2012-08-17, 14:35
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jamaicaman
Skulle R* få för sig att göra den där fanart kartan så hade vi nog fått vänta minst 5 år till. Och det tror jag inte någon här har lust med.

Det där med att man skulle vara tvungen att tanka bilen är förmodligen bara tomma rykten
. Låter alldeles för överdrivet. Fan vad jobbigt att behöva åka till en bensinmack stup i kvarten.

Det finns ingen officiell information om att man kommer att behöva göra det men personligen skulle jag gärna vilja ha med den funktionen

Att behöva tanka bilen finns med i tex Mafia 2 och det var knappt att man märkte av det eftersom man bytte bil så ofta, det är ju rätt ovanligt att man håller fast vid en och samma bil hela tiden inte sant?

Enda gången under hela Mafia 2 som jag råkade ut för soppatorsk var när jag medvetet försökte köra slut på bensinen för att se vad som hände
2012-08-17, 18:09
Medlem
mytologis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Det finns ingen officiell information om att man kommer att behöva göra det men personligen skulle jag gärna vilja ha med den funktionen

Att behöva tanka bilen finns med i tex Mafia 2 och det var knappt att man märkte av det eftersom man bytte bil så ofta, det är ju rätt ovanligt att man håller fast vid en och samma bil hela tiden inte sant?

Enda gången under hela Mafia 2 som jag råkade ut för soppatorsk var när jag medvetet försökte köra slut på bensinen för att se vad som hände

Ja, att kunna tanka hoppas jag med på. Skulle ge lite mer liv.
Tänk er att köra en cruis ute på landet, med lastbil och släp, svänga in på macken, tanka fullt och köpa en korv och en pilsner, och sedan dra vidare.
Underbart.
2012-08-17, 20:07
Medlem
Signaturums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman

Bensinfunktionen var fullständigt onödig, men en rolig detalj om man verkligen ville leva sig in i spelet, hade gärna sett något sådant i GTA V.

Bara jag som tycker att R* borde lägga till en funktion som tillåter en att lyssna på radio/musik i sin mobil under tiden man INTE är i en bil.
En av sakerna som förgyller färdsträckorna man gör ensam är just radion och den klockrena musiken som finns med i spelet, och man saknade lite av det när man satt på en vanlig cykel i San Andreas.
2012-08-17, 20:16
Medlem
Schnauzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snadbreg
Alla kartor/bilder/videos av så kallat "gameplay" på GTA IV som dyker upp på internet från något annat håll än Rockstar är fake om de legat uppe utan att Rockstar brytt sig över huvud taget om att ta ner dem. Jävla idioter.

Fast GTA IV har ju funnits ute i några år nu
2012-08-17, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schnauzer
Ohhhhh Sna-ap!!
2012-08-17, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schnauzer

Hahaha, fan.
2012-08-17, 23:10
Medlem
sneakydudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jamaicaman
Just Cause 2 kartan är mycket större än SA. Btw här har du en väldigt intressant bild som jämför flera kartor från olika spel, bland annat San Andreas och Just Cause 2:

http://unrealitymag.com/wp-content/uploads/2010/05/large-video-game-worlds2.jpg

Far åt helvete, visste inte att JC2 kartan var SÅ stor..! Finns det någon kunnig som på något vis kan jämföra fanart kartan med jc2 bara för att skapa sig en uppfattning storleksmässigt?
2012-08-18, 06:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sneakydude
Far åt helvete, visste inte att JC2 kartan var SÅ stor..! Finns det någon kunnig som på något vis kan jämföra fanart kartan med jc2 bara för att skapa sig en uppfattning storleksmässigt?
JC2 kartan är fan bara copy and paste, så det är klart att den är stor
2012-08-18, 23:16
Medlem
184s avatar
Fyfan vad kul om man kan gå på tex Wall-Mart!! Vill ha med lite mer realistiska funktioner, tanka bilen kan ju vara ett +, men endast om man behöver göra det 1 gång i halvtimman kanske. Samt det där med mer realistiska poliser, och ett större utbud på fordon! Vill kunna köra ATV/cross osv osv i riktig öken eller berglandskap!

När tror folket att spelet kommer släppas?

Jag lägger 10 pilsner på att det släpps runt jul?
2012-08-19, 00:34
Medlem
Zephyreuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 184
Fyfan vad kul om man kan gå på tex Wall-Mart!! Vill ha med lite mer realistiska funktioner, tanka bilen kan ju vara ett +, men endast om man behöver göra det 1 gång i halvtimman kanske. Samt det där med mer realistiska poliser, och ett större utbud på fordon! Vill kunna köra ATV/cross osv osv i riktig öken eller berglandskap!

Själv gissar jag sommar/höst 2013

-Zeph
2012-08-19, 01:19
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 184

Jag hajjar inte riktigt folks oro över att kanske behöva tanka sitt fordon i ett spel, det är ju knappast så att du tankar bilen en gång i timmen i verkligheten så om det nu skulle bli så att man kommer att behöva tanka bilen i Gta V så tror jag knappast att man kommer att behöva göra det var femte mil

Det är en verklighetstrogen aspekt på bilkörandet så jag hoppas att den funktionen kommer finnas med
2012-08-19, 01:37
Medlem
Ja, GTA är ju till stora delar ett bilspel så jag hade inte blivit ett dugg förvånad om de implementerade en tankningsfunktion. Personligen hade jag uppskattat det, sådana småsaker bidrar väldigt mycket till upplevelsen!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in