2011-07-05, 13:04
Bannlyst
Helt ärligt tror jag dom sitter själva och brainstormar :P

Dom vill väl att spelet ska gå ihop med en storyline helt garanterat!

Men visst skicka ni in förslagen

Sen gick de ju att hyra ut bostäder i San Andreas så det är väl egentligen ingen nyhet mer än att dom inte använde de mer än 1 gång?
2011-07-05, 14:15
Medlem
C0ws avatar
Kom just pa att det vore javligt najs om de gjorde en zombie version (som de gjorde med Red Dead Redemption)
2011-07-05, 18:37
Avslutad
När man ändå har all denna sköna miljö och spelkontroll så skulle det givetvis finnas möjlighet att t ex leva lagligt och hanka sig fram, lite mer uppstyrt än tidigare: Köra buss med tidtabell, vara polis/ordningsvakt och ta hand om lika typer av uppgifter: plocka upp fyllon, åka på domestic violence och kanske ha fartkontroller. Jag hoppas också på varierande miljö a la SA.
2011-07-05, 19:28
Medlem
Vinterlandskapets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Solobanjo
När man ändå har all denna sköna miljö och spelkontroll så skulle det givetvis finnas möjlighet att t ex leva lagligt och hanka sig fram, lite mer uppstyrt än tidigare: Köra buss med tidtabell, vara polis/ordningsvakt och ta hand om lika typer av uppgifter: plocka upp fyllon, åka på domestic violence och kanske ha fartkontroller. Jag hoppas också på varierande miljö a la SA.

Kalla mig galen, men jag håller med om att det vore trevligt. Nu när jag tänker efter var Red Dead Redemption som allra bäst när man fick leva det lagliga rancherlivet. Lite mer valfrihet gällande yrken och förmågan att springa runt i en modern stad skulle vara guld värt.
2011-07-05, 22:09
Medlem
Är GTA V bara dröm eller kommer det komma?

Vad jag vill ha:
Bättre realism när man kör, så fort man bromsar ska det inte bli 100m bromsspår.
Kunna ha jobb, alltså typ polis tex.
Köpa/sälja lägenheter
Jobba sig upp från ghettot till lyxlivet.
Kunna öppna mycket fler dörrar till olika hus.
Fler affärer
Köpa/sälja bilar

Alltså mer realism, fast ändå inte som the sims.

Fatta vad coolt att leva ett riktigt liv på GTA fast att ha mycket frihet att bara kunna sälja lite droger för att ha råd med den där bilen eller så.
Jag tycker vi borde skicka in massa förslag till rockstar!
2011-07-06, 00:43
Bannlyst

Man kör rakt in i klubbkön eller går fram och skjuter vakten med en 12 gauge
2011-07-06, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gunell
5:e GTA ? är det inte inne på 7 e nu?

gta , gta2 , gta3 , gta vice city , gta san andreas , gta iv .

Vice city och SA är spinoffs
2011-07-06, 21:57
Medlem
Fyfan min lista var lång, vet att det är mycket kod och kanske inte nu dagens konsoler kan ta hand om sånt, men next gen kanske, dyr pc

Skulle helst vilja se realistiska bankrån om jag ska vara ärlig, alltså planering, Bränna sin bil, rensa DNA, hota gisslan, klippa ljudlösa alarm, det ska vara svårt som FAN, Sen ska man splitta potten på 3-4 grabbar och få runt 50,000$, men det ska vara SVÅRT som sagt,

Skulle vara fett nice om next gen kontrollerna blev tunga när man tar upp väskan så att den väger ännu mer och känns realistiskt

fan vad bankrån kåt jag är
2011-07-06, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VodkaWithWeed
Fyfan min lista var lång, vet att det är mycket kod och kanske inte nu dagens konsoler kan ta hand om sånt, men next gen kanske, dyr pc

Skulle helst vilja se realistiska bankrån om jag ska vara ärlig, alltså planering, Bränna sin bil, rensa DNA, hota gisslan, klippa ljudlösa alarm, det ska vara svårt som FAN, Sen ska man splitta potten på 3-4 grabbar och få runt 50,000$, men det ska vara SVÅRT som sagt,

Skulle vara fett nice om next gen kontrollerna blev tunga när man tar upp väskan så att den väger ännu mer och känns realistiskt

fan vad bankrån kåt jag är

Det finns mycket häftiga grejer man kan tänkas stoppa i en kontroller, men om du inte vill ha ett snöre från kontrollen fastsatt rakt under i golvet får du nog skriva om fysikens lagar .
2011-07-06, 22:27
Medlem
Skywallkers avatar
grejen med att köpa bilar är att de går sönder så snabbt

visst det skapar realism men isf borde de ju göra som Saints Row och ha alla bilar man köper i garaget.
Men där försvinner ju realismen....
2011-07-06, 22:28
Medlem
StoffeAPBTs avatar
Jag hoppas innerligt att dom gör ett till spel i SA stuk. Stor karta, modifierings möjligheter på bilar, köpa olika affärsrörelser, ett stort spel helt enkelt. Ja och sen att man ska kunna bestämma själv hur gubben man är ser ut, längd, hudfärg, ansiktsdrag etc. Ja och självklart som i SA så om man vill vara tjock ska man äta mkt skräpmat och om man vill vara muskulös så ska man träna. ALLT från SA plus lite till . Inget GTA man klarar ut på 2 dagar, nej tack.

edit: Sen en rolig grej som jag skulle tycka dom kan lägga in, att man ska typ kunna sno åt sig skateboards, rollerblades och typ kickboards inget nödvändigt men skulle kunna vara lite små kul kanske.
Senast redigerad av StoffeAPBT 2011-07-06 kl. 22:53.
2011-07-09, 18:48
Medlem
Om det blir i Vice City hoppas jag på att se "Guns and Liquor"-butiken som den hemlösa Vietnamveteranen berättade om när han blev intervjuad i radion om vad han skulle göra med diamanterna han hittade i papperskorgen.
EDIT: Alltså i TBoGT.
Senast redigerad av arabapappa 2011-07-09 kl. 19:04.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in