Citat:
Ursprungligen postat av Kjellkaramell
Hahahaha Trevor verkar ju vara underbar. Han tänker jag lira som, lätt
Men verkar det ändå inte som att "Michael" är själva huvudkaraktären lite?
Det var någon som tidigare sa att alla dessa tre karaktärer möjligtvis har varsin trailer, vilket mycket väl kan stämma i och med att första trailern handlar om Michael och han som kortfattat berättar sin historia, så på onsdag kommer vi kanske få se en trailer där Trevor kortfattat berättar sin historia och avslutningsvis ännu en trailer med Franklin.
Med tanke på att det är tre huvudkaraktärer så lär väl ingen vara den största huvudkaraktären menar jag
Men jag håller med många andra i den här tråden om att Trevor utan tvekan verkar roligast
Citat:
Ursprungligen postat av Vicious-Macki
Man får hoppas att man inte hoppar fram och tillbaka efter varje uppdrag.
Då blir det lite väl. Men om man kör några uppdrag på rad med en karaktär så kan det funka tror jag. Kul om karaktärerna hade olika stilar att slåss och röra sig på.
Så det inte bara blir ett annat utseende men samma egenskaper.
Någon nämnde teorin om att varje gubbe har ett antal egna uppdrag tex 30 uppdrag var och när man har kört igenom alla dessa med varje gubbe så möts man sedan för att göra gemensamma uppdrag vilket då utesluter att man missar något, låter trovärdigt enligt mig.
Skulle vara sjukt jobbigt om man missar massa uppdrag och möjligheter bara för att man valde att spela som den ena snubben en gång
Något som står i artikeln är ju att alla tre har unika egenskaper, tex Trevor är före detta veteran så han har flyglicens från första början och kan börja flyga flygplan redan från början medan de andra måste ta pilotlicens för att kunna flyga så jag tror nog att alla har egna slagsmålsstilar och egna sätt att handla på