Citat:
Ursprungligen postat av edberg24
Står fast vid det ändå. Nintendo är inte överhypade på att släppa så pass våldsamma spel.
Om det nu mot all förmodan skulle dyka upp på Wii U så är det förmodligen därför vi inte får veta något. För dom måste fixa med Wiins motionkontroller, som förövrigt kommer suga balle att spela med.
Nintendo har väl aldrig stoppat våldsamma spel? Det är väl Microsoft som kan vara lite känsliga ibland, som när Conker skulle leta sig från N64 till Xbox och vart kraftigt censurerad. Sen lär inte Rockstar göra ett skit med några rörelsegrejer varken till Wii U eller Kinect o vad nu PS3 grejen heter, det är liksom inte Rockstars grej de där.
Citat:
Ursprungligen postat av AutumnInNewYork
Varför skulle man föredra en version som är på samma nivå som Ps3 och 360? Dessutom så när man vet hur Nintendo brukar göra med spel. Om Nintendo vill fortsätta sälja till barnfamiljer så är det nog bäst att det inte ligger ett GTA V i hyllan bredvid Super Mario.
Ja varför väljer man mellan att köpa spelet till PS3 eller 360? Uppenbarligen så föredrar man ju någon av konsolerna. Det kan röra sig om små skillnader i hur spelet flyter eller att man föredrar kontrollen till den ena eller andra konsolen. Går det att spela GTA V i 1080p HD så väl det inte fel eller om controller pro visar sig vara skönare än dom andra, det kan vi ju inte veta i dagsläget.
Jag köper alla konsoler och det är ofta små detaljer som avgör vilken konsol jag köper ett spel till. Alla dom här fördomsfulla fanboy bögerierna är inte min grej, det lämnar jag åt alla coola 12 åringar.