2012-11-08, 18:17
Medlem
Tre huvudkaraktärer..en för varje stad?
2012-11-08, 18:18
Medlem
McNords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MegamanX
fick plötsligt känslan av att trailer #2 kommer handla om nån av dom andra två killarna på bilden. att alla tre får en varsin trailer.

nu när det är mer eller mindre bekräftat att man spelar alla tre.
Ingenting är bekräftat ännu...
Att det finns tre huvudkaraktärer betyder inte att man spelar alla tre.
Medlem
Pellenss avatar
Jag hoppas verkligen INTE att man kommer få spela med alla tre.. HORA.
Medlem
Kikus avatar
Var det inte tre rånar i trailer 1? Kommer bli galet jobbigt att spela alla tre samtidigt i ett rån. Jag tror att storyn handlar om de tre huvudkaraktärerna men att man kommer spela som negern.
2012-11-08, 18:19
Medlem
Schnauzers avatar
Lite oväntad info det där. De ser jävligt coola ut på bilden iaf så jag är nöjd so far.
2012-11-08, 18:20
Medlem
Costanza101s avatar

Ska vara ärlig och säga att jag trodde vi skulle få se omslaget till spelfodralet och inte tidningen.
Medlem
champagneshowers avatar
Jag har aldrig varit så taggad på ett spel som nu. Sitter på allvar och skakar över framsidan på tidningen. Tänk att få se resten då! Helt galet
Medlem
Kaejkos avatar
Redneck versionen av Claude, Jay-z liknande Cj och en pappaversion av Tommy.

Inte för att det är sant, men haha. Det är så jag ser det
2012-11-08, 18:21
Medlem
explosivts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Exoni
Egentligen så tror jag att det kommer bli roligare med flera protagonister, dels för att man får själv välja vem man mest gillar (när man spelar free-roam) nackdelen är att det kan bli tråkigt om det blir rörigt när man spelar missions osv.

Håller med, och jag förstår att folk reagerar över att det kan tänkas bli rörigt att byta mellan karaktärer. Fast är det några som borde klara av det med sitt skrivande är det väll ändå Rockstar? Dessutom så skriver GameInformer "the groundbreaking way you use them", kan bli intressant.

Är det bara jag som ser stooooora möjligheter för co-op ?
2012-11-08, 18:21
Medlem
Dwades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kiku
Var det inte tre rånar i trailer 1? Kommer bli galet jobbigt att spela alla tre samtidigt i ett rån. Jag tror att storyn handlar om de tre huvudkaraktärerna men att man kommer spela som negern.

Spot on!

Man ser ju på bilden att dom har maskerna som de har under rånet i sina väskor. Man kan ju inte spela 3 karaktärer under samma uppdrag. Så antingen är de tre på bilden dom spelet handlar om, men man spelar en, eller så spelar man samma uppdrag ur 3 synvinklar. (Kanske som sista uppdrag?) Men det vore föga troligt.

Hoppas det kommer upp bilder på varje sida av artikeln fort som fan ikväll eller att någon laddar upp en pdf.
2012-11-08, 18:23
Medlem
SixtenSnorkels avatar
Kan det vara så att man kanske får välja att spela en av dessa tre, vilket medför tre olika storylines? Liknande det första GTA där man kunde välja mellan 6 (?) olika karaktärer.
2012-11-08, 18:24
Medlem
AutumnInNewYorks avatar
Fan ni som sitter och flännar över att det är tre karaktärer...
Det är väl ni som enbart spelat SA och IV och tycker att ni är GTA-fantaster. Ni är inga riktiga GTA-fans.
Dra åt Helvete!

Tycker det kommer bli asballt att spela som 3 karaktärer. Det fanns en anledning till varför jag använde fusket som man bytte skepnad till pedestrians i GTAIII och VC. Man vill ju spela andra storys än bara den man spelar som. Fan vad det kommer att bli grymt!
Senast redigerad av AutumnInNewYork 2012-11-08 kl. 18:26.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in