Är på "semester" från allt som har med spel att göra öht fram tills sommaren, frågan är om man kommer kunna motstå GTA V den där fredagen(?) det släpps dock. Ska inte sätta mig in alltför mycket men lite saker jag vill se förbättras:
-Uppdragen. I GTA IV fanns få roliga uppdrag och detsamma gäller tidigare GTA-spel. Bankrånet var sjukt roligt, det är det jag minns mest. Fler sådana tack och ta bort alla dessa uppdrag där man agerar taxichaffis. Kan jag få sitta i baksätet och peppra nån jävla gång?
-Ta även bort den där buggen där fordon blir vanligare när man har dem. När man åker runt i GTA IV och letar efter en mc så är dem som bortblåsta, sen när man väl hittar en så glider varenda jävel runt på en haha
-Fler kläder
-Mer realistiska ljud på vapnen. Jag vet att inte detta är Battlefield, men jag älskar ljudet när jag tömmer ett AK-magg om ljudet är riktigt skönt, detta har väl iofs aldrig varit huvudsaken med GTA men något jag skulle vilja se i gta v.
-Vet inte om jag gillar idéen med fler karaktärer. Känns lite som Zelda Twilight Princess med den jävla vargen imo. Men det beror på hur storyn är uppbyggd. Det får inte bli för ryckigt som det lätt kan bli, det är ett fritt spel och det får inte förstöra friheten. Samtidigt förstår jag Rockstars tanke med olika karaktärer även om jag inte läst vad dem olika karaktäerarna kommer ha för bakgrund osv.