2011-12-06, 00:26
Medlem
FEFBGs avatar
Helt nya "läckta" bilder från betan, stämmer detta tror ni? Inget är ju ännu bekräftat, men jag är absolut nöjd om det visar sig vara den riktiga kartan.

Taget från denna tråden, TS påstår även att kartan är ca 5-6 gånger större än SA och nästan helt färdig.

EDIT: Om någon skulle vara intresserad finns det även denna: http://www.youtube.com/watch?v=vC5K0X_3UhU&feature=related ser fint ut, men chansen att bilderna skulle vara äkta är lika med noll.
Senast redigerad av FEFBG 2011-12-06 kl. 00:32.
2011-12-06, 01:39
Medlem
VVCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FEFBG
Helt nya "läckta" bilder från betan, stämmer detta tror ni? Inget är ju ännu bekräftat, men jag är absolut nöjd om det visar sig vara den riktiga kartan.

Taget från denna tråden, TS påstår även att kartan är ca 5-6 gånger större än SA och nästan helt färdig.

EDIT: Om någon skulle vara intresserad finns det även denna: http://www.youtube.com/watch?v=vC5K0X_3UhU&feature=related ser fint ut, men chansen att bilderna skulle vara äkta är lika med noll.
Tackar för detta! Blir nöjd om det visar sig vara den mapen!
2011-12-06, 07:39
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:

Precis som jag har sagt innan så tvekar jag på att det där är riktiga bilder, dels för att kartan i stilen ser ut exakt som Gta sa och jag tror inte att Rockstar går tillbaka till exakt samma stil utan jag tror att de kommer att göra en mycket mer detaljrik karta än sådär, dels för att Rockstar inte har kommit ut med något som bekräftar att detta är riktiga bilder.
Jag vet att det är "läckta" bilder och därför inget som Rockstar har släppt officiellt men att bilder på kartan skulle ha kommit ut redan nu låter ganska osannorlikt

Jag skulle gissa på att bilderna du länkade bara är:
1. En mod till Gta sa
2. En karta ritad i Photoshop
Senast redigerad av Reggaeman 2011-12-06 kl. 07:42.
2011-12-06, 10:22
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Ja det är bara en jävla massa fejkade bilder och filmklipp som ligger ute som vanligt, finns ingen mening med att posta sånt.
2011-12-06, 11:29
Medlem
Citat:

Jag tror inte kartan är äkta. Det som talar emot är, som någon sa tidigare, att det är GTASA-stil på den. Men som någon annan sa tidigare i tråden om den förra kartan som kom ut, i IV så fanns det ingen countyside och därför behövde man inte så mycket färger som visade vad som var vad.

Men om det är den äkta kartan så kan det inte vara hela som syns. Det är ju två vägar som går utanför kartan. Tror knappast att det finns en osynlig vägg. Och sen att det skulle vara berg som stänger in spelaren verkar också väldigt konstigt. Bergen kan ju vara tillräckligt höga för att hindra plan att flyga över. Men det skulle gå att flyga runt, eller åka båt.

Det finns väldigt mycket som talar emot att den är äkta. Men den såg ju ut att vara nice. Jag hade inte blivit ledsen om den skulle vara äkta.

Edit: Efter att ha kollat lite mer på kartan så blir man bara mer övertygad om att det är fake. Vart är motorvägarna? Varför är alla vägar på landsbygden nästan bara raksträckor? Och längst ner i LS så ser det ut som personen som har gjort kartan har ledsnat helt och bara dragit svarta sträck. Finns fler grejer som visar att den inte är äkta.

Citat:
Ursprungligen postat av Fyrkantig_boll
Ja det är bara en jävla massa fejkade bilder och filmklipp som ligger ute som vanligt, finns ingen mening med att posta sånt.

Fast någon gång kan det ju vara äkta. Det är lika bra att posta skit som troligtvis är fake, annars kan man ju missa saker som är äkta.
Senast redigerad av IcyElement 2011-12-06 kl. 11:42.
2011-12-06, 12:47
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyrkantig_boll
Jo det är spännande Spekulera är alltid kul. Men jag vill ha en ny countdown nu.
2011-12-06, 17:49
Medlem
Juicy Js avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-Zod
Snälla läs vad som står på hemsidan först:
http://www.rockstargames.com/newswire/article/19471/grand-theft-auto-v-official-announcement.html

Developed by series creator Rockstar North, Grand Theft Auto V heads to the city of Los Santos and surrounding hills, countryside and beaches in the largest and most ambitious game Rockstar has yet created

Jag tror inte riktigt att dem kommer att hålla inne på detaljer precis, det kommer som sagt att vara det mest ambitiösa spelet genom gta historien vilket betyder mer detaljer än något tidigare gta spel. Inget illa menat men läs gärna igenom vad rockstar säger innan man börjar påstå saker

Nej självklart inte när det är det sista GTA spelet på PS3. Jag menade att dem håller inne på detaljer i dem första spelen fram tills det sista. Annars skulle dem inte vara lika roliga om man kunde göra samma saker som i första GTA som i sista. Även om handlingen förändras så hade inte blivit lika roligt om man inte får göra nya saker vid sidan. Det vet du själv och alla som spelar GTA.

Jo, jag förstår att du inte menar något illa ... Men jag har spelat GTA sen GTA1 på PS1 och om det är något jag aldrig missar så är det nyheter från Rockstar. Jag har läst alla deras nyheter och annonseringar. Har flertal GTAsidor i min favoritlista. Är tom vän med ägaren av gtagaming.com. Håller mig alltid uppdaterad på GTA-fronten.
Jag är kortfattat: EN GTA-NÖRD ...

Mvh

Citat:
Ursprungligen postat av Allak
Ett mönster är något som upprepas, typ , men du har inte gett exempel på ett mönster eftersom du bara har en generation att gå efter.

Har du ens spelat GTA innan GTA3 kom på ps2? För där har dem gjort samma sak. Och dem har gjort samma sak nu på PS3. Så det är väl 3 generationer om jag inte räknat fel.

Mvh

Citat:
Ursprungligen postat av crillecrille
Jag menar inte att dom stressar med någonting. Min uppfattning är att det för det första tar oerhört mycket tid att bygga upp en GTA-motor och att rensa bort buggar. Innan det är "klart" kan dom inte lägga så mycket energi på detaljer.

Bollat med releasedatum håller jag inte riktigt med om, men det beror på hur man ser på saken.

Du tror väl inte att detaljerna kommer efter att dem rensat upp buggar? :S
Det är ju lite som att man precis diskat klart sen tar man en fet kastrull och dränker all ren disk i tomatsås...Är hungrig så jag kunde inte komma på bättre exempel men du fattar

Och med datum så har dem faktiskt stämplat ett datum och senare har dem försenat det med någon månad eller två. Kommer inte på på rak-arm vilka det var men om du verkligen vill veta så letar jag upp de till dig.

Mvh
2011-12-06, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Juicy J
Jo, jag förstår att du inte menar något illa ... Men jag har spelat GTA sen GTA1 på PS1 och om det är något jag aldrig missar så är det nyheter från Rockstar. Jag har läst alla deras nyheter och annonseringar. Har flertal GTAsidor i min favoritlista. Är tom vän med ägaren av gtagaming.com. Håller mig alltid uppdaterad på GTA-fronten.
Jag är kortfattat: EN GTA-NÖRD ...

Vad har du för GTA-sidor? Lust att länka några? Jag hade också en massa sidor på min favoritlista innan IV kom ut, men jag har gått genom 3-4 datorer(Jag och datorer är inte bästa vänner om man säger så :P) sedan dess så alla är borta .
2011-12-06, 18:50
Medlem
Juicy Js avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IcyElement
Vad har du för GTA-sidor? Lust att länka några? Jag hade också en massa sidor på min favoritlista innan IV kom ut, men jag har gått genom 3-4 datorer(Jag och datorer är inte bästa vänner om man säger så :P) sedan dess så alla är borta .

Jag listar dem tre bästa imo. För alla sidor har praktiskt taget samma nyheter men dem här tre anser jag vara mest ''nördiga''.

gtagaming.com
gtav.net
thegtaplace.com
2011-12-07, 15:06
Medlem
Nu har det fan varit tyst i ungefär en månad. Kanske dags för rockstar att släppa någon info. Det skulle räcka med att dom säger att man kan köpa hus, sälja droger eller vad fan som helst.

Citat:
Ursprungligen postat av Juicy J
Jag listar dem tre bästa imo. För alla sidor har praktiskt taget samma nyheter men dem här tre anser jag vara mest ''nördiga''.

gtagaming.com
gtav.net
thegtaplace.com

Tackar. gtav.net brukar jag kolla. Och gtagaming minns jag att jag kollade mycket på inför IV.
2011-12-07, 15:53
Medlem
Juicy Js avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IcyElement
Nu har det fan varit tyst i ungefär en månad. Kanske dags för rockstar att släppa någon info. Det skulle räcka med att dom säger att man kan köpa hus, sälja droger eller vad fan som helst.

Tackar. gtav.net brukar jag kolla. Och gtagaming minns jag att jag kollade mycket på inför IV.

Ingen fara...

Ja det har varit tyst ett tag nu faktiskt. Hoppas det kommer något innan nyår
2011-12-07, 17:28
Medlem
Mr.Moustaches avatar
GTA V Trailer feat. Niko Bellic

http://www.youtube.com/watch?v=U5tyba_txXk

Ska erkänna att jag garvade efter första meningen, pga. tonen på rösten...haha!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in