2012-10-25, 13:32
Medlem
Cosmo.Kramers avatar
Hoppas att dom släpper en trailer. Screenshots är jävligt nice men känner mig sugen att runka till en trailer. Fyfan vad härligt med lite nyheter
2012-10-25, 15:09
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cosmo.Kramer
Hoppas att dom släpper en trailer. Screenshots är jävligt nice men känner mig sugen att runka till en trailer. Fyfan vad härligt med lite nyheter

Ja...vi har ju alla våra enskilda sätt att njuta av spel
2012-10-25, 16:16
Bannlyst
Citat:
Har redan kommit tre gånger till senaste fotot.
Varför säger ingen om det här med bilen? Bilen på fotot hade reg nummer, det som diskuterats tidigare.
2012-10-25, 16:23
Medlem
Cosmo.Kramers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Ja...vi har ju alla våra enskilda sätt att njuta av spel
Ja kanske inte menade bokstavligen runka men överanalysera trailer och se den 30 gånger kan man nog göra en kväll. Lite hård i brallan blir nog de flesta när dom ser en ny GTA trailer. Är fan lyrisk att det kommer uppdateringar Mera trailers till folket säger jag bara!
2012-10-25, 16:30
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yetis
Har redan kommit tre gånger till senaste fotot.
Varför säger ingen om det här med bilen? Bilen på fotot hade reg nummer, det som diskuterats tidigare.

Haha säger du inte emot dig själv nu?
Men det har redan vart mycket prat om det men det finns ju inte alltför mycket att säga om det, bilen i Gta har eget regnummer för första gången, det kanske kommer förändra en liten del av sättet att köpa bilder etc, vad finns det mer att säga?

Citat:
Ja kanske inte menade bokstavligen runka men överanalysera trailer och se den 30 gånger kan man nog göra en kväll. Lite hård i brallan blir nog de flesta när dom ser en ny GTA trailer. Är fan lyrisk att det kommer uppdateringar Mera trailers till folket säger jag bara!

Hoppas bara att det inte blir ett antiklimax, jag är lite spänd men vågar inte hoppas på för mycket
2012-10-25, 16:34
Bannlyst
Nu vore det underbart om de släppte lite mer info som de lovat göra i november. Jag ser fram emot spelet utan för den delen ha bedrivit självbefläckelse.
2012-10-25, 17:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Haha säger du inte emot dig själv nu?
Men det har redan vart mycket prat om det men det finns ju inte alltför mycket att säga om det, bilen i Gta har eget regnummer för första gången, det kanske kommer förändra en liten del av sättet att köpa bilder etc, vad finns det mer att säga?

Hoppas bara att det inte blir ett antiklimax, jag är lite spänd men vågar inte hoppas på för mycket
Om dessa bilar är automatiskt generade kanske så finns det olika personer som äger dem och så som man kan lära känna? Vore coolt om man såg en snubbe skjuta ner två grabbar under en drogaffär för att sedan smita iväg, så kanske denna person äger just detta reg nummer, förstår du min poäng? Det skulle göra allt levande som fan.
2012-10-25, 17:49
Medlem
edberg24s avatar
Jag är rätt sugen på att få veta om fysikmotorn till bilarna och NPC'erna är ändrad. Gillade inte hur vissa bilar var som att köra en svamp med hjul.

Är det förövrigt någon mer än jag som kör "lagligt" ibland? Jag stannar och följer trafikregler, även om det förr eller senare slutar med att någon (många) dör. Det hoppas jag dock att dom fixar, så att NPC'erna som kör bil inte kör in i en bara för att man faktiskt stannar vid rött ljus.
Jag vet inte hur många gånger jag har blivit påkörd tack vare att man faktiskt gör "rätt".
2012-10-25, 18:00
Medlem
Cosmo.Kramers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av edberg24
Jag är rätt sugen på att få veta om fysikmotorn till bilarna och NPC'erna är ändrad. Gillade inte hur vissa bilar var som att köra en svamp med hjul.

Är det förövrigt någon mer än jag som kör "lagligt" ibland? Jag stannar och följer trafikregler, även om det förr eller senare slutar med att någon (många) dör. Det hoppas jag dock att dom fixar, så att NPC'erna som kör bil inte kör in i en bara för att man faktiskt stannar vid rött ljus.
Jag vet inte hur många gånger jag har blivit påkörd tack vare att man faktiskt gör "rätt".
Jag burkar på släktkalas alltid gå upp på mitt rum och spela GTA med min fyraåriga kusin när jag tröttnat på släkten Han börjar alltid gapa och ha sig om man kör mot rött Ganska kul att lära småungar spela, min kusin har redan brandbil över bron mot Brooklyn, gissa om han var stolt.
2012-10-25, 19:19
Medlem
ZoteXs avatar
Citat:

Jag brukar ganska ofta köra lagligt. En gång klarade jag ut spelet genom att agera som IRL. Alltså att bara jogga eller springa när situationen kräver det och åka kommunalt (tågen) eller till exempel inte fast travla i taxin.
2012-10-25, 19:28
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:

Jag är väldigt sugen på att se om det är samma fysikmotor eller till och med förbättrad, för min del så är fysikmotorn i Gta IV den bästa jag har sett i ett spel så jag hoppas bara att Rockstar inte fuckar upp det genom att tex göra så att styrningen är alldeles för stel och "plastig" som i tex Saints Row, fysiken i det spelet är hemsk

Så jag hoppas verkligen att det är likadan fysik eller förbättrad och att de inte har valt att "testa" en ny motor som visar sig vara katastrofal

Jag har testat att köra lagligt men jag tröttnar efter ca 10 minuter haha, tycker att det är sjukt drygt att köra så långsamt som man måste om man ska hålla sig på laglig nivå
2012-10-25, 19:31
Medlem
Jeremy.Clarksons avatar
Det hade varit kul om de införde lite mer unika personer i spelet, tänker då på NPC. I IV:an fanns ju Vigilante med några unika NPC-modeller men det hade varit skoj om de gjorde fler i V:an. Och gärna lite mer avancerade Vigilante uppdrag.

T.ex. istället för att få positionen på gänget får man en eller flera platser personen frekventerar. Man kan då planera sin stöt och t.ex. orsaka en trafikolycka, lönnmörda eller knuffa ner personen för ett stup etc.

Vidare vore det ett lyft om man kunde följ efter specifika personer i spelet som man sedan planerar mordet på. T.ex. en person som jobbar i korvkiosk. När dagen är slut tar han taxi eller tåg hemåt, då kan man kniva honom när han går genom en mörk park.

Tänkte också på MacArthur Park. Den är ju känd för att vara ett riktigt skumraskställe i verkligheten, då speciellt på natten. Vore kul om man kunde stoppa in folk i bakluckan eller pistolhota dem att köra dit. Sedan dumpar man dem i parkens damm. Eller att man kan ro med båtarna och spionera på folk(precis som Chinatown)som man sedan mördar.
Senast redigerad av Jeremy.Clarkson 2012-10-25 kl. 19:37.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in