2012-09-03, 11:49
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dimak
Hoppas man kan kunna knarka fan vad coolt det skulle vara skärmen blir helt konstig samma som alkohol. Dricka ensam

Jag hoppas bara att man kommer att kunna dricka som i Gta IV, hysteriskt roligt att se Nico med sin polare trilla över varandra eller trilla nedför en trappa
2012-09-03, 13:08
Medlem
CommonKnowledges avatar
Elpistol skulle vara nagot att ha! En san standard och sa en som poliserna har.
Har for mig att man planerade det redan till SA men tog aldrig med det i spelet.
2012-09-03, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av edberg24
Det handlar väl först och främst i att jag har svårt att kunna relatera till en kvinnlig karaktär. Jag har inget att koppla det med, en manlig karaktär är ju mer lätt tillgänglig för en man. Sen så kommer det bli ett sånt jävla tjat om det blir en tjej med, för du kan ju inte tro att inte kommer bli en kvinna med enorma bröst och shit.
Nej, jag tycker bara att det skulle förstöra spelet att ha en kvinnlig karaktär på det sättet, möjligtvis en DLC men inte ett helt spel.

Finns många tjejer som inte har haft problem med att relatera till den manliga huvudkaraktären genom GTAs historia, så det tror jag nog att du skulle klara. Håller med om att det skulle bli tråkigt med en pinuppa, men de flesta karaktärerna i GTA har varit realistiska (åtminstone i jämförelse med andra spel) så jag litar på att de skulle kunna fixa det.
2012-09-03, 15:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av latmaskerad
Finns många tjejer som inte har haft problem med att relatera till den manliga huvudkaraktären genom GTAs historia, så det tror jag nog att du skulle klara. Håller med om att det skulle bli tråkigt med en pinuppa, men de flesta karaktärerna i GTA har varit realistiska (åtminstone i jämförelse med andra spel) så jag litar på att de skulle kunna fixa det.

Kanske skulle vara en hen? Hehe.
2012-09-03, 15:30
Medlem
vivalarevolucions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CommonKnowledge
Elpistol skulle vara nagot att ha! En san standard och sa en som poliserna har.
Har for mig att man planerade det redan till SA men tog aldrig med det i spelet.
Haha som i Saints Row. Ett sant nöje att springa runt och tasea (hur fan säger man??) folk.
Själv tycker jag inte bara att ett elchocksvapen borde finnas med utan även alla sorters närstridsvapen. T ex. att man kan plocka upp varenda grej på gatan och använda på olika sätt. Sno någons paraply och köra upp den i röven på vederbörande vore ett episkt avslut på en fajt istället för Niko Bellics smått fåniga "handsving".
2012-09-03, 15:35
Medlem
Jag hoppas att spelet blir lite mer grafiskt åt det blodiga hållet om man säger så.
När man blir överkörd och kroppen flyger iväg vill jag gärna se att kroppen förlorar lite lemmar osv ibland.

Sedan hoppas jag att det kommer finnas en HEL UPPSJÖ med "fusk" som man kan leka med
Monstertruck och sånt.
Kanske köper spelet för första gången sedan Vice City om det är så.
2012-09-03, 15:56
Medlem
PsycholicRaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av systemreset
Jag hoppas att spelet blir lite mer grafiskt åt det blodiga hållet om man säger så.
När man blir överkörd och kroppen flyger iväg vill jag gärna se att kroppen förlorar lite lemmar osv ibland.

Sedan hoppas jag att det kommer finnas en HEL UPPSJÖ med "fusk" som man kan leka med
Monstertruck och sånt.
Kanske köper spelet för första gången sedan Vice City om det är så.

Hoppas också att det finns mer "oseriöst" innehåll i V. IV saknade mycket av det utflippade rent spelmässigt, satiren fanns kvar men det som saknades var framförallt alla knäppa fusk, men också roligare outfits och en uppsjö med vapen som är lite mer udda (t.ex. samuraisvärdet från Vice City). Jag saknade det i IV, storyn var superbra men när jag bara ville lattja så fanns det inga roliga fusk eller mängder med vapen att välja på.
2012-09-03, 16:58
Medlem
sneakydudes avatar
Jag håller med er andra som vill ha mer blod och gore. Om man sitter i en lastbil och bränner in i en fotgängare så borde inte bli nåt kvar, ungefär som när man ställer boskap på spåret i RDR=) Samma om man skjuter nån med raketgevär, det borde bara spruta kroppsdelar. Eller om man tagit skydd bakom något och lobbar en handgranat mot fienden, så borde ett ben eller en arm flyga av beroende på vart det landar. Moahahhaa!
2012-09-03, 17:19
Bannlyst
Jag blev så glad när jag hörde att Depeche Mode ska ha med en låt i GTA V!

Tredje gången nu! (Personal Jesus i San Andreas och Everything Counts i Vice City Stories!)

Jag hoppas dem har med "Wrong" eller "Corrupt" denna gången!

Wrong: http://www.youtube.com/watch?v=CvmiwOkz8sk

Corrupt: http://www.youtube.com/watch?v=t_-mYR-WEK8

Passar perfekt i GTA V!
2012-09-03, 17:20
Medlem
PeterDenSvenskes avatar
Det hade varit fräckt ifall de hade delat in pengarna i svarta och vita pengar, så att man inte kan köpa svindyra kläder för pengarna som man precis fick i en knarkaffär och att man kan köpa affärsrörelser för att tvätta pengarna.
2012-09-03, 17:24
Medlem
CaptainInsane-os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sneakydude
Jag håller med er andra som vill ha mer blod och gore. Om man sitter i en lastbil och bränner in i en fotgängare så borde inte bli nåt kvar, ungefär som när man ställer boskap på spåret i RDR=) Samma om man skjuter nån med raketgevär, det borde bara spruta kroppsdelar. Eller om man tagit skydd bakom något och lobbar en handgranat mot fienden, så borde ett ben eller en arm flyga av beroende på vart det landar. Moahahhaa!

Lite OT men fanns inte det med i GTA 3, åtminstone i PC versionen. Jag vill minnas att man kunde ha av både ben och armar med sprängämnen och krypskyttegeväret.

Kanske tom huvuden kunde flyga av när jag tänker efter
2012-09-03, 17:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PeterDenSvenske
Det hade varit fräckt ifall de hade delat in pengarna i svarta och vita pengar, så att man inte kan köpa svindyra kläder för pengarna som man precis fick i en knarkaffär och att man kan köpa affärsrörelser för att tvätta pengarna.

Kollat på lite för mycket Breaking Bad?
Skämt åsido håller jag faktiskt med dig. Hade varit en finess.
Till er andra som vill ha gore, good luck with that. Wont happen again with Rockstar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in