2009-10-30, 00:21
Medlem
Whip Its avatar
Jag tror att det blir som i san andreas, fler städer som är mer utrsträckta ifrån varandra lär ju ta ett tag att göra ett sådant spel om dem nu ska använda sig av grafikmotorn från det sista spelet
2009-10-30, 00:22
Medlem
smides avatar
Ah, underbart med ännu ett spel i denna fantastiska spelserie.
Själv hoppas jag på ett san andreas med Gta 4-motorn, eller iallafall att landsbygden ska vara med.
2009-10-30, 00:25
Medlem
cheeffs avatar
Ja i vilket fall som helst så hoppa jag personligen att dom fixar till uppdragen lite bättre tills nästa del i serien. Missuppfatta mej inte, älskar GTA:IV och storyn är som i de flesta GTA riktigt bra men tycker ändå själva upplägget på alla uppdrag till sist blev för enformigt. Åk dit, skjut dom, klart. Nästa är åk dit, döda honom och klart. Nästa: Åk dit, hämta en sak, rym och klart.

Ja jag vet inte varför men Vice City och San Andreas kändes helt enkelt som dom hade bättre och mer varierande uppdrag. Ingen kan väl glömma när man med en liten minihelikopter skulle plantera bomber på ett bygge eller starta ett upplopp
2009-10-30, 00:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av cheeff
Ja jag vet inte varför men Vice City och San Andreas kändes helt enkelt som dom hade bättre och mer varierande uppdrag. Ingen kan väl glömma när man med en liten minihelikopter skulle plantera bomber på ett bygge eller starta ett upplopp
Ja vad hände med Rockstar egentligen?
Dessa 2 var mästerverk och så kom denna skitiga fyra.
2009-10-30, 01:11
Medlem
Jag hoppas på att det är ett nytt land, någonstans i Europa. Iofs så vore det rätt soft med San Andreas eller Vice City med nästa generations grafikmotor, det enda jag drar mig ifrån är tanken att jag måste köpa en ny konsol/dator i samband med lanseringen av detta spel, hoppas jag hinner bli miljonär!

Personligen så tyckte jag 4:an var det absolut bästa GTA spelet som har släppts, men tyvärr så hade de lämnat ut en del saker som man nästan inte kan klara sig utan i ett GTA spel, så som tank, militär, FLYGPLAN och sådant, det är det enda negativa med 4:an som jag kan komma på, och som borde finnas med i nästa GTA
Senast redigerad av Xpsycho 2009-10-30 kl. 01:16.
2009-10-30, 06:06
Medlem
honken80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cheeff
Ja i vilket fall som helst så hoppa jag personligen att dom fixar till uppdragen lite bättre tills nästa del i serien. Missuppfatta mej inte, älskar GTA:IV och storyn är som i de flesta GTA riktigt bra men tycker ändå själva upplägget på alla uppdrag till sist blev för enformigt. Åk dit, skjut dom, klart. Nästa är åk dit, döda honom och klart. Nästa: Åk dit, hämta en sak, rym och klart.

Uppdragen blir bättre i TLAD och riktigt varierande i TBOGT.

OnT: Snacka om svårtolkad bild Men det är såklart meningen. Det kan ju vara en inzoomad detalj av något och staden kan vara vilken som helst.

Under en period var det mycket snack om asien.
Senast redigerad av honken80 2009-10-30 kl. 06:08.
2009-10-30, 07:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Xpsycho
Jag hoppas på att det är ett nytt land, någonstans i Europa. Iofs så vore det rätt soft med San Andreas eller Vice City med nästa generations grafikmotor, det enda jag drar mig ifrån är tanken att jag måste köpa en ny konsol/dator i samband med lanseringen av detta spel, hoppas jag hinner bli miljonär!

Ett annat land än USA kan man nog sluta drömma om direkt, det kommer inte att hända. Rockstar tolkar USA, något annat land kan dom inte.
2009-10-30, 07:40
Medlem
Duct-tapes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xpsycho

Personligen så tyckte jag 4:an var det absolut bästa GTA spelet som har släppts, men tyvärr så hade de lämnat ut en del saker som man nästan inte kan klara sig utan i ett GTA spel, så som tank, militär, FLYGPLAN och sådant, det är det enda negativa med 4:an som jag kan komma på, och som borde finnas med i nästa GTA

Inget land med vänstertrafik bara. GTA London var ju skitsvårt, man krockade med mötande trafik hela tiden. =)
2009-10-30, 08:11
Medlem
honken80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ettgramtjack
Ett annat land än USA kan man nog sluta drömma om direkt, det kommer inte att hända. Rockstar tolkar USA, något annat land kan dom inte.

Manusförfattarna har hittills tolkat USA och många andra kulturer som har letat sig till USA. Tror inte att det finns några enorma hinder att kunna tolka några andra länder, bara ta in andra manusförfattare i värsta fall. Det är en stor grupp människor som arbetar med dessa spel.

Dock kommer de inte göra det så länge den amerikanska marknaden är viktigast, för deras kundbas i USA är för omedvetna om omvärlden för att kunna hantera något annat.
2009-10-30, 09:42
Medlem
Forums_hornys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av honken80
Uppdragen blir bättre i TLAD och riktigt varierande i TBOGT.

Sant som fan, har precis klarat TBOGT och variationen är svinbra.

Exempel:
2009-10-30, 13:19
Medlem
1337fille-biffs avatar
Två svenska låtar användes ju i trailers för BOGT, och Sverige har ju faktiskt mycket skog, men våra berg kanske inte passar in. Men ett GTA i Sverige hade synnerligen varit asballt.
2009-10-30, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1337fille-biff
Två svenska låtar användes ju i trailers för BOGT, och Sverige har ju faktiskt mycket skog, men våra berg kanske inte passar in. Men ett GTA i Sverige hade synnerligen varit asballt.

GTA5: Norrbotten - Du spelar en bitter lappjävel från Övertorneå.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in