2012-11-13, 13:20
Medlem
jonthe12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ardbeg-och-LSD
Rockstar har väl aldrig gjort något spel snyggare till PC? Dom kör väl en portning bara får vi anta.

Behöver ju inte göra just spelet (dvs texturer och byggnader) snyggare utan bara rendera allting med mer krävande inställningar. Med mer verkliga skuggor, viewing distance osv ser spelet snyggare ut. En xbox har förmodligen inställningarna någonstans runt lägsta.
Senast redigerad av jonthe12 2012-11-13 kl. 13:23.
2012-11-13, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jonthe12
Behöver ju inte göra just spelet (dvs texturer och byggnader) snyggare utan bara rendera allting med mer krävande inställningar. Med mer verkliga skuggor, viewing distance osv ser spelet snyggare ut. En xbox har förmodligen inställningarna någonstans runt lägsta.

Jo men dom skulle ju sälja färre spel om PC versionen blev överlägsen, så det gynnar dom inte på något vis att göra annat än en vanlig portning. Det skulle inte förvåna om dom väntar längre den här gången med att släppa spelet till PC.
2012-11-13, 13:56
Medlem
Legendarys avatar
Är jag ensam om att inte alls bli särskilt imponerad av dom fräsiga lyxbilarna?

Känner att dom bara är extremt tråkiga, jag föredrar en äldre bil, avgudar förövrigt polisens Ford Crown Victoria.

Minns dagarna med San Andreas, min favoritbil var en inmoddad Chevy Blazer, wow
2012-11-13, 14:03
Medlem
PixelPiratens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Legendary

Känner att dom bara är extremt tråkiga, jag föredrar en äldre bil, avgudar förövrigt polisens Ford Crown Victoria.

Gillar inte heller lyxiga bilar så där överdrivet mycket. Visst är det rätt kul att bara dra ut på en fet highway och dra på i 350 km/h i en råstylad lamborghini men det känns inte rätt på något sätt.

Min favorit i San Andreas var lätt Blista Compact! En oslagbart skön bil! Den är förövrigt grym i IV med.

OffTopic: När ni pratar om Gta IV säger ni IV eller 4 då? Alltså uttalar ni det som det låter eller säger ni det korrekta (4) ?
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Citat:

Tycker likadant. Sportbilarna i IV var alldels för styva och radiobils-aktiga i körning och styrning.
Föredrar att gunga fram i en cadillac-liknande bil. Helst en rostig och sliten. Annars bilarna som ska föreställa nyare lincoln. Tror de heter senator eller liknande i IV.
Eller en pick-up

En sån här tex
Senast redigerad av Vicious-Macki 2012-11-13 kl. 14:06.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ardbeg-och-LSD
Jo men dom skulle ju sälja färre spel om PC versionen blev överlägsen, så det gynnar dom inte på något vis att göra annat än en vanlig portning. Det skulle inte förvåna om dom väntar längre den här gången med att släppa spelet till PC.
Dem skulle sälja mer till PC. Konsoler är ganska dåliga nuförtiden, folk uppskattar inte det.
2012-11-13, 14:05
Medlem
PixelPiratens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yetis
Dem skulle sälja mer till PC. Konsoler är ganska dåliga nuförtiden, folk uppskattar inte det.
Det är ganska kul att se på dina inlägg.. det märks ganska tydligt vilken PC spelare du är.
Varenda liten chans du får så klankar du ner på Xbox 360 och PS3 för att sedan berätta hur PC utklassar dom.
2012-11-13, 14:06
Medlem
Legendarys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PixelPiraten
Gillar inte heller lyxiga bilar så där överdrivet mycket. Visst är det rätt kul att bara dra ut på en fet highway och dra på i 350 km/h i en råstylad lamborghini men det känns inte rätt på något sätt.

Min favorit i San Andreas var lätt Blista Compact! En oslagbart skön bil! Den är förövrigt grym i IV med.

OffTopic: När ni pratar om Gta IV säger ni IV eller 4 då? Alltså uttalar ni det som det låter eller säger ni det korrekta (4) ?

Tror du just hamnade på min starlist!

Blista Compact är underbar! Helt klart bästa bilen ur originalurvalet!

Hmm, jag säger faktiskt GTA IV och inte GTA 4!

Citat:
Ursprungligen postat av Vicious-Macki
Tycker likadant. Sportbilarna i IV var alldels för styva och radiobils-aktiga i körning och styrning.
Föredrar att gunga fram i en cadillac-liknande bil. Helst en rostig och sliten.
Eller en pick-up

Ah, en fet glidare var alltid kul att bara åka runt i, pick-upen tog man när man skulle ut på landet, mycket minnen!
2012-11-13, 14:06
Medlem
Van-Hedens avatar
Citat:

Helt rätt. Det är en grym bil! Kan vi hoppas att den är med i GTA V? Vore ju fantastiskt!
2012-11-13, 14:07
Medlem
roflcores avatar
Fyfan, imorgon kommer nya trailern! KAN INTE VÄNTA!
2012-11-13, 14:10
Medlem
PixelPiratens avatar
Citat:
Tror du just hamnade på min starlist!

Blista Compact är underbar! Helt klart bästa bilen ur originalurvalet!

Hmm, jag säger faktiskt GTA IV och inte GTA 4!

Ah, en fet glidare var alltid kul att bara åka runt i, pick-upen tog man när man skulle ut på landet, mycket minnen!

Citat:
Ursprungligen postat av Van-Heden
Helt rätt. Det är en grym bil! Kan vi hoppas att den är med i GTA V? Vore ju fantastiskt!
Vi får verkligen hoppas att den kommer med. Annars kommer jag skriva ett lång klagomåls brev till Rockstar där jag beskriver mina känslor till denna fantastiska bil.
2012-11-13, 14:11
Medlem
Citat:

Finns väl bara ett sätt att säga det "GTA fyra(n)" eftersom IV = 4. Precis som man säger "GTA tre(an)" när man talar om GTA III.
Senast redigerad av fantomsmurfen 2012-11-13 kl. 14:15.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in