunna starta? Eller kanske låst flygplats som man inte kommer in på utan licens?
2013-02-02, 20:35
Medlem
Cosmo.Kramers avatar
Citat:
Hur tror du/ni med flygskola? om det skulle vara med. Tror du/ni att man inte kommer kunna flyga flygplanen, typ svårstyrda eller inte ens kunna starta? Eller kanske låst flygplats som man inte kommer in på utan licens?
Har ingen aning. Men Rockstar har ju sagt att Trevor speciallitet ska vara flygning, så vem vet kanske man bara kan flyga med honom i början? Jag vet inte och ingen annan vet(kanske nån på Rockstar) känns lite onödigt att spekulera i det. Är jävligt svårt att veta.
2013-02-02, 20:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av torteras78
Fan, release 17e september suger ju, och kommer det till PC så tar det väl säkert 6 månader till från det datumet vilket gör att det suger ännu mer.
Det kommer inte till pc lille gubben .
2013-02-02, 21:45
Medlem
sneakydudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MookkeBajz

Hur kan du vara så säker på det..? Det kommer inte den 17:e kanske, men det är ju inte alls otroligt att det kommer vid senare tillfälle.
2013-02-02, 21:46
Medlem
edberg24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MookkeBajz

Det är klart att det kommer till PC, men inte samtidigt. Det lär dyka upp typ ett halvår efter konsol release. Tror du själva att Rockstar skulle vilja gå miste om en sån stor inkomstkälla som PC spelare?
Är du efterbliven?
2013-02-02, 21:50
Medlem
Kikus avatar
Citat:
Hur kan du vara så säker på det..? Det kommer inte den 17:e kanske, men det är ju inte alls otroligt att det kommer vid senare tillfälle.
Ja, självklart kommer det till PC. Säljchefen på Rockstar skulle få sparken om "han" sa att det kommer till PC låt säga 3 månader senare. Många som vill spela på datorn köper till PS3 eller X-låda för att få spela istället för att veta hur länge de behöver vänta.
Som med biofilmer mig veterligen har jag aldrig sätt en reklam "På bio andra februari och i affären på DVD andra mars"

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in