2012-11-09, 01:36
Medlem
Jamaicamans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yetis
PC är trots allt mycket bättre än konsoller, det VET folk. Man kan koppla in det i en TV som med konsol, koppla in kontroll, men även spela på mycket bättre grafikinställningar + mods och massa andra bonusar. Förstår inte varför dem gör så här.
Eftersom många PC spelare kommer göra allt för att ladda ner spelet gratis och då tjänar R* mindre. Därför är det inte ovanligt att spel släpps till konsol först, det är inte Rockstar ensamma om.
2012-11-09, 01:37
Medlem
Jamaicamans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av edberg25
Det är inte så konstig som man kan tro mitt namn är ***** Edberg jag är född den 25 och mina favoritlag är Flyer/76ers.
Hmm, seems legit.
2012-11-09, 01:42
Medlem
Klitor.Isbjoerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Blir fortfarande förvånad över att alla är så negativa till Gta IV:s stil, det utspelar sig för fasen i en betongdjungel, vad förväntar ni er
Dra och beta på gräset i Central Park ifall ni så gärna vill ha färger

Men det finns ingen tvekan om att Gta V kommer att vara färgglatt i det syfte ni vill, det kommer finnas med mycket landsbygd vilket det inte fanns i Gta IV så att det kommer vara färggladare är det ingen tvekan om, kolla bara på trailern.
Bara för att det utspelar sig i en betongdjungel behöver väl inte vädret vara piss?
Om du inte testat med lite sköna mods rekommenderar jag dig verkligen att göra det, mitt är så jävla snyggt så blir nervös över att femman inte kommer imponera grafikmässigt.
2012-11-09, 01:56
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vicious-Macki
Är det Trevor som är rednecken? Blir lite förvirrad nu, trodde det var Franklin

Iallfall så gillar jag lantisen. har alltid velat ha en sådan karaktär.
passar bra in när man vill spåra ut totalt. Ge sig iväg in till stan med en hagelbrakare och gå lös.
Men en sådan karaktär hade aldrig funkat i ett helt spel, tror man hade tröttnat då.
Så det är perfekt att dom gjort som dom gjort nu med flera spelbara karaktärer.

Man får mycket mer ut av spelet så sett. Tror själv att jag och lantisen kan ha mycke skoj ihop

Det där har fan börjat sjunka in mer och mer för min del, finns ju sjukt mycket möjligheter nu när man spelar som tre karaktärer med tre olika stilar, börjar gilla idén mer och mer men är fortfarande orolig för att det kanske kommer vara förvirrande

Citat:
Ursprungligen postat av Klitor.Isbjoern
Bara för att det utspelar sig i en betongdjungel behöver väl inte vädret vara piss?
Om du inte testat med lite sköna mods rekommenderar jag dig verkligen att göra det, mitt är så jävla snyggt så blir nervös över att femman inte kommer imponera grafikmässigt.

Sååå, under alla dessa år som du har spelat Gta IV så har det alltid regnat och vart mulet, eller exakt vad är det du menar?

Spelar inte thirdperson på PC (med undantag för Max Payne) så har aldrig haft chansen att modda mitt Gta
2012-11-09, 01:57
Bannlyst
Hahahaha Trevor verkar ju vara underbar. Han tänker jag lira som, lätt

Men verkar det ändå inte som att "Michael" är själva huvudkaraktären lite?
2012-11-09, 02:10
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Citat:
Det där har fan börjat sjunka in mer och mer för min del, finns ju sjukt mycket möjligheter nu när man spelar som tre karaktärer med tre olika stilar, börjar gilla idén mer och mer men är fortfarande orolig för att det kanske kommer vara förvirrande

Man får hoppas att man inte hoppar fram och tillbaka efter varje uppdrag.
Då blir det lite väl. Men om man kör några uppdrag på rad med en karaktär så kan det funka tror jag. Kul om karaktärerna hade olika stilar att slåss och röra sig på.
Så det inte bara blir ett annat utseende men samma egenskaper.
2012-11-09, 02:15
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kjellkaramell
Hahahaha Trevor verkar ju vara underbar. Han tänker jag lira som, lätt

Men verkar det ändå inte som att "Michael" är själva huvudkaraktären lite?

Det var någon som tidigare sa att alla dessa tre karaktärer möjligtvis har varsin trailer, vilket mycket väl kan stämma i och med att första trailern handlar om Michael och han som kortfattat berättar sin historia, så på onsdag kommer vi kanske få se en trailer där Trevor kortfattat berättar sin historia och avslutningsvis ännu en trailer med Franklin.

Med tanke på att det är tre huvudkaraktärer så lär väl ingen vara den största huvudkaraktären menar jag

Men jag håller med många andra i den här tråden om att Trevor utan tvekan verkar roligast

Citat:
Ursprungligen postat av Vicious-Macki
Man får hoppas att man inte hoppar fram och tillbaka efter varje uppdrag.
Då blir det lite väl. Men om man kör några uppdrag på rad med en karaktär så kan det funka tror jag. Kul om karaktärerna hade olika stilar att slåss och röra sig på.
Så det inte bara blir ett annat utseende men samma egenskaper.

Någon nämnde teorin om att varje gubbe har ett antal egna uppdrag tex 30 uppdrag var och när man har kört igenom alla dessa med varje gubbe så möts man sedan för att göra gemensamma uppdrag vilket då utesluter att man missar något, låter trovärdigt enligt mig.
Skulle vara sjukt jobbigt om man missar massa uppdrag och möjligheter bara för att man valde att spela som den ena snubben en gång

Något som står i artikeln är ju att alla tre har unika egenskaper, tex Trevor är före detta veteran så han har flyglicens från första början och kan börja flyga flygplan redan från början medan de andra måste ta pilotlicens för att kunna flyga så jag tror nog att alla har egna slagsmålsstilar och egna sätt att handla på
Senast redigerad av Reggaeman 2012-11-09 kl. 02:20.
2012-11-09, 02:17
Medlem
Är det bara jag som tror vi för första gången kommer få se en officiell gameplay från rockstar där de visar det nya systemet med tre karaktärer?
2012-11-09, 02:22
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Citat:
Någon nämnde teorin om att varje gubbe har ett antal egna uppdrag tex 30 uppdrag var och när man har kört igenom alla dessa med varje gubbe så möts man sedan för att göra gemensamma uppdrag vilket då utesluter att man missar något, låter trovärdigt enligt mig.
Skulle vara sjukt jobbigt om man missar massa uppdrag och möjligheter bara för att man valde att spela som den ena snubben en gång

Något som står i artikeln är ju att alla tre har unika egenskaper, tex Trevor är före detta veteran så han har flyglicens från första början och kan börja flyga flygplan redan från början medan de andra måste ta pilotlicens för att kunna flyga

Jo det förstod jag. Jag tänker mer på fysik, hur de rör sig, hur de slåss.
Det är som sagt tre olika karaktärer så det hade varit häftigt om haft sin egna stil gällande fighting och rörelse.
2012-11-09, 02:22
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GhostfaceKilla
Är det bara jag som tror vi för första gången kommer få se en officiell gameplay från rockstar där de visar det nya systemet med tre karaktärer?

Jag tror inte det av den enkla anledningen att Rockstar aldrig har med genuint gameplay i sina trailers, nog för att det är ett unikt sätt att spela på i ett Gta Spel men vi kommer nog få se principen över hur det går till när man byter karaktär men inget "riktigt" gameplay

Har precis kollar igenom alla nya bilder ännu en gång

http://www.facebook.com/gtasite/photos_stream

Jag ryser
Kommer bli totalt underbart
Senast redigerad av Reggaeman 2012-11-09 kl. 02:51.
2012-11-09, 06:34
Medlem
NorthSNKRs avatar
Vad tror ni om detta, är det den verkliga platsen för en av de tidigaste bilderna som släpptes?

http://www.rockstargames.com/V/screenshots/screenshot/11

https://maps.google.se/?ll=34.058437,-118.272414&spn=0.004462,0.021136&t=h&z=16&layer=c& cbll=34.058376,-118.276421&panoid=N9b_dgISF_MAeZQxWVLN6w&cbp=12,26 8.71,,0,-2.81
2012-11-09, 08:46
Medlem
Alltså, jag vill ha det till PC på en gång.. att vänta på det i ett halvår till.. noway

Fan vad tråkigt att de tagit bort dejting-funktionen också. Riktigt kul och försöka få till det med brudarna

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in