2012-09-17, 21:31
Medlem
BleAivanos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jamaicaman
Enligt Rockstars egna utsagor bör det komma en trailer nu i veckan, åtminstonde som jag har förstått det. Vi hoppas!

Fast det är ju nåt som du har hittat på eftersom du inte kan ge några källor på det.

Så om du fortfarande hävdar det, kläm fram en källa.
2012-09-17, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BleAivano
Fast det är ju nåt som du har hittat på eftersom du inte kan ge några källor på det.

Så om du fortfarande hävdar det, kläm fram en källa.

Du är ju efterbliven, det står ju på deras hemsida.
2012-09-17, 22:21
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yesw

Dags för dig att länka exakt vart på deras hemsida som det står att "vi kommer förmodligen släppa en ny trailer till Gta V den här veckan"

Det som sagts (vad jag vet) är att för några veckor sa dom nåt i stil med "det kommer förmodligen komma mer info inom ett par veckor" dvs det finns inget som talar för att det faktiskt är en ny trailer eller ens nya bilder
2012-09-17, 22:22
Medlem
Citat:

Nej det står det inte.
2012-09-17, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Dags för dig att länka exakt vart på deras hemsida som det står att "vi kommer förmodligen släppa en ny trailer den här veckan"

Snälla, vart skrev jag att de skulle släppa en trailer denna veckan? Dom sa för ett par veckor sedan att vi skulle få se mer av GTA inom några veckor, och då bör det vara denna veckan. Det kan vara nästa vecka också, vad vet jag.

Sedan får du gärna länka till någon sida där Rockstar berättar att det är en trailer som dom ska släppa. Vad jag vet sa dom inget om en trailer.

EDIT: Det kan vara så att det inte står något på deras hemsida om att vi ska få mer info inom några veckor, men om ni kollar på dom senaste bilderna som dom släppte på facebook står det.
Senast redigerad av Yesw 2012-09-17 kl. 22:37.
2012-09-17, 23:58
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Snälla, vart skrev jag att de skulle släppa en trailer denna veckan? Dom sa för ett par veckor sedan att vi skulle få se mer av GTA inom några veckor, och då bör det vara denna veckan. Det kan vara nästa vecka också, vad vet jag.

Sedan får du gärna länka till någon sida där Rockstar berättar att det är en trailer som dom ska släppa. Vad jag vet sa dom inget om en trailer.

EDIT: Det kan vara så att det inte står något på deras hemsida om att vi ska få mer info inom några veckor, men om ni kollar på dom senaste bilderna som dom släppte på facebook står det.

Citat:
Ursprungligen postat av Jamaicaman
Enligt Rockstars egna utsagor bör det komma en trailer nu i veckan, åtminstonde som jag har förstått det. Vi hoppas!

Grejen är ju den @Yesw att du höll med i överstående inlägg dvs även du hävdade att Rockstar har sagt att det ska komma ut en ny trailer inom några dagar.

Om jag nu missförstod det hela så får du gärna förklara exakt vad med inlägg
Citat:
som inte betyder att du höll med Jamaicaman

Jag hoppas gärna att det kommer en ny trailer inom snart men litar inte direkt på er då ni inte har något som stärker det ni säger + att Rockstar inte har sagt något om att vi kommer att få någon specifik typ av information "inom några veckor", det kan lika gärna bara vara en bild eller en mening i textform.
Senast redigerad av Reggaeman 2012-09-18 kl. 00:09.
2012-09-18, 16:07
Avslutad
"Hope you enjoyed this week’s 10 screenshot special from Grand Theft Auto V. We will be back with some more see in a few weeks or so." - Enligt Rockstar själva på Facebook.

Hoppas fan på att de blir en trailer nu!!
2012-09-18, 16:46
Medlem
pttns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enknutensak
"Hope you enjoyed this week’s 10 screenshot special from Grand Theft Auto V. We will be back with some more see in a few weeks or so." - Enligt Rockstar själva på Facebook.

Hoppas fan på att de blir en trailer nu!!

We will be back with some more see in a few weeks or so."

Va i helvete? blir så less på dom!
2012-09-18, 17:13
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pttn
We will be back with some more see in a few weeks or so."

Va i helvete? blir så less på dom!

Det kan ju diskuteras vad "a few weeks" betyder, två-tre veckor?

Om det stämmer så borde vi ju få någon slags ny info relativt snart då det har gått 25 dagar sen det där postades men det är ju just det där "or so" som gör att det kan lika gärna betyda tre månader

Oavsett vad för slags info (bilder/skrivet/ny trailer) som släpps härnäst så hoppas jag att vi kommer få se lite mer detaljer, lite mer fordon i detalj eller något som avslöjar vem ens karaktär är (då det inte är bekräftat).
2012-09-18, 19:49
Medlem
LannibalHecters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Det kan ju diskuteras vad "a few weeks" betyder, två-tre veckor?

Om det stämmer så borde vi ju få någon slags ny info relativt snart då det har gått 25 dagar sen det där postades men det är ju just det där "or so" som gör att det kan lika gärna betyda tre månader

Oavsett vad för slags info (bilder/skrivet/ny trailer) som släpps härnäst så hoppas jag att vi kommer få se lite mer detaljer, lite mer fordon i detalj eller något som avslöjar vem ens karaktär är (då det inte är bekräftat).

"Några" betyder minst 3, och i min mening högst 5, så det är nog nära!
Tror nog att alla hoppas på att nästa släpp ska vara en trailer, men tänk ironin om nästa släpp är ett ytterligare några bilder och släppet efter det är en trailer, ungefär i början av november.
Eller rättare sagt 4e november, ett helt år efter första trailern.
2012-09-19, 17:13
Medlem
Blir ett garanterat köp av detta när det kommer, någon som förbokat de? Eller det kanske inte går innan dom gått ut med release-datum?
2012-09-19, 17:27
Medlem
Leatherheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Janitori
Blir ett garanterat köp av detta när det kommer, någon som förbokat de? Eller det kanske inte går innan dom gått ut med release-datum?

Går nog att förboka på en del ställen, men det kan vara värt att vänta om det eventuellt dyker upp några förbokningserbjudanden.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in