2011-07-10, 01:51
Medlem
tankermans avatar
Gillade skillsen i SA. De var lite coolt när man lärt sig cykla BMX så bra att man kunde hoppa över bilarna som körde i vägen. I början ramlade man ju bara man råkade köra för nära en gångtrafikant...

Det jag tycker är viktigt är miljön i spelet. Många av de förslag som jag läst här är nog bra för sig, men det får inte bli för mycket.

En ny stad vill jag se. London, som flera nämnt tidigare, skulle vara kul. Vänstertrafik, brittisk accent, cockneyfolk och en massa annat skoj. Gärna att huvudpersonen i någon del av spelet börjar hänga med någon fotbollsfirma och hjälper dem i olika fighter... hooligans
2011-07-10, 12:50
Medlem
rakarnas avatar
haha låter riktigt härligt ska köpa detta spel så snabbt ja kan
2011-07-10, 13:03
Medlem
DK333s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rakarna
haha låter riktigt härligt ska köpa detta spel så snabbt ja kan

Du är medveten om att detta spel inte existerar och antagligen inte kommer bli som folk i denna tråd önskar?
2011-07-10, 20:42
Medlem
Continental Ops avatar
Är det bara jag som tycker det vore trist om de återvänder till något de redan gjort? alltså vice city, london o san andreas går bort, ser hellre nåt helt nytt

texas/new mexico t.ex.

(har precis kört igenom breaking bad då)
2011-07-10, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Continental Op
Är det bara jag som tycker det vore trist om de återvänder till något de redan gjort? alltså vice city, london o san andreas går bort, ser hellre nåt helt nytt

texas/new mexico t.ex.

Jag håller med.

Hellre något nytt men med samma stora öppna yta som SA.
2011-07-10, 22:24
Medlem
Sainsburyss avatar
Detroit 1960 hade varit kul. Chicago 1970 hade varit något det också.
Någonting som hade varit sjukt kul skulle vara GTA: San Fransisco, fan vad annorlunda, eller hur?
2011-07-10, 23:02
Medlem
Milwaukees avatar
Känns lite så där om det blir någon av dom gamla städerna. Inte för att det är något fel på dem, men det är kul med lite nytt. Dock tycker jag att det ska finnas landbygd som i San Andreas, det blir en helt annan frihet när man kan sticka långt bort och bara utforska.
Citat:
Ursprungligen postat av Sainsburys
Detroit 1960 hade varit kul. Chicago 1970 hade varit något det också.
Någonting som hade varit sjukt kul skulle vara GTA: San Fransisco, fan vad annorlunda, eller hur?
Vad skulle du vilja göra där? Skjuta bögar?
2011-07-10, 23:42
Medlem
C0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Continental Op

texas/new mexico t.ex.

Om de anvander SA och fortstorar den, sa visst, inga problem med det Annars sa hoppas jag pa nagot nytt. Hoppas att det isf inte blir en stor stad som GTA IV. Helst som San Andreas, 3 stora stader och landsbygden som bara maste vara med.
2011-07-11, 00:23
Medlem
Resolutios avatar
GTA 5 - Malmö

Skulle bli en rolig idé. Så kan man möta på "the laserturk" och seriemördaren "Peter". Utöver det så kan man ha mini-missions som att smuggla över fnask o knark över en lång bro. Sen skulle det vara kul som om det vore i SA att världen är uppdelade i flera städer och lite natur.

Sen kan man göra en DLC som handlar om motorcykelgäng o sånt också!
2011-07-11, 00:58
Medlem
Sainsburyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milwaukee
Känns lite så där om det blir någon av dom gamla städerna. Inte för att det är något fel på dem, men det är kul med lite nytt. Dock tycker jag att det ska finnas landbygd som i San Andreas, det blir en helt annan frihet när man kan sticka långt bort och bara utforska.

Vad skulle du vilja göra där? Skjuta bögar?

Jag tänker mest på biljakterna, det finns ju mycket "upp-och-ner"-vägar där, det lär bli som en bergochdalbana.
2011-07-11, 01:00
Medlem
Skulle vara fett om man kunde gå in i valfri byggnad samt att möjligheten att råna banker och affärer.
2011-07-11, 17:00
Medlem
Ryktas om att GTA V ska visas redan denna sommar.

http://www.gamereactor.se/nyheter/28194/GTA+V+utannonseras+i+sommar/

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in