2011-09-25, 13:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BaiskeliPampu
Tänk er om man skulle komma tillbaka till San Andreas fast med samma grafik och spelmotor som i fyran. Det skulle kanske utspela sig under den tiden CJ har dragit där ifrån. Hade inte det varit något? eller vilt vi se ett helt nytt spel med nya miljöer osv?
Det får allt hända något rejält med grafiken när det gäller GTA V. Fyran är riktigt feloptimerat så att dem maskinerna som finns nu inte kommer till sin fulla rätt.
2011-09-25, 14:08
Medlem
BaiskeliPampus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PerZerk
Det får allt hända något rejält med grafiken när det gäller GTA V. Fyran är riktigt feloptimerat så att dem maskinerna som finns nu inte kommer till sin fulla rätt.

Ja men det är inte det jag menar. själva tanken var att: tänk om vi skulle få återbesöka San Andreas, fast med andra karaktärer, storys osv. Fast med samma miljö och samma städer fast i mycket bättre grafik
2011-09-25, 14:20
Medlem
Facades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Medve
Asså har läst här på forumet och även på GTA forum och flesta nämner San Andreas som sin favo spel i hela serien(Vice City är också populärt) Skulle bara vara dumt om Rockstar kommer med nåt annat.

Det är ju detta folket vill i alla fall majoriteten.

Majoriteten vill ha San Andreas igen. De bör dom få. Trött på att glida runt i storstads miljöer. Vill glida runt på stadsbygden!
Måste faktiskt fråga er, finns det NÅGOT dåligt med San Andreas? Klaga inte på grafiken för den är faktiskt bra för när spelet kom ut.
Jag tycker att det är ett helt 100% perfekt fulländat spel. Jag laddade nyligen ner det igen för att glida runt lite.
Nästan så man börjar gråta av gamla minnen
När man satt och körde SAMP (San Andreas MultiPlayer), oj oj oj det var tider det! Tider man vill komma tillbaka till.
2011-09-25, 14:24
Medlem
goonerjollens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Facade
När man satt och körde SAMP (San Andreas MultiPlayer), oj oj oj det var tider det! Tider man vill komma tillbaka till.

Tänkte precis fråga det, är SA det enda spelat som har haft offline multiplayer? I så fall hoppas jag att dom lägger till det på GTA 5!
2011-09-25, 14:25
Medlem
salxars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Facade
Majoriteten vill ha San Andreas igen. De bör dom få. Trött på att glida runt i storstads miljöer. Vill glida runt på stadsbygden!
Måste faktiskt fråga er, finns det NÅGOT dåligt med San Andreas? Klaga inte på grafiken för den är faktiskt bra för när spelet kom ut.
Jag tycker att det är ett helt 100% perfekt fulländat spel. Jag laddade nyligen ner det igen för att glida runt lite.
Nästan så man börjar gråta av gamla minnen
Att grafiken suger måste du väl ändå hålla med om? Att den sen var bra när det kom ut vet jag inte riktigt om jag håller med om heller, då när jag spelade spelet på den tiden tyckte jag grafiken sög redan då. I alla fall hur gubbarna i spelet ser ut, bilarna är ju snygga och husen är ju OK.

SAMP går att köra än idag. Finns asmånga servrar med massor av folk. Synken är ju helt värdelös när man spelar med folk med 2k ping tyvärr, men aja.

Jag hoppas nästa GTA blir ett nytt GTA SA. Helt klart. Med multiplayer inbyggt helst.
2011-09-25, 15:44
Medlem
Facades avatar
Självklart vet jag att SAMP fortfarande finns och jag testade det för ett tag sedan men mja ... Känns inte som samma sak.
2011-09-25, 17:30
Medlem
Qaas avatar
Är det ens bekräftat att GTA 5 är i Rockstars planer?
2011-09-25, 20:28
Medlem
Kesslers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qaa
Är det ens bekräftat att GTA 5 är i Rockstars planer?
Nej inget officiellt. Men vi snackar en av världens mest sålda spelserie, så det skulle vara helt sjukt konstigt om Rockstar skulle lägga ner den. Räknar även med en uppföljare till RDR. Men att Rockstar varit tysta så här länge är irriterande.
2011-10-02, 13:56
Avslutad
Här har ni http://www.gta5.tv/2010/11/16/new-gta-v-trailer/
2011-10-02, 13:57
Medlem
salxars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KitKatBlomman
Driver du med oss eller?
2011-10-02, 13:59
Medlem
schmuckens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KitKatBlomman

Haha bra gjord. Hur fan kan man spela som skallig i 4an?
2011-10-02, 14:12
Medlem
salxars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av schmucken
Haha bra gjord. Hur fan kan man spela som skallig i 4an?
Något som suger kuk i den videon är ju rösten på han som jagar honom i slutet, låter ju som att dom spelade in det i en kloak...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in