2011-11-02, 13:50
Medlem
Exonis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crillecrille
Jag tror det kommer ta runt 500GB.
Lol, hoppas du menar 50 gb, trots allt så är det också överdrivet mycket.
2011-11-02, 13:53
Medlem
cschrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crillecrille
Jag tror det kommer ta runt 500GB.
Nja, runt 7-800 har jag hört. Bara lösa rykten dock. Detta på Xbox 360 alltså. Större på PC.

Vad tror ni att vi får se i trailern?
2011-11-02, 13:54
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IcyElement
Precis, dom är opålitliga dom jävlarna.

Jag tror nog på dom rykten som säger att det blir San Andreas. Om man kollar från GTAIII och fram så har vi varit i LC ungefär 1000 gånger, VC 2 gånger och San Andreas bara en gång. Så jag ser gärna SA igen. Sen skulle det ju inte vara fel med Vice City en sista gång innan dom börjar om på en helt ny kula med andra städer, andra platser.

Precis, man kan ju alltid hoppas iaf. Tror att Rockstar hade rätt kul när dom gjorde de spelet och sen vet dom ju att SA är det populäraste GTA-spelet hittills. Men jag har på känn att dom vill göra Los Angeles den här gången, så det kan bli Los Santos..håller det som huvudfavorit före San Andreas, även om jag hoppas på det senare alternativet då

Citat:
Ursprungligen postat av wRooney
Haha, du kan inte ha tagit halva dagen ledig bara på grund av en trailer..

Varför inte? Hade räckt med 2 timmar ledigt för att hinna hem men nu har jag ju slagit på stort med hummer o grejer så jag vill ha lite extra tid Allt blir vad man gör det till, och jag tar alla chanser som finns till att få äta och dricka gott. Och detta är ju så mycket mer än "bara en trailer" ju.
2011-11-02, 13:57
Medlem
Pellenss avatar
Fett härlig låt http://www.youtube.com/watch?v=4lqp4nz5V1k

Men trots alla dessa härliga låtar i San Andreas så hoppas jag på ett nytt place!
2011-11-02, 13:58
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Ang spelets storlek så är det väl inte omöjligt att det ligger på 2 skivor till 360? LA Noire var väl tre exempelvis?

Sen tror jag att spelet kommer till WiiU också, vänta och se
2011-11-02, 13:59
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyrkantig_boll
Precis, man kan ju alltid hoppas iaf. Tror att Rockstar hade rätt kul när dom gjorde de spelet och sen vet dom ju att SA är det populäraste GTA-spelet hittills. Men jag har på känn att dom vill göra Los Angeles den här gången, så det kan bli Los Santos..håller det som huvudfavorit före San Andreas, även om jag hoppas på det senare alternativet då

Varför inte? Hade räckt med 2 timmar ledigt för att hinna hem men nu har jag ju slagit på stort med hummer o grejer så jag vill ha lite extra tid Allt blir vad man gör det till, och jag tar alla chanser som finns till att få äta och dricka gott. Och detta är ju så mycket mer än "bara en trailer" ju.
Du MÅSTE ta en bild på countdownen och hummern. Fan jag blir sugen på att sticka och inhandla bubbel o grejer själv.

Citat:
Ursprungligen postat av cschrille
Nja, runt 7-800 har jag hört. Bara lösa rykten dock. Detta på Xbox 360 alltså. Större på PC.

Vad tror ni att vi får se i trailern?
Mycket möjligt med tanke på att krysslådan alltid har så högupplösta texturer jämfört med PC.
2011-11-02, 13:59
Medlem
Men jävla incestkuuuuuk!!! Vaknar upp och trailerhelvetet är inte släppt!!!

Hoppas på 70tal, porrmustasch london eller LA. Rock n roll tidernä vettü...
2011-11-02, 14:01
Medlem
rapperfromfridays avatar
Citat:

Soooo, true man. Den här killen vet vad han håller på med. Jag hoppas förövrigt att Rockstar skiter i att göra som förut. Det är det enda jag inte vill se, alltså, inte samma trailerupplägg som förra gången, inte samma maps, inte samma jävla ordning på deras spel. De här killarna vet ju hur man håller det originellt och intressant så varför ska vi förvänta oss något annat än? (Vet inte hur man gör skålande snubbarna men den här parentesen representerar dem)
2011-11-02, 14:03
Medlem
tfvbhy9,82s avatar
Hoppas de fixar så att saker inte "reparerar" sig så lätt när man gjort sönder dem, som att bilen som man parkerat nånstans försvinner när man vänder ryggen till. Och att bilarna slumpar sig lite bättre så att man plötsligt inte ser den bilen man kör i överallt när man väl hittat den.

Sen önskar jag även lite trevligare och ljusare miljöer. Lite mer sjuka uppdrag som i ettan där man åkte runt med en buss och plockade upp folk för att sedan åka till korvfabriken.

Hoppas överlag på ett riktigt omoraliskt spel som gör många arga!
2011-11-02, 14:14
Medlem
EugeneHutzs avatar
17:00 idag svensk tid släpps trailern! (om jag räknade rätt)
2011-11-02, 14:17
Medlem
big.spenders avatar
Har otroligt mycket förväntningar i detta spel men är samtidigt lite oroad. Jag tycker att Rockstar har lyckats göra sjukt bra spel men det känns som att IV på många sätt var jävligt mycket tråkigare och mindre detaljerat än SA. Tex kan du inte styla bilarna (själv är jag inte den som slänger på sidokjolar och skit men att kunna ändra färg som man vill är en bra funktion) att ta bort gymmet, cykeln barbershop osv tycker jag också har varit ett stort misstag.

Som många redan nämnt hoppas även jag extremt mycket på ett mer öppet spel, ge oss tillbaka de stora skogarna från SA! Att kunna göra mer typer av rån, bankrån, inbrott, värdetransporter eller varför inte sälja knark osv? Känns som att det finns så otroligt mycket saker som hade varit så enkelt att stoppa in i spelet men Rockstar sparar på krafterna.

Bör dock nämnas att jag är extremt taggad på trailern och kan fan knappt bärga mig snart, beror väl mycket på hur besviken jag var på iv.
2011-11-02, 14:18
Medlem
Medves avatar
Citat:

Hur kul blir det att åka till små städer när det är bara som är "huvudstaden"Los Santos?

Eller åka på små vägar som inte leder nån stans man bara åker runt i cirklar och omvägar.

Nee minst två stor städer behövs det så blir det bra med massa små mellan dom.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in