2013-07-09, 00:49
Medlem
Rabbadabs avatar
Fy fan vad nice det ska bli att äntligen få se lite riktigt gameplay! Hoppas de inte gjort bilfysiken för arkadig som de sa någon gång, tyckte att den var riktigt bra i IV. Visst, det tog ett tag att vänja sig, men när man väl gjort det tyckte jag att det var svårt att gå tillbaks till något annat.

Hoppas även att fysiken på människor är som det var i RDR och MP3, gillade de motorerna skarpt. Sen önskar jag att man får se många olika moment så att man får lite kött på benen. 3-4 minuter lång trailer hade varit lagom.
Vill se hur det ser ut när man kör på ett rådjur med sportbil i hög hastighet och mycket mer!
2013-07-09, 06:39
Medlem
Kickexs avatar
Nämen, vilken plötslig och trevlig nyhet som möter mina nyvakna ögon
*Taking the gun out of my mouth...*
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Du kommer titta oavsett vad du bestämmer dig för. Det gäller alla.
Mycket sant...
2013-07-09, 08:19
Medlem
Hummlers avatar
Härligt! Gillade gameplay trailer serierna som Rockstar gjorde med RDR och Max Payne 3. Antar att denna kommer vara i samma stuk.
2013-07-09, 08:52
Bannlyst
Citat:
IGN kommer sända live när trailern släpps för att diskutera kring spelet före och efteråt.

Trailern släpps 3pm GMT, d.v.s. klockan 17:00 svensk tid.

Citat:
Ursprungligen postat av Nigeralia
Vi är GMT +2, London/England är GMT +1. Klockan är således 18:00 i Sverige ,och 17:00 i London.

Citat:
Ja, det är ju precis det jag säger.

Citat:
jag menade före. Jag redigerade inlägget, men måste ha glömt att spara ändringen.

EDIT:
Det verkar dock som om trailern kommer upp 16:00 svensk tid. Det står 10pm Eastern Time på deras hemsida nu, vilket konverteras till 16:00 svensk tid. Jag är dock 100% säker på att det stod 3pm GMT tidigare, vilket hade inneburit 17:00 svensk tid.

Det är ju skrämmande vad korkade vissa människor är, men med tanke på att det rör sig om GTA V och att det är sommarlov så är det föga förvånande.

Det har stått 10 AM hela tiden, vilket betyder på förmiddagen. PM menas att det är klockan tio på kvällen. Eftersom vi har sommartid här så blir EST -6 och då infaller trailersläppet här i Sverige således klockan 16.00 . Gå och göm dig bakom en sten nu tack
Senast redigerad av Mcdahlen 2013-07-09 kl. 08:54.
2013-07-09, 10:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mcdahlen
Det är ju skrämmande vad korkade vissa människor är, men med tanke på att det rör sig om GTA V och att det är sommarlov så är det föga förvånande.

Det har stått 10 AM hela tiden, vilket betyder på förmiddagen. PM menas att det är klockan tio på kvällen. Eftersom vi har sommartid här så blir EST -6 och då infaller trailersläppet här i Sverige således klockan 16.00 . Gå och göm dig bakom en sten nu tack
Din illitterat. Tiden refererade jag till när inlägget skrevs, d.v.s 18:00.

Jag hoppas på en lång gameplay med en massa godbitar. Jag vill se crop duster passera dom stora vattendragen.
Jag hoppas även på att de demaskerar spelets fysikmotor. Jag vill gärna se en utav protagonisterna gå, springa, hoppa och cykla.
Senast redigerad av Nigeralia 2013-07-09 kl. 10:19.
2013-07-09, 10:47
Medlem
VVCs avatar
Skall bli spännande att se hur rockstar har styrt upp fysik av olika slag. Hoppas bilarna kan bli lite mer demolerade än de som fanns i IV. Sen hoppas jag på att få se på lite fin natur, stränder och dynamiska händelser.
2013-07-09, 11:06
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mcdahlen

Nu tar vi och lugnar ner oss.

Det har som sagt inte stått enbart 10 AM ET hela tiden, utan det stod även 3 PM GMT när nyheten precis hade lagts upp, vilket hade inneburit 17:00 svensk tid. GMT-tiden togs dock bort och därefter står det endast 10 AM ET, vilket konverteras till 16:00 svensk tid - därav förvirringen.

Men tack för att du rättar oss genom att upprepa det som redan har sagts.
2013-07-09, 11:10
Medlem
CommonKnowledges avatar
Förutom tidigare nämnda saker så hoppas jag få se när dom modifierar vapen och bilar.

Vill även bli överraskad med något helt nytt vi inte sett eller fått höra om hittills! Ett riktigt bombnedslag som gör att hela spelvärlden snackar om dagens gameplay!

Sluta diskutera tiden, grabbar! Alla har förstått att det är 16:00 som gäller.
2013-07-09, 11:12
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CommonKnowledge
Förutom tidigare nämnda saker så hoppas jag få se när dom modifierar vapen och bilar.

Vill även bli överraskad med något helt nytt vi inte sett eller fått höra om hittills! Ett riktigt bombnedslag som gör att hela spelvärlden snackar om dagens gameplay!
http://i.imgur.com/bbi1ueA.png
GameInformer kommer tydligen gå ut med lite ny information idag också. Förhoppningsvis blir det ny information utöver de nyheter vi får ta del av via trailern idag.
2013-07-09, 12:17
Medlem
MrWilsons avatar
Haha, Clever clever Rockstar Games. Märkte precis att de släpper gameplayet precis 69 dagar innan releasen (Just 69 är en referens Rockstar har med i så gott som vartenda GTA-spel i någon form).
2013-07-09, 12:55
Medlem
Kickexs avatar
Ska någon sida ha en diskussion före och efter trailern? IGN...? Hittade inget på deras sida nämligen.
2013-07-09, 13:01
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickex
Ska någon sida ha en diskussion före och efter trailern? IGN...? Hittade inget på deras sida nämligen.
"Be sure to check back to IGN tomorrow for up-to-the-minute coverage and analysis of the trailer."
~http://www.ign.com/articles/2013/07/08/grand-theft-auto-v-gameplay-video-coming-tomorrow

De kommer förmodligen prata lite kring spelet innan trailern släpps också såsom de har gjort med föregående trailers.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in