Citat:
Ursprungligen postat av edberg24
Jag är rätt sugen på att få veta om fysikmotorn till bilarna och NPC'erna är ändrad. Gillade inte hur vissa bilar var som att köra en svamp med hjul.
Är det förövrigt någon mer än jag som kör "lagligt" ibland? Jag stannar och följer trafikregler, även om det förr eller senare slutar med att någon (många) dör. Det hoppas jag dock att dom fixar, så att NPC'erna som kör bil inte kör in i en bara för att man faktiskt stannar vid rött ljus.
Jag vet inte hur många gånger jag har blivit påkörd tack vare att man faktiskt gör "rätt".
Jag är väldigt sugen på att se om det är samma fysikmotor eller till och med förbättrad, för min del så är fysikmotorn i Gta IV den bästa jag har sett i ett spel så jag hoppas bara att Rockstar inte fuckar upp det genom att tex göra så att styrningen är alldeles för stel och "plastig" som i tex Saints Row, fysiken i det spelet är hemsk
Så jag hoppas verkligen att det är likadan fysik eller förbättrad och att de inte har valt att "testa" en ny motor som visar sig vara katastrofal
Jag har testat att köra lagligt men jag tröttnar efter ca 10 minuter haha, tycker att det är sjukt drygt att köra så långsamt som man måste om man ska hålla sig på laglig nivå