2009-10-30, 14:21
Medlem
Erpatjoffs avatar
Vad tror ni om en kvinnlig huvudkaraktär?
2009-10-30, 14:25
Medlem
Det skulle inte förvåna mig om det blev GTA: Tokyo eller Hong Kong. HK hade ju varit perfekt med dess kombination av storstad och natur.
2009-10-30, 14:45
Medlem
Forums_hornys avatar
Borde vara 3 olika städer som i San Andreas. Varav det är sol i 2 av städerna och snö i den 3e. Det ska vara långt att åka till den 3e staden, alltså blir det stora öppna motorvägar som man glider och lyssnar på radion i som i San Andreas (det roligaste med hela spelet nästan).
2009-10-30, 14:51
Medlem
..FAN..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Taiga
GTA5: Norrbotten - Du spelar en bitter lappjävel från Övertorneå.
Som kör man en gammal Volvo 240 och rånar Ica på snus och lättöl..
2009-10-30, 15:24
Medlem
myrmeldjyrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ..FAN..

Word, hade varit det ultimata spelet!
2009-10-30, 15:50
Medlem
gomers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ..FAN..

Och tjuvjagar älg ur bilen.
2009-10-30, 21:27
Medlem
Erpatjoffs avatar
Jag blir mer och mer övertygad över att nästa kommer ta plats i Europa.
Europa guiden på "internet" i spelet etc..
2009-10-30, 21:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Erpatjoff
Hade inte alls varit min smak, hade isåfall varit bättre om man fick välja.
2009-10-30, 21:41
Medlem
mosucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erpatjoff

flopp
2009-10-31, 01:25
Medlem
GTA Rosengård.

Säker källa.
2009-10-31, 02:25
Medlem
mosucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ostskiva
GTA Rosengård.

Säker källa.

hur fan skulle dem uppdragen se ut? kasta sten på brandbilar?
2009-10-31, 17:36
Medlem
Insignificunts avatar
En sak som nästan alltid gör mig besviken i GTAspel är att det är så extremt mycket övervåld. Det är förstås kul det också men när jag fick veta att GTAIV skulle vara realistiskt så började jag hoppas på flera uppdrag där man bara skulle döda en person eller dylikt, men tyvärr blev det ganska snabbt att man sköt ihjäl en fyrtio personer i samma uppdrag. Det är kul det också, men det ger inte den där känslan av att varje skott betyder någonting.

Jag anser inte att realism är superviktig i avseendet att typ, en kula ska påverkas av gravitationen och dylikt, det är roligt och häftigt men har en ganska begränsad effekt på gameplay. Däremot så önskar jag att uppdragen som sådana blev mer realistiska, inom en ram förstås. Jag vill ha fler uppdrag som går ut på att exv. skrämma någon, att spöa någon tills de ger sig. Att skjuta någon utan att någon ser dig. Att slå av någons knäskålar. Förstöra någons bil. Som INTE slutar med att du skjuter ihjäl tvåhundra swatpoliser.

Jag vill ha en känsla av att jag hela tiden kan applicera övervåld om jag vill, men att det endast sker ett par gånger under spelets gång som man t.ex. skjuter vilt på stan med automatvapen, som bankrånarsekvensen i GTAIV. Några sådana får gärna vara med, men själva spelet får gärna bestå av en mängd mindre uppdrag, gärna att man hämtar pengar från olika beskyddarverksamheter och dylikt. Utan att det snear ur helt! Ja, jag vet inte riktigt om jag lyckas förmedla min känsla, men jag vill alltså ha ett GTA som känns mer naturligt, gärna ett med längre dagar och där man känner att man vill gå hem och sova framåt 2-3 på natten och att det är någon slags belöning att göra det. Måste säga att episoden Gay Tony på ett ganska bra sätt lyckas skapa en känsla av frihet och underhållning.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in