2012-11-11, 19:40
Medlem
edberg24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ardbeg-och-LSD
Hoppas dom likt i San Andreas har oysters eller nått under vattnet som man kan leta efter samt klassiska hidden packages på land då. Gör ju själva utforskandet mycket roligare. Ser mest fram emot att hoppa upp på en cykel och bara dra iväg bort bland skogar berg och vatten och utforska världen

Dom skrev ju att undervattens världen skulle vara en relativt stor del av spelet när main storyn är över. Du skulle kunna dyka och undersöka olika korallrev och annat.

Jag är så sjukligt taggad så det finns knappt.
2012-11-11, 20:04
Medlem
Imawakes avatar
Jag har nog aldrig varit såhär taggad över ett GTA-spel åtminstone på väldigt länge(GTA3 kanske?), och då har jag varit med från början!
GTA är lätt en av de största och mest unika spel-titlar som finns anser jag! Det är ju typ en sån serie som andra försöker "ta efter" typ som Saints Row och liknande.. men de lyckas aldrig komma ens i närheten av GTA-känslan.

Det Rockstar gör borde klassas som en konst i sig och jag hoppas aldrig de slutar i framtiden, men det tror jag knappast?
2012-11-11, 20:13
Medlem
WalterSullivans avatar
Jag är också väldigt taggad men försöker hålla förväntningarna inne lite eftersom jag vart sjukt besviken på IV efter jag klarat det, det fanns glimtar men överlag var spelet skit jämfört med SA. Hoppas verkligen att detta lyckas nå samma nivå som San Andreas och Vice
2012-11-11, 20:17
Medlem
edberg24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imawake
Jag har nog aldrig varit såhär taggad över ett GTA-spel åtminstone på väldigt länge(GTA3 kanske?), och då har jag varit med från början!
GTA är lätt en av de största och mest unika spel-titlar som finns anser jag! Det är ju typ en sån serie som andra försöker "ta efter" typ som Saints Row och liknande.. men de lyckas aldrig komma ens i närheten av GTA-känslan.

Det Rockstar gör borde klassas som en konst i sig och jag hoppas aldrig de slutar i framtiden, men det tror jag knappast?

Du har ju missat allt Saints Row står för...
2012-11-11, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av edberg24
Dom skrev ju att undervattens världen skulle vara en relativt stor del av spelet när main storyn är över. Du skulle kunna dyka och undersöka olika korallrev och annat.

Jag är så sjukligt taggad så det finns knappt.

Ja dom lär ju lägga ner saker att hitta där också Men just en sån detalj att man kan simma under vatten är ju jävligt viktigt för ett sånt här spel, man ska kunna utforska allt. Tänk vad kul det hade varit i GTA IV om det funnits 40 lik på botten exempelvis, sen för vart tionde lik man hittar får man ett nytt vapen tillgängligt i lägenheten
2012-11-11, 20:19
Medlem
garnierfructiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WalterSullivan
Kul ju att lira som ett sexigt luder som man kan klä i massa porriga kläder det är fan dags att Gta får sig sin första kvinnliga karaktär snart tycker jag, hoppas dem släpper en Dlc med det sen

Nej fy helvete d kan man lira saints row istället
2012-11-11, 20:35
Medlem
sigurts avatar
Nu har jag letat upp lite sköna musikslingor från tidigare spel!! Fan vilka härliga minnen....

Vice City har helt klart bästa musiken!

Hoppas GTA V får ett riktigt stort musikbibliotek så att alla kan hitta nån favoritkanal....
Tyckte som en del andra att i GTA IV var fan inte musiken lika bra som i tidigare spel...

Det som ja gillade med San Andreas var att självaste Axl Rose var en radiopratare och att Welcome to the Jungle var med (stort GNR fan)

Blev helt till mig när första trailern kom till San Andreas och Welcome to the Jungle spelades
2012-11-11, 20:35
Medlem
WalterSullivans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av garnierfructis
Nej fy helvete d kan man lira saints row istället

Nej IV var grått och tråkigt, alldeles för super realistiskt för ett Gta spel och för lite roligt att göra.

Notera att jag hatade Saints 2 och 3 också för att dem var för överdrivna
2012-11-11, 20:43
Medlem
edberg24s avatar
Citat:
Nej IV var grått och tråkigt, alldeles för super realistiskt för ett Gta spel och för lite roligt att göra.

Sluta tjata om kvinnliga huvudroller då. Förmodligen 99.8% av GTA spelare vill INTE ha en kvinnlig huvudrolls innehavare. De flesta kan inte relatera till det, det är inget emot kvinnor at all. Det är bara det att de flesta som lirar GTA är män, = inte kvinnor = kan inte relatera.
2012-11-11, 20:50
Medlem
fenomenals avatar
Det här är ju kanoners... blir till att skaffa sig en ny tv lagom till släppdags också, sitter utan HDMI i dagsläget och det börjar fan suga. Taggad till max. Minns hur taggad man var när GTA3 släpptes, det är större nu!
2012-11-11, 20:55
Medlem
WalterSullivans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av edberg24
Sluta tjata om kvinnliga huvudroller då. Förmodligen 99.8% av GTA spelare vill INTE ha en kvinnlig huvudrolls innehavare. De flesta kan inte relatera till det, det är inget emot kvinnor at all. Det är bara det att de flesta som lirar GTA är män, = inte kvinnor = kan inte relatera.

Larv säger jag, en kvinnlig karaktär i en Dlc kan bli riktigt intressant. Då slipper töntar som dig att vara tvingade att spela en kvinna också
2012-11-11, 20:58
Medlem
garnierfructiss avatar
Citat:

Gta 4? vad har det att göra med det vi diskutera?

Håller med. Tycker inte heller om saints row, alldeles för överdrivna spel...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in