Citat:
Ursprungligen postat av Kickex
Jag förstår. Men jag tror dom kommer att bygga upp till rånet. Eller rånen bör jag kanske säga.
Citat:
Ursprungligen postat av PixelPiraten
Jag tror det kommer vara några förberedande uppdrag, typ skaffa vapen & fordon osv.

Det kan ni mycket väl ha rätt i, får ta och hoppas på det då tills mer info kommer
Citat:
Ursprungligen postat av thooht
Hoppas det inte är ännu ett spel där det gäller att leka rambo i varje uppdrag (dvs va själv emot 40 pers, kolla t.ex GTA IV uppdraget där man dödar typ 1 miljon SWAT gubbar helt själv. ), vill gärna ha mer realism i uppdragen. Och gärna längre story, och även där man inte blir indragen direkt och blir bäst i stan så att säga, utan verkligen får jobba upp sig och även får options vid uppdrag.
Sen är ju fråga vad målet i sig kommer att va med storyn.
Jag gillar rambodelarna till viss del men som du säger så är även jag rätt trött på att man ska behöva göra allting själv hela tiden, det är alltid en själv som ska infiltrera en fabrik med 200 fiender och det är alltid en själv som måste köra flyktbilarna och det är alltid en själv som måste skjutsa folk hit och dit.
Det är rätt förståeligt för att ens karaktär ska hålla sig sysselsatt men det är jäkligt tradigt, dock har vi ju fått reda på att nu när man spelar tre karaktärer under uppdrag så kommer man att ha mycket mer valfrihet för att välja vem av personerna man vill spela som under ett uppdrag, nu kommer man äntligen att få välja om man vill köra, skjuta eller bara hänga på.
Citat:
Ursprungligen postat av Handfast
I den andra trailern så ser man två tåg kollidera så jag både tror och hoppas att man skall genomföra ett tågrån. Sedan så ges vi ju tillgång till en stor undervattensvärld och en stor havsyta, så man kommer förhoppningsvis få råna ett större fartyg. Något jag även hoppas på är att man skall råna en stor guldreserv typ For Knox, det hade kunnat bli spektakulärt.
Jag är dock fortfarande galet nyfiken på hur fan man skall kunna spendera alla pengar man kommer tjäna ihop, rockstar har inte yppat ett knyst om det, annat än att det skall finnas en levande ekonomi och mycket att göra för pengarna.
Det känns ju som att man kommer att göra någon slags stöt mot ett tåg med tanke på hur det ser ut (tåg som åker genom staden, tåg som åker över broar i naturen osv), det känns som att tåg kommer att en något större roll än innan.
Det här med att spendera pengar, det har ju inte sagts mycket men jag tror att man dels kommer att använda mer pengar i uppdragen då man måste skaffa diverse saker för att kunna genomföra dessa och dels så tror jag att alla sidoaktiviteter kommer att kosta pengar, tex
* Ska du spela golf så kanske du måste köpa/hyra klubbor samt köpa kläder
* Ska du dyka så måste du köpa dykardräkt och möjligtvis fylla på dykartuberna med jämna mellanrum (känns rätt tveksamt men ändå)
* Om man nu kommer att kunna klättra med klätterutrustning så kanske du måste köpa det