2011-07-21, 17:43
Medlem
konstigkonsts avatar
Läste på någon hemsida att det ryktades om att det skulle utspela sig i LA men även inkludera landsbygd.
2011-07-22, 17:01
Medlem
StoffeAPBTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghost-Division
man kan väl ändå inte räkna vice city och san andreas som expansioner?
Du glömde påpeka oxå att han missat lite spel i serien, vice city storys och liberty storys. Sen London exp. till gta1. Sen tror jag att jag inte missat nått, räknar då bort som GTA som bara finns på bärbar konsol.
2011-07-22, 18:22
Medlem
Ghost-Divisions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StoffeAPBT
Du glömde påpeka oxå att han missat lite spel i serien, vice city storys och liberty storys. Sen London exp. till gta1. Sen tror jag att jag inte missat nått, räknar då bort som GTA som bara finns på bärbar konsol.
liberty city stories och vice city stories är väl gta 3 respektive vice city fast på psp?
2011-07-22, 19:08
Medlem
DK333s avatar
Citat:
liberty city stories och vice city stories är väl gta 3 respektive vice city fast på psp?

Nej då. Samma städer, samma grafik men helt ny story och nya uppdrag/sidogrejor. LCS var rätt kasst men VCS kan jag varmt rekommendera.
2011-07-23, 21:50
Medlem
Citat:
man kan väl ändå inte räkna vice city och san andreas som expansioner?

Nej. Det var därför jag sa "mer som expansioner" och "expansioner" inom citationstecken. Jag vet mycket väl att det inte är expansioner som man pratar om när det gäller tex The Sims
2011-07-24, 00:25
Medlem
eradicos avatar
Det här med att det kanske presenterats i sommar var lätt den här dagens bästa nyheter, spelade ut fyran för inte så länge sen faktiskt (köpte det dock på "premiären" men fastnade aldrig riktigt för det då) och har varit sugen på ett nytt GTA-lir ett rätt bra tag nu. Jag undrar dock om någon vet hur stor chansen är att det kommer till xbox 360, eller om det finns en risk att det skippar det för att lansera det tillsammans med den nya generationens konsoler?
2011-07-24, 01:34
Medlem
FEFBGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eradico
Det här med att det kanske presenterats i sommar var lätt den här dagens bästa nyheter, spelade ut fyran för inte så länge sen faktiskt (köpte det dock på "premiären" men fastnade aldrig riktigt för det då) och har varit sugen på ett nytt GTA-lir ett rätt bra tag nu. Jag undrar dock om någon vet hur stor chansen är att det kommer till xbox 360, eller om det finns en risk att det skippar det för att lansera det tillsammans med den nya generationens konsoler?
Det är långt kvar tills Xbox dör. Alltså kommer spelet med all förmodan släppas till Xbox också
2011-07-24, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DK333
Nej då. Samma städer, samma grafik men helt ny story och nya uppdrag/sidogrejor. LCS var rätt kasst men VCS kan jag varmt rekommendera.
Ska väl nämnas att städerna inte är helt identiska med originalen.
2011-07-24, 19:57
Medlem
StoffeAPBTs avatar
Citat:
Som sagt som innan, samma städer små saker som skiljer dom åt, andra uppdrag, kom först till psp men sedan portat om till ps2.
2011-07-31, 13:17
Bannlyst
Alltså, GTA-serien är en satir/parodi på samhället i USA och därför kommer spelen aldrig flyttas utanför staterna. Så, ni som dillar om London osv kan ta och fetglömma den tanken innan ni blir besvikna.
2011-07-31, 14:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av JackTjack
Alltså, GTA-serien är en satir/parodi på samhället i USA och därför kommer spelen aldrig flyttas utanför staterna. Så, ni som dillar om London osv kan ta och fetglömma den tanken innan ni blir besvikna.

Det är inga som "dillar" om London. Ren fakta är att ett gta-spel utspelade sig i just London.
2011-07-31, 21:15
Medlem
Brinkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DIEXEL
Det kan lika gärna vara i Vice City om man ska gå efter vad dom har gjort tidigare, vem har bekräftat att dom ska vara i Los Santos?

Inget bekräftat utan enbart spekulationer.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in