2013-01-17, 11:45
Bannlyst
Ny bild

http://media.gtanet.com/gallery/gta-5-screenshots/trevor-truck-fire.jpg

Kommer bli bra tevespel tror jag
2013-01-17, 12:02
Medlem
edberg24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ----------------21
Ny bild

http://media.gtanet.com/gallery/gta-5-screenshots/trevor-truck-fire.jpg

Kommer bli bra tevespel tror jag

Gammal som gatan.
2013-01-17, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PixelPiraten
Det kommer förmodligen en till trailer som ska sändas i TV inför release.

Jaså? Ja men det låter ju bra i så fall.. Bara spelet kommer ut innan sommaren så är jag nöjd!
2013-01-17, 12:40
Medlem
VVCs avatar
Efter att ha spelat igenom Farcry 3 så längtar jag inte lika mycket till detta spelet men jag är fortfarande sjukt sugen på att spela det.

Kommer köra igenom spelet sakta men säkert, utforska och hittar roliga saker att göra.

Vad är det första ni tänker göra när ni spelar spelet?

MvH
2013-01-17, 14:22
Medlem
kdhammars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman

5. Ingen av karaktärerna är polis, det vet vi redan
Dock är det väl sagt att polisuppdragen dvs sätta sig i bilen och köra polisuppdrag kommer att finnas med, kanske är det utvecklat till mer blandade uppdrag?

Jag tycker mest det är frustrerande att man själv blir efterlyst när man kör polisuppdrag. Man borde kunna spänna på sig uniformen och köra lite utan att behöva sticka varenda gång
2013-01-17, 14:31
Medlem
Jimjams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kdhammar
Jag skulle vilja se några klassiker komma tillbaka. Och lite fantasinyheter, såklart.

1. Möjligheten att modifiera bilar, som i SA.

2. Bygga karaktärerna på eget vis (alltså byta frisyr osv osv)

3. Uppdaterat närstridssystem. Älskade fightingen i Sleeping Dogs, skulle mer än gärna ha något liknande. Någon mix mellan Batman: Arkham-spelen och Sleeping Dogs. Lite mer brawler-aktigt än kamposrtigt dock, mycket mer intressant med lite fulknepsfight.

4. Möjlighet att köpa fastigheter, affärer, bilar osv. Kanske kunna göra knarkdealer.

5. Vore sjukt intressant att kunna spela polis, eller om en karaktär var polis och göra typiska snutsaker. Typ stanna bilar, skingra bråk, tillslag etc.

6. Riotfusket! Det vore så sjukt kul att spela ett så stort spel med riotfusket som fanns på SA. Har haft stora barndomsminnen när jag lekte polis när det var upplop i San Andreas.

7. Mycket mer klädaffärer än i GTA IV. Spelar det dagligen just nu (fick ett sug för ett par dagar sen) och slås av hur lite det egentligen det finns att göra jämfört med GTA SA.
Det ryktas ju om att en kvinnlig karaktär i spelet kommer vara polis? Vasquez ska hon heta tydligen och är med på en art work.

http://images2.wikia.nocookie.net/__cb20121107175606/gtawiki/images/1/18/Artwork-OfficerVasquez-GTAV.jpg Där har du! Själv hoppas jag även på att det kommer finnas kvinnliga snutar i spelet precis som de manliga NPCsn
2013-01-17, 15:02
Medlem
Kickexs avatar
[quote=HestEtaGres]Självklart ska man kunna köpa ett stycke fint kött med tillhörande bearnaisesås och det ska slukas i ett.
Bara om dom gör såsen av färsk dragon.

Citat:
1 000 000 visningar har den här tråden
Grattis, tråden.
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
1. Det är även något jag hoppas på, Rockstar har inte sagt ett knyst om den delen
Sa dom inte nej till det?
2013-01-17, 15:21
Medlem
Reggaemans avatar
[quote=Kickex]
Citat:
Ursprungligen postat av HestEtaGres
Sa dom inte nej till det?

Det har varken sagts ja eller nej så vitt jag vet, i och med att de inte har sagt något om det ger mig känslan av att bilmodifiering inte kommer att finnas med

Eller så kan man hoppas på att den delen inte var/är fullt utvecklad vilket gör att de inte vill gå ut med det förrän detaljerna är klara, jag hoppas på det iallafall
Senast redigerad av Reggaeman 2013-01-17 kl. 15:38.
2013-01-17, 15:42
Medlem
sneakydudes avatar
Jag har ganska så stor känsla av att spelet kommer att bli suveränt även om hälften av alla grejer folk (inkl. jag själv) listat som önskemål inte finns med.

Med det sagt så vore det ju himla fränt om man faktiskt kunde modda bilarna. Det är väl nåt som fanskaran har skrikit efter sedan SA, och jag tror det är betydligt lättare att fixa moddning av bilarna än att ändra utseende på karaktärerna (fett/muskler etc.) Inte för att jag kan ett dugg om speldesign, men att t.ex byta fälgar och färg på en bil känns spontant som att det vore lite enklare än att göra om en spelkaraktärs utseende.

Jag tycker att ju färre rollspelselement R* drar in i GTA serien, desto bättre. Är mycket nöjd med att det inte kommer att ringa i telefonen stup i ett t.ex.

Att behöva äta ser jag endast som ett nödvändigt ont, om man har lite liv t.ex. Men jag tycker det skulle vara skitjobbigt om man var tvungen att äta för att gubben ska behålla hälsan. Hade det exempelvis varit så att max på livmätaren blivit kortare för att man inte åt hade jag blivit vansinnig.
Nu blev det förvisso inte så i SA, eller nåt av de andra spelen heller, men jag tror ni fattar vad jag menar.

Jippi, 1000
2013-01-17, 16:44
Medlem
MortalDiseases avatar
26 januari nästa lördag vilket känns som ett alldeles utmärkt datum att gå ut med releasen på, de hade väl lovat lite smaskig info nu under januari så det känns som det börjar närma sig nu när januari månad har passerat med hälften dess dagar
2013-01-17, 16:57
Medlem
Schnauzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MortalDisease
26 januari nästa lördag vilket känns som ett alldeles utmärkt datum att gå ut med releasen på, de hade väl lovat lite smaskig info nu under januari så det känns som det börjar närma sig nu när januari månad har passerat med hälften dess dagar

Varför känns just det datumet så utmärkt? Vanligtvis jobbar man inte på helgen.
2013-01-17, 17:00
Medlem
wootens avatar
Fasen. En tråd på 912 sidor som avhandlar ett spel som inte släppts än? Förväntningarna är skyhöga .

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in