2010-01-04, 23:22
Medlem
TheAlamos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -ELF-
Rondeller låter skoj. Vi har ju snart rondeller i fabrikslokalar så som de håller på här i Sverige.
Det finns ju en rondell i GTA 4. Men den kan man ju flyga genom/över.
Det skulle finnas enfiliga och tvåfiliga rondeller där man måste hålla låg fart för att kunna köra och osm man inte kan flyga över. Multiplayer skulle bli lite mer intressant om man blir jagad av någon som alldrig har kört i en rondell vare sig på riktigt eller i spelet...
Menar du den rondellen som ser ut som triumfbågen eller liknande? Den med ett antal stenpelare som sträcker sig upp 1 m från varann på ena eller båda sidorna? Ja jag hoppas du förstår Är det enda rondellen? Jag har inte riktigt varit överallt än (klarat cirka 30%).
2010-01-04, 23:37
Medlem
B. Mystics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheAlamo
Menar du den rondellen som ser ut som triumfbågen eller liknande? Den med ett antal stenpelare som sträcker sig upp 1 m från varann på ena eller båda sidorna? Ja jag hoppas du förstår Är det enda rondellen? Jag har inte riktigt varit överallt än (klarat cirka 30%).

jupp, det är den enda. vad jag kan komma på iallafall.
2010-01-05, 02:42
Medlem
Civilsnutens avatar
Europa vore iofs också trevligt. Vilda biljakter genom Paris trånga gator i sann Jason Bourne-anda.
Dock är jag lite trött på att vara brottsling. Det är dags för lite omväxling nu och att spela som korrupt snut skulle tillföra en massa nya moment vi inte upplevt förr.
Senast redigerad av Civilsnuten 2010-01-05 kl. 02:47.
2010-01-05, 04:46
Medlem
Rubensteins avatar
det är san andreas.
2010-01-05, 06:21
Medlem
soapmasters avatar
Jag gillade GTA San Andreas. Gillade 4an mindre för det fanns knappt några fria ytor. I nästa spel skulle jag helt klart vilja se att man kan ändra utgången av spelet lite genom olika val man gör i spelet. Sen kanske lite strategi? Iaf sen när/om man blir boss skulle det vara fint att spelet går över LITE åt strategi spelet.

Miljö: Kanske typ... Maffian 2000-talet.... Tänker lite Tony Soprano. Maffian lite på nergång, glansdagarna är över. Skitigt, tufft och eländigt.

Sen antingen ska man bli snuskigt jävla rik med fet lya med brudar och vakter.
Ska kunna ta med sig ett gäng soldater och bara anfalla nåt gäng, polisstation, bank what ever. Och låta dom gö grovjobbet.

Kommer ihåg hur man brukade försöka få massa rivaliserande gäng medlemmar efter sig i Vice City för att sen lura dom till nåt ställe där man hade massa "homies" och sen bara kolla på blodbadet.

Btw nån mer än jag som fattar ett skit av den där bilden? Jag kan inte få fram nåt ur bilden... Ser ut som en pensel? som det droppar färg från :S
Senast redigerad av soapmaster 2010-01-05 kl. 06:30.
2010-01-05, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coolcitte
Hoppas du skämtade? Snacka om att förstöra en hel spelserie....
Menade inte att man skulle gå runt och döda aliens hela tiden, mer att det skulle vara lite mystik bakom. Men känns som att någon slags förnyelse krävs iaf. Alltså nu har de kört 80-90-00 tal känns som att nästa blir framtiden eller kanske 70tal ser hellre att det utspelas i framtiden isf.
Senast redigerad av D1990 2010-01-05 kl. 13:06.
2010-01-05, 15:48
Bannlyst
Tycker fan att det nya GTA ska utspela sig i Europa. Nånstans i Italien eller Frankrike men man är amerikan, man ska vara en del av maffian där osv, och på något av uppdragen ska man åka till USA för att göra lite uppdrag där. Skulle vara klockrent.
2010-01-05, 19:41
Medlem
Tehoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grithor
Det skulle faktiskt vara jävligt coolt.

Eller så kanske man skulle kunna spela en korrupt detektiv/polis.
Kanske skulle kunnat utspela sig på 70 talet.
Och så såg man ut såhär http://i.imgur.com/iOuyT.jpg

eller såhär: http://dailytrojan.com/wp-content/uploads/2009/11/life-bad_lieutenant_4-2-edited.jpg
2010-01-06, 10:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av grithor
Det skulle faktiskt vara jävligt coolt.

Eller så kanske man skulle kunna spela en korrupt detektiv/polis.
Kanske skulle kunnat utspela sig på 70 talet.
Och så såg man ut såhär http://i.imgur.com/iOuyT.jpg

En dräkt liknande den finns att ta på sig i polisstationen från Vice City.
2010-01-10, 21:07
Medlem
glorups avatar
Det här var ju en tråd om alla GTA. Men jag har en fråga om GTA IV. Jag har klarat 63.75% av spelet. Om det inte säger er något så är jag förbi när man får välja att börja jobba för Dimitri igen eller att hämnas honom. Hur som helst så blir resultatet en nära väns död. Roman eller Kate. I mitt fall blev kate, packies syster dödad. Och nu till frågan...Får man inga mera uppdrag nu? I dagsläget umgås jag med Dwayne, Brucie och Packie för att kanske få fler uppdrag? Jag umgås,kör drog transporter, streetrace,stripklubb, äter mat med dom. Börjar ärligt talat att tröttna nu om jag inte får riktiga uppdrag att utföra.
2010-01-18, 23:46
Medlem
AfroBoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glorup
Det här var ju en tråd om alla GTA. Men jag har en fråga om GTA IV. Jag har klarat 63.75% av spelet. Om det inte säger er något så är jag förbi när man får välja att börja jobba för Dimitri igen eller att hämnas honom. Hur som helst så blir resultatet en nära väns död. Roman eller Kate. I mitt fall blev kate, packies syster dödad. Och nu till frågan...Får man inga mera uppdrag nu? I dagsläget umgås jag med Dwayne, Brucie och Packie för att kanske få fler uppdrag? Jag umgås,kör drog transporter, streetrace,stripklubb, äter mat med dom. Börjar ärligt talat att tröttna nu om jag inte får riktiga uppdrag att utföra.

Har du dödat Pegorino än? Efter det så kommer det inga fler uppdrag.
2010-01-19, 04:25
Medlem
GTA V Gotland skulle vara helt ok. Gangsters som springer runt på ringmuren och rån på kneippbyn. Allt jag vill ha.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in