2012-11-09, 08:57
Medlem
Jeremy.Clarksons avatar
Fantastisk information! Kommer nog inte att byta person under min första genomspelning så det blir att klara spelet 3 gånger för att sedan använda alla tre till att starta olika typer av kaos i staden. Känns som att man missar vissa saker ifall man håller på att byta karaktär hela tiden. Efter vad jag kunde läsa kan en av personerna vara inblandad i t.ex. en shootout när man byter till honom, jobbigt i så fall om man har jättelite liv kvar och 30-40 stycken thugs att skjuta ner. Kommer nog att lägga ner 300+ timmar på det här spelet, får se om man blir färdig med allt till GTA IV kommer.

Trevligt också att de har tagit in information om bilförsäljning. Det kändes inte helt realistiskt att som i IV:an ha Rolls Royce i ghettot och trashiga bilar i fina villaområden. Nu verkar det som att när man tröttnat på skroten i ghettot och ute på landet kan man cruisa in till Beverly Hills och dregla över Sentinel XS, Huntley och Cognescenti.
Senast redigerad av Jeremy.Clarkson 2012-11-09 kl. 09:20.
2012-11-09, 09:28
Medlem
Lite sammanfattning av vad som stod i GI:

2012-11-09, 09:32
Medlem
albostyles avatar
Vettefan vad jag tycker om att man ska hoppa runt mellan 3st karaktärer... Hoppas som löst detta på ett vettigt sätt.
2012-11-09, 09:36
Medlem
Leatherheads avatar
Lite som The Lost Vikings för Sega/SNES om ni minns det

Ser fram emot den typen av spelsätt. Tror det kommer förlänga spelets livslängd då man kommer att vilja köra om det om och om igen när man klarat det.
2012-11-09, 09:36
Medlem
albostyles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeremy.Clarkson

Trevligt också att de har tagit in information om bilförsäljning. Det kändes inte helt realistiskt att som i IV:an ha Rolls Royce i ghettot och trashiga bilar i fina villaområden. Nu verkar det som att när man tröttnat på skroten i ghettot och ute på landet kan man cruisa in till Beverly Hills och dregla över Sentinel XS, Huntley och Cognescenti.

Är väl i "ghettot" folk begår brott för att få pengar. Tillgång till mycket pengar=köpa dyr bil. Antar jag.
2012-11-09, 09:45
Medlem
Sjukt vad taggad man blir när man läser detta!! Är en aning skeptisk till det här med tre huvudkaraktärer men det verkar som det fixar sig. Fan vad det ser bra ut annars, kan inte vänta!!
2012-11-09, 09:56
Medlem
symbicorts avatar
Jag tänker iaf glida runt i VW bussen
2012-11-09, 10:16
Medlem
creteks avatar
3 olika karaktärer verkar bra, lite variaton. väldigt glad över informationen som kommit, hoppas bara att man kan gå in i massa olika hus som man verkar kunna se på bilderna.
2012-11-09, 11:37
Medlem
DertyHarrys avatar
Jag var taggad innan, men är tamejfan ännu mer taggad inför releasen nu med all ny info. Om 5 dagar kommer nästa trailer.
2012-11-09, 12:31
Medlem
PeopleCanFlys avatar
Är så sjukt taggad inför detta spel... kan mycket väl bli årets bästa.
2012-11-09, 12:35
Medlem
albostyles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xspeakit
Det är ju precis det det är. Att tanka ett spel till datorn och få det fungera fungerar till i stort sett alla datorer.

Xbox kräver mod, vilket en del inte vill ha till sitt xbox. Det är mycket lönsammare att göra konsol spel än dator spel. Kolla bara prislapparna.

Nu var det svårighetsgraden jag talade om. Det är ej svårt att flasha sin Xbox och ladda hem det.

Att säga att "en del inte vill ha det i sin xbox" är ju lika dant som att "vissa inte vill ladda hem spel."

Ditt argument håller inte.
2012-11-09, 12:38
Medlem
Hoppas de lägger till fler radiokanaler dessutom.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in