2012-10-12, 19:15
Medlem
Nu jävlar kommer det snart mer information om spelet! Väntar nyfiken!
2012-10-12, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yetis
Kitten kom ut 2009 till PS4 om jag inte minns fel kompis.
Det ser ut som high end PC grafik, och ps4 / xbox 720 kommer inte ens använda 600 serien eller 7970/7950 så...

Haha du tror att utvecklingskitt till PS4 gick att få tag på redan år 2009? Finns det en endaste person på denna planeten som delar din uppfattning?

Jag är övertygad om att vi kommer få en gigantisk karta med väldigt mycket landsbygd, flera av bilderna och några scener i trailern antydde det.
Jag är sjukt imponerad av rockstar, att nästintill ingenting har läckt ut om spelet.
Dock så har den här långa väntan gjort att jag byggt upp GALET höga förväntningar på spelet, att vi kommer få ett mästerverk råder det väl ingen tvekan om men mina förväntningar är nästan högre.

Jag hoppas att R* avslöjar lite om radiokanalerna, vilka artister vi kan förvänta oss och sedan så kommer det bli spännande att höra vad dom gjort för att förbättra bil och MC-fysiken, den var iofs helt ok i GTA 4 men nu förväntar jag mig perfektion.
2012-10-12, 20:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Shitwaddup
Landsbygd är vad som gör spelet! SA var helt underbart i det hänseendet och jag tror de flesta är villiga att skriva under på det!

Men rensa du dina kloaker i Liberty City!

Haha, precis!

Det var ju landsbygden som gjorde sa så sjukt jävla roligt i jämförelse med IV.

Mer landsbygd i V är ett måste!
2012-10-12, 21:18
Bannlyst
Ni klagade på att jag använde "så är det" och så. Nu pratar ni alltså för alla andra också efter att ni klagade på mig, och säger att det ÄR naturen som gör GTA.. Get your facts straight och sluta klaga när ni gör samma misstag!

Det här med GameInformer, vissa säger att även fast det heter december cover, så kommer det släppas första november? Kommer trailer innan eller efter?
2012-10-12, 21:36
Medlem
NorthSNKRs avatar
Nu måste det börja brännas ang. mer info om spelet...!

Sitter fan på nålar här...

Tror absolut att det är en ny trailer som dyker upp härnäst.
2012-10-12, 21:48
Medlem
NorthSNKRs avatar
Förresten, sett att det ryktas om mindre online-minispel i V... varför skulle så vara fallet?

Tycker att det skulle vara klockrent om de snarare utvecklat det till det motsatta, varför inte liksom?
Prefekt att spendera lite dötid i spelet med lite bowling, gokart, boccia... och framför allt tävlingsmomentet mot andra online.
2012-10-12, 21:54
Medlem
Rabbadabs avatar
Citat:
Ni klagade på att jag använde "så är det" och så. Nu pratar ni alltså för alla andra också efter att ni klagade på mig, och säger att det ÄR naturen som gör GTA.. Get your facts straight och sluta klaga när ni gör samma misstag!

Det här med GameInformer, vissa säger att även fast det heter december cover, så kommer det släppas första november? Kommer trailer innan eller efter?

Läste följande på gtaforums :
Så magasinet lär komma ut 8 november.
2012-10-12, 23:53
Medlem
Jamaicamans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shitwaddup
Landsbygd är vad som gör spelet! SA var helt underbart i det hänseendet och jag tror de flesta är villiga att skriva under på det!

Men rensa du dina kloaker i Liberty City!
Usch Liberty City var så jäkla grått och enformigt. Mera natur åt folket!
2012-10-13, 02:44
Medlem
sneakydudes avatar
Fråga till er som kommer att köra på konsol:
Hur/vad gör ni om spelet kommer till ps3/360 OCH wii u? Det är ju faktiskt inte helt osannolikt. Själv tycker jag det känns lite onödigt att köpa en ny konsol för ett enda spels skull, är inte så intresserad av de andra titlarna som utannonserats till wii u, iallafall inte nu. Å andra sidan så vore det ju najs att spela med vassare grafik, bättre fps (kanske inte ens låst till 30 med lite tur, vilket det garanterat lär vara till de äldre konsolerna) och överlag ett stabilare spel. Men med största sannolikhet skaffar jag det till ps3/360 lite beroende på vilken version som är stabilast.

Skulle inte förvåna mig om Wii U och Gta V sedan bundlas, för att boosta varandras försäljning (det lär dock inte vara nåt problem för Gta V oavsett). Det lär nog vara jävligt många som köper wii u enbart för gtav i sådana fall.
2012-10-13, 02:53
Medlem
Rabbadabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sneakydude
Fråga till er som kommer att köra på konsol:
Hur/vad gör ni om spelet kommer till ps3/360 OCH wii u? Det är ju faktiskt inte helt osannolikt. Själv tycker jag det känns lite onödigt att köpa en ny konsol för ett enda spels skull, är inte så intresserad av de andra titlarna som utannonserats till wii u, iallafall inte nu. Å andra sidan så vore det ju najs att spela med vassare grafik, bättre fps (kanske inte ens låst till 30 med lite tur, vilket det garanterat lär vara till de äldre konsolerna) och överlag ett stabilare spel. Men med största sannolikhet skaffar jag det till ps3/360 lite beroende på vilken version som är stabilast.

Skulle inte förvåna mig om Wii U och Gta V sedan bundlas, för att boosta varandras försäljning (det lär dock inte vara nåt problem för Gta V oavsett). Det lär nog vara jävligt många som köper wii u enbart för gtav i sådana fall.

Givet att jag kommer att köra det på PS3. Har alltid spelat mina GTA på Playstation och så skall det förbli. Har inte en tanke på att köpa Wii u.
2012-10-13, 03:06
Medlem
Det första jag ska göra är att ladda ner det och sedan följa storyn och klara hela den utan någon jävla fusk eller sån skit.
Sen ska jag ta bort det från datan
2012-10-13, 04:00
Medlem
C0ws avatar
Citat:

Väntar fortfarande på källa från dig ang development kit.

Kan du posta en eller sluta snacka en massa skit?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in