2010-06-02, 10:53
Bannlyst
GTA kommer aldrig att utspela sig i något annat land än USA igen gissar jag på. Hela spelserien går ju ut på att driva med den amerikanska kulturen, och skulle inte fungera i något annat land.

Hade dock tyckt om att se det i någon annan stad än de som redan finns. Drömmer om något mer "Twin Peaks"-liknande scenario, med flera mindre städer istället för bara en stor, med stora granar och en massa elaka truckers som smugglar in knark från Kanada eller nåt.
2010-06-02, 17:35
Medlem
Evilone666s avatar
San Andreas och Vice City verkar vara dom mest populär så borde bli nån av dom tycker man, Liberty City är ut tjötat tycker jag.

Eller varför inte gö GTA Unlimited med alla städerna?

Tror att PS3 skule klara av det?
2010-06-07, 18:03
Medlem
Elak trollkarls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BizzareAdvokado1989
Men pengamjölkning säger man väl bara när spelen som kommer ut är kassa, jag har inte tyckt att någon GTA-spel som släppts har varit dåligt.
När det börjar göra dåliga spel kan de sluta, men varför sluta när alla deras spel får positiva recensioner och folket vill ha mer?

Citat:
Ursprungligen postat av Smidvark
Hur kan det vara pengamjölkning när de fortfarande släpper GOTY-kvalité på sina spel? Att fyran inte levde upp till vissa folks övernaturliga förväntningar gör det inte till ett dåligt spel.

Det beror väl på vad man vill ha ut av ett GTA-spel, eller? GTA 4 har tråkiga karaktärer (antagonisten inte minst - Nico vill ju fan inget hellre än att bara skita i alla uppdrag och sova istället) och dessutom tyckte Rockstar någonstans att det vore bra om GTA 4 blev så realistiskt det bara kan bli, något som kukar ur saker som slagsmål, bilkörning, polisjakter (dessa är ju fan inget annat än ett skämt), etc.

Ah, en sak till

NICO U WANNA GO BOWLING ???

GOTY, helt klart.
2010-07-07, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elak trollkarl
Ser helst att de lägger ner nu, innan serien helt har tappat sin värdighet och bara förknippas med pengamjölkning.

Man lägger inte ner en spel-serie som GTA! Speciellt inte med tanke på att de bara blir allt bättre efter hand som tiden går.
2010-07-08, 01:08
Medlem
Gimp_offers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Derivative
Man lägger inte ner en spel-serie som GTA! Speciellt inte med tanke på att de bara blir allt bättre efter hand som tiden går.

Man ska alltid sluta när man ligger på topp...

Det är dax nu. Dem har utforskat varenda liten vrå i gta serien. Det kan inte bli bättre, ganska grafiskt men resten kommer att bli sämre och sämre.

Det är dax att låta serien dö med värdighet, inte utblottad och förnedrad.

Det är tid att rockstar börjar på något helt nytt. Något som dem inte gjort tidigare.
2010-07-08, 01:12
Medlem
Det finns hur mycket som helst för GTA att utforska, i takt med att spelkonsollerna blir bättre finns det mer och mer man kan lägga till, flyga flygplan.. åka till andra länder.. Tokyo och London är ju säkra kort att vi kommer se nån gång.
2010-07-08, 15:33
Medlem
Smidvarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elak trollkarl
Det beror väl på vad man vill ha ut av ett GTA-spel, eller? GTA 4 har tråkiga karaktärer (antagonisten inte minst - Nico vill ju fan inget hellre än att bara skita i alla uppdrag och sova istället) och dessutom tyckte Rockstar någonstans att det vore bra om GTA 4 blev så realistiskt det bara kan bli, något som kukar ur saker som slagsmål, bilkörning, polisjakter (dessa är ju fan inget annat än ett skämt), etc.

Ah, en sak till

NICO U WANNA GO BOWLING ???

GOTY, helt klart.

Det är ju en smaksak helt klart. Tyckte att alla förändringar de gjorde var till de bättre, speciellt bilkörningen. Karaktärerna är det absolut inget fel på heller även om jag kan hålla med om att de inte var lika bra som förut.

Ska vi snacka tråkiga och dåliga karaktärer så tycker jag att SA har mer av den vara än IV.
2010-07-11, 12:48
Medlem
snelhestens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smidvark
Ska vi snacka tråkiga och dåliga karaktärer så tycker jag att SA har mer av den vara än IV.

Vilka tycker du är dåliga i SA? Själv kommer jag faktist inte på någon alls, alla har de något att tillföra.
2010-07-11, 19:26
Medlem
Hejhoj87s avatar
Det finns en ''Officiel'' hemsida som heter www.gtav.net och där står det att spelet kommer ut i slutet av 2011 eller i början av 2012
2010-07-11, 19:39
Medlem
rAppmeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hejhoj87
Det finns en ''Officiel'' hemsida som heter www.gtav.net och där står det att spelet kommer ut i slutet av 2011 eller i början av 2012
Men den sidan är bara "fan-made" så mycket av det som skrivs där kan vara rena skiten, så har inte allt för stora förväntningar! (Men man kan alltid hoppas!)
2010-07-11, 19:41
Medlem
Flrbs avatar
Take Two har nyligt gått ut med att det ska nu släppa ett spel årligen så vi kanske ser det nya GTA i 2011.
2010-07-12, 17:39
Medlem
snelhestens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flrb
Take Two har nyligt gått ut med att det ska nu släppa ett spel årligen så vi kanske ser det nya GTA i 2011.

är det inte rockstar north som gör gta?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in