2012-12-19, 19:17
Medlem
snikvards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Fyfan, kan inte vänta tills Gta V kommer ut, stilla flyga över bergen i en tjock dimma

Hur tror ni att att det kommer att vara med flygtrafiken i Gta V, kommer man att kunna råka krocka med andra plan eller kommer det att vara tomt på himlen förutom de klassiska planen som man bara kan åka rakt igenom?

Minns inte hur det var i Gta San Andreas, kunde man krocka med andra flygande plan?
Tror det blir som i GTA IV, med fysiska plan som man kan åka ikapp och köra in i utan att de ändrar flygbana
2012-12-19, 19:37
Medlem
MortalDiseases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snikvard
Tror det blir som i GTA IV, med fysiska plan som man kan åka ikapp och köra in i utan att de ändrar flygbana

Jag tror att man kommer kunna skjuta ner plan som åker runt, små detaljer är vad V kommer att tillta nu när open world spelen blivit en miljards marknad
2012-12-19, 19:44
Medlem
MrBraxs avatar
Sådär då, då har man äntligen förbokat det, och en affisch fick man också
2012-12-19, 19:46
Medlem
MortalDiseases avatar
Animals aren't just a backdrop - you can expect to see dogs guarding areas and causing the player trouble when they try to sneak past them.

Tror nog att man kan råka på vakthundar vid inbrott hos folk, trots allt
2012-12-19, 19:47
Medlem
MortalDiseases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrBrax
Sådär då, då har man äntligen förbokat det, och en affisch fick man också

Gött vart förbokade du det ifrån? ;-)
2012-12-19, 20:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MortalDisease
Animals aren't just a backdrop - you can expect to see dogs guarding areas and causing the player trouble when they try to sneak past them.

Tror nog att man kan råka på vakthundar vid inbrott hos folk, trots allt

Om du har hängt med senaste tiden, och en sett trailer 2 så ser du att hundar kommer vara med i spelet.
Senast redigerad av enknutensak 2012-12-19 kl. 20:25. Anledning: ,
2012-12-19, 21:32
Medlem
MrBraxs avatar
Citat:
Gött vart förbokade du det ifrån? ;-)
Sprang in på Mediamarkt, får väl se hur mycket det kostar på release..
2012-12-19, 22:06
Medlem
MortalDiseases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enknutensak
Om du har hängt med senaste tiden, och en sett trailer 2 så ser du att hundar kommer vara med i spelet.

Om du läser igen kanske du förstår vad jag menar, jag vet givetvis att hundar kommer att existera i spelet, jag ville bara skriva att dom kommer förmodligen användas hos folk som vakthundar när man försöker sig på inbrott.. Folk har påstått att det bara var spekulationer när det egentligen var officiell info
2012-12-19, 22:07
Medlem
MortalDiseases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enknutensak

Hund nr1 såg man i trailer 1
2012-12-19, 22:08
Medlem
MortalDiseases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrBrax
Sprang in på Mediamarkt, får väl se hur mycket det kostar på release..

Härligt, lär nog landa runt 600 ;-)
2012-12-19, 22:20
Bannlyst
Kul att vissa spel kostar 1/4 av vad hela konsolen kostade. Haha.
2012-12-19, 22:32
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickex
Fanns ju inte ett enda plan i sikte?
Har inte varit så mycket för kamikaze saker ändå

Har dom sagt något om hur man respawnar i detta spel förresten? Är det som alltid då man dör och sedan finner sig själv utanför ett sjukhus, tro?

De enda planen jag minns som flög runt var ju de jetplan man fick efter sig när man hade fem-sex stjärnor efter sig, sjukt kul och leka katt och råtta

Ang respawn så tror jag att det kommer bli som vanligt, man dör och spawnar på närmaste sjukhus.
Kan inte riktigt se det fungera på något annat sätt, möjligtvis att man spawnades på närmaste safehouse eller nåt, hur tänker du ang respawn?

Citat:
Ursprungligen postat av Swe1227
Vilka är de klassiska planen man kan åka rakt igenom?

Som vanligt med typ allt jag säger ang de äldre Gta:n (pga mitt dåliga minne ang Gta Gta III, VC, SA) så kan jag ha fel men jag minns det som att planen som åkte runt/landade/lyfte i San Andreas och vice city bara gick att åka igenom och inte interagera med på något sätt mer än att titta på dem.

Citat:
Ursprungligen postat av snikvard

Japp, skulle vara kul dock om man kunde spränga dem åtminstone men det tror jag inte, så länge det inte är flygplan som är menat att man ska kunna flyga själv så kommer det nog se ut som innan.

Citat:
Om du läser igen kanske du förstår vad jag menar, jag vet givetvis att hundar kommer att existera i spelet, jag ville bara skriva att dom kommer förmodligen användas hos folk som vakthundar när man försöker sig på inbrott.. Folk har påstått att det bara var spekulationer när det egentligen var officiell info

Fast alla som följer den här tråden och infon kring Gta V (särskilt GI:s stora artikel) har ju vetat om det där i över en månad

Citat:
Ursprungligen postat av MuppPuffen
Kul att vissa spel kostar 1/4 av vad hela konsolen kostade. Haha.

Konsolerna blir ju billigare men tyvärr blir inte konsolspelen det
Ganska sjukt att ett nytt PS3 spel kostar 700 kr
Senast redigerad av Reggaeman 2012-12-19 kl. 22:43.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in