2011-09-05, 20:18
Medlem
91:an Karlssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av W-Zink
Jag hoppas GTA V blir både stora intensiva täta städer som LA NOIRE och så hoppas jag att GTA V också har stora områden bara med vildmark som RDR...

Dom har ju övat på båda nu här i och med dem två spelen så hoppas hoppas

På vilket sätt menar du att Noire har en stor, intensiv och tät stad? Den är ju för fan mer död än staden i Mafia 2.

Annars gåller jag med om att ett San Andreas med tre städer + vildmark vore det ultimata (och mest troliga?)
2011-09-07, 13:17
Medlem
snelhestens avatar
kan vi vara säkra på att spelet kommer att ha samma stil som GTA IV? hade helst sett att man gick tillbaka till 3/Vice City/San Andreas-stuket. Tror dock tyvärr att det aldrig kommer hända igen
2011-09-07, 19:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 91:an Karlsson
På vilket sätt menar du att Noire har en stor, intensiv och tät stad? Den är ju för fan mer död än staden i Mafia 2.

Annars gåller jag med om att ett San Andreas med tre städer + vildmark vore det ultimata (och mest troliga?)
Jo men den blev död i och med att man inte kunde göra som man ville. okej intensiv och tät stad kanske var att ta i Men den är helt olik alla andra städer i GTA (historien) nu är inte LA Noire något GTA spel men du kanske förstår hur jag menar.
2011-09-07, 20:14
Medlem
schmuckens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snelhesten
kan vi vara säkra på att spelet kommer att ha samma stil som GTA IV? hade helst sett att man gick tillbaka till 3/Vice City/San Andreas-stuket. Tror dock tyvärr att det aldrig kommer hända igen

Tror inte jag heller. De har ju sagt att PSP-versionerna var ju sidestorys till de större spelen. Sen har jag också läst att de vill uppgradera sin skit vad gäller GTA, alla GTA ska bli unikt. Om det menas med mörk story, dyster stad, alltså Liberty City. Så nu är det ju inte omöjligt att de kör på Californien eller Miami, med mer Liv, ljus och nakna brudar lixom.
2011-09-20, 18:11
Medlem
FEFBGs avatar
Jag är verkligen i ett stort behov av ett nytt gta nu
2011-09-20, 18:17
Medlem
Facades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snelhesten

Fan vad jag saknar San Andreas ... Minns inte hur många timmar jag satt och lirade det. Ägde det ej själv utan satt hos min kompis varje dag i veckan och lirade GTA:SA medans han lirade WoW. Så otroligt underbart spel det var.
Friheten, karaktärerna, bilarna, helikoptrarna, båtarna, cyklarna, redneck byarna, öppna naturen, ja ... ALLT!

Det var så perfekt tycker jag.

Nästan så att man vill spela det igen ... Helt sjukt att det var sju, SJU! år sedan man började spela det! Galet!

Om nästa GTA spel kan komma i närheten av GTA:SA, då kommer jag älska det!
2011-09-21, 14:19
Medlem
GTA:San Andreas!

Ja var ska man börja? Det spelet är helt klart det bästa i hela serien utav GTA Spel. Älskade att glida runt som CJ i Los Santos och bli kung i staden genom att ta över alla "hoods". Sedan börjar man om "livet" nere i en redneck by utanför San Fierro för att sedan jobba sig tillbaka genom San Fierro och Las Venturas till en stad i kaos nämligen Los Santos igen. Oj oj det var tider det!

Älskade allt som hade med spelet att göra uppdragen, karaktärerna, sidogrejerna, gymmet och ja allt det är alldeles för svårt att säga en del.

Minns att man som en grabb i tonåren fick spelet i julklapp och satt och spelade ändra fram till nyår och helt jullovet för det var så sjukt kul!

Hoppas verkligen på ett liknande spel igen! Stad kvittar även om San Andreas miljörena alternativt Vice City miljöerna vore coolt att spela igen.
2011-09-21, 18:53
Medlem
Medves avatar
Asså har läst här på forumet och även på GTA forum och flesta nämner San Andreas som sin favo spel i hela serien(Vice City är också populärt) Skulle bara vara dumt om Rockstar kommer med nåt annat.

Det är ju detta folket vill i alla fall majoriteten.
2011-09-21, 21:31
Medlem
Gunvor-Oils avatar
Jag tror att R* i bästa fall presenterar spelet på E3 expo nästa år!
Men jag väntar hellre lite längre, då har de tid att finputsa spelet och göra det så bra som möjligt.
2011-09-21, 21:32
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gunvor-Oil
Jag tror att R* i bästa fall presenterar spelet på E3 expo nästa år!
Men jag väntar hellre lite längre, då har de tid att finputsa spelet och göra det så bra som möjligt.
Man kan ju hoppas att det är ett nextgen-spel så att man får lite trevligare grafik(inte för att det är jätteviktigt men kom igen konsolerna är fan sex år gamla).
2011-09-21, 22:53
Medlem
Jag hoppas att dom återinför batonger hos polisen.
2011-09-25, 13:00
Medlem
BaiskeliPampus avatar
Tänk er om man skulle komma tillbaka till San Andreas fast med samma grafik och spelmotor som i fyran. Det skulle kanske utspela sig under den tiden CJ har dragit där ifrån. Hade inte det varit något? eller vilt vi se ett helt nytt spel med nya miljöer osv?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in