Citat:
Ursprungligen postat av Mr-Zod
Snälla läs vad som står på hemsidan först:
http://www.rockstargames.com/newswire/article/19471/grand-theft-auto-v-official-announcement.html
Developed by series creator Rockstar North, Grand Theft Auto V heads to the city of Los Santos and surrounding hills, countryside and beaches in the
largest and most ambitious game Rockstar has yet created
Jag tror inte riktigt att dem kommer att hålla inne på detaljer precis, det kommer som sagt att vara det mest ambitiösa spelet genom gta historien vilket betyder mer detaljer än något tidigare gta spel. Inget illa menat men läs gärna igenom vad rockstar säger innan man börjar påstå saker
Nej självklart inte när det är det sista GTA spelet på PS3. Jag menade att dem håller inne på detaljer i dem första spelen fram tills det sista. Annars skulle dem inte vara lika roliga om man kunde göra samma saker som i första GTA som i sista. Även om handlingen förändras så hade inte blivit lika roligt om man inte får göra nya saker vid sidan. Det vet du själv och alla som spelar GTA.
Jo, jag förstår att du inte menar något illa

... Men jag har spelat GTA sen GTA1 på PS1 och om det är något jag aldrig missar så är det nyheter från Rockstar. Jag har läst alla deras nyheter och annonseringar. Har flertal GTAsidor i min favoritlista. Är tom vän med ägaren av gtagaming.com. Håller mig alltid uppdaterad på GTA-fronten.
Jag är kortfattat: EN GTA-NÖRD

...
Mvh
Citat:
Ursprungligen postat av Allak
Ett mönster är något som upprepas, typ , men du har inte gett exempel på ett mönster eftersom du bara har en generation att gå efter.
Har du ens spelat GTA innan GTA3 kom på ps2? För där har dem gjort samma sak. Och dem har gjort samma sak nu på PS3. Så det är väl 3 generationer om jag inte räknat fel.
Mvh
Citat:
Ursprungligen postat av crillecrille
Jag menar inte att dom stressar med någonting. Min uppfattning är att det för det första tar oerhört mycket tid att bygga upp en GTA-motor och att rensa bort buggar. Innan det är "klart" kan dom inte lägga så mycket energi på detaljer.
Bollat med releasedatum håller jag inte riktigt med om, men det beror på hur man ser på saken.
Du tror väl inte att detaljerna kommer efter att dem rensat upp buggar? :S
Det är ju lite som att man precis diskat klart sen tar man en fet kastrull och dränker all ren disk i tomatsås...Är hungrig så jag kunde inte komma på bättre exempel men du fattar
Och med datum så har dem faktiskt stämplat ett datum och senare har dem försenat det med någon månad eller två. Kommer inte på på rak-arm vilka det var men om du verkligen vill veta så letar jag upp de till dig.
Mvh